HPK - Ässät 20.04.2006

  • 78 184
  • 524
Tila
Viestiketju on suljettu.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
rai rai, kolmatta raita odotellessa

- sepäs oli selvä peli. HPK oli suvereeni, Ässät vastaantulija.

- HPK dominoi peliä 4-0 maaliinsa asti, jonka jälkeen tuli hieman "ööö... ööö... mitäs nyt?" -vaihe. Tämän Ässät käytti oivallisesti hyväkseen ja peli meni jopa hieman jännäksi hetkeksi. 5-2-tuurimaali kuitenkin katkaisi selkärangan.

- Ville Leino! Huikea esitys, finaaleiden paras.

- Janne Lahti! Mahtava maali. Ensin Takala puhtaalla töötillä kumoon, maalin eteen ja irtopalat sisään. Ehti muuten maila ennen räpylää kiekon päälle.

- Ässien hermokontrolli, missä pelaa? Totta, Favorin oli perseestä. Eihän siellä kukaan tiennyt mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta Peltosen keskialueen jäähy, Joensuun kolmannen erän töhöilyt? Haloo. Olin muuten täysin varma toisessa erässä, että Nickerson hoitaa itsensä sivuun vielä lauantainkin pelistä. Mies kuitenkin keskittyi pelaamiseen, josta propsit. Ja Peltoselle siitä, että kävi jäähyaitiossa sanomassa että pidä nyt jumalauta se turpa kiinni, ennen kuin katselet päätyovea.

- Spruktsin poikkari Hiseyhin hieman vastaava kuin Hiseyn päällekarkaus Jokelaan. Mutta joo, eipä mennä sorkkimaan sinne molarin räpylän alle. Schneider antoi hyvän kuitin siinä, Spruktsin olisi pitänyt pysyä sivussa kun Dee antoi jo kurinpalautusta. Sprukts pääsi todella helpolla tilanteesta. Onneksi kuitenkin Hisey kykeni pelaamaan.

- jälkipeli oli melkoista tänään. Joka tilanteessa huidottiin, tönittiin ja mitä lie. Favorin ei juuri tästä rankonut. Sentään Hiseyn poikkarin Keinäsen naamaan otti pois, ja Nickersonin jabin Astashenkoon. Kiitos muuten pojat vaan neljännestä maalista. Ei näyttänyt kovin ulkomaalaisvahvistamiselta.

- Wiikman oli hieman parempi kuin normaali tasonsa. Ei juuri pomputellut. Ainoa miinus Nickersonin maalista, joka livahti helpohkosti.

- Riksman sen sijaan oli todella epävarma. Lähes joka kiekon sylki eteensä wiikmanmaisesti. Heikko esitys kaverilta, jonka harteilla lepää Ässien toiveet vierasvoitosta tässä sarjassa.

- HC Toivosella olisi edelleen käyttöä myös Kepardin riveissä

- Pentikäisen Attehan pysyi yllättävän hyvin pelissä mukana. Vai luulinko vain?

- mitä tapahtui Forrestille? Ilmeisesti Kertsin Laineella meni polvi enemmän tai vähemmän pahasti.

- Pallokeeeerho, Pallokeeeerho, olé, olé, olé!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Blackie kirjoitti:
Paitsi että Ässien toimesta ilmoitettiin jo Porin ottelun jälkeisessä pressitilaisuudessa, että Komarov ei saanut aivotärähdystä ja pystyy pelaamaan Hämeenlinnassa (siis tänään).
No mitäs tämä tummennettu sitten tarkoittaa. Lainaus Ässien kotisivulta Muukkosen päätöksestä:

"Huolimatta pahan näköisestä loukkaantumisesta, jonka seurauksena on Ässien lääkärin kertoman mukaan nenän murtuminen kahdesta kohtaa ja lievä aivotärähdys, ei Komarovin loukkaantuminen ole kuitenkaan onneksi kovin vakava."

Oli muuten hyvä että pelasi tänään akvaario päässään, sillä muuten olisi kopsahtanut taas. Toiset ne ei vaan opi millään.
 

Mansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, ehdottomasti ja aina
Parempi voitti, ei voi mitään. Joensuulta helvetin typerä jäähy kolmannessa erässä.

Ja muuten, ennen olen kyllä kunnioittanut sikokatsomoakin mutta tänään se kyllä lopahti täysin. Mulle on muuten ihan sama koska te sitä "ämmälauma" huutoanne ja mitä tahansa huudatte mutta älkäänyt jumalauta huutako sitä silloin kun kaveria talutetaan pukusuojaan loukkaantuneena.
Vieläkö kun loukkaantuminen on tullut rumien poikittaismailan iskujen jäljiltä josta pelaajat tai ainakin Sprukts pääsi kuin koira veräjästä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Rontti kirjoitti:
Oli muuten hyvä että pelasi tänään akvaario päässään, sillä muuten olisi kopsahtanut taas. Toiset ne ei vaan opi millään.

Oppia tosiaan kannattaa, siitä olen samaa mieltä. Luontainen kunnioitus herää kuitenkin Leksaa kohtaan siitä, että haluaa pelaamaan mukaan ja kokemaan tämän huuman. Vaikka tänään sitten olikin vuorossa heikko esitys vähän kaikilta. Tietsä, minun mielestä siinä on jo kunnon meininkiä ja asennetta. Tuskin nimittäin on ihan kivuton tuo, vaikka nyt on toki suojattu akvaariolla. Minä arvostan moista.
 

Ässät #12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Edit kirjoitti:
...Ässät on pississä ja pahasti. Ei muuta kun kulta-juhlia järjestämään. Toki Ässillä on vielä mahdollisuus...

Juu, ei muuta kuin lippikset painatukseen ja kiekkopasi ompelemaan valkuille kultatakkeja. Ässät ei kotona häviä, eli maanantaina jatketaan vielä Niiralan montussa, vai mikä se nyt oli?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Sivuverkko kirjoitti:
Ööh, mitenkähän tuo liittyi kommenttiini? Mutta kiitokset lomatoivotuksista, rusketusraidat alkaa kohta jo näkyä.

Ei hirveän usein muistaakseni ole uutisoitu mistään ihme turpakäräjistä kiekkopeleissä, siis normaalista poikkeavista.

Kyllä luulisi tällaisen provoamasi alaikäisen pahoinpitelyn ylittäneen uutiskynnyksen.

Viimeisin vakava oli muistakseni se kun joku Ässä-tyttö? pahoinpideltiin Tzadissa!? voin siis olla väärässä.

P.S. normaalista poikkeavalla tarkoitan sitä että jotain muuta kuin kaksi kolmen promille kännissä tönii toisiaan.

Pelit ovat onneksi vielä kesken. En muista koska viimeksi on pulssi ollut näin korkealla Ässä-pelissä... Onneksi ei ollut Puurula maalissa, sen pahoja roikkuja tuli veskaa kohti. Nitroja, nitroja
 

bizkit78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vancouver Canucks
nakkisormi kirjoitti:
Vai että oikein kuuluisan sikakatsomon ansiosta kuumeni Nickerson. Milläköhän kolmesta huudosta sitä Nickeä nyt kuumennettiin, 1. Ämmälauma, ämmälauma!; 2. Seula, seula!; vai kenties 3. Kerho, kerho - huudoilla?

Valaiskaa minua!


Ehkäpä se oli se "itse keksitty" ugh ugh ugh..huuto ;)
Hienoa kannustusta sikakatsomo. Toivotaan vielä, että Ässät vie. Onneksi Toivola ei vajoa niin alas, että lähettelisi jotain vitun videoita niinkun se saatanan akka Jalonen.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
peruspata kirjoitti:
Oppia tosiaan kannattaa, siitä olen samaa mieltä. Luontainen kunnioitus herää kuitenkin Leksaa kohtaan siitä, että haluaa pelaamaan mukaan ja kokemaan tämän huuman.

Älä muuta sano. Mittaansa isompi mies on Leo Komarov.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
nakkisormi kirjoitti:
Vai että oikein kuuluisan sikakatsomon ansiosta kuumeni Nickerson. Milläköhän kolmesta huudosta sitä Nickeä nyt kuumennettiin, 1. Ämmälauma, ämmälauma!; 2. Seula, seula!; vai kenties 3. Kerho, kerho - huudoilla?

Valaiskaa minua!

Itse olin kuulevinani television välityksellä tämän läskipään johtaman joukkion löytäneen sanakirjan ja uhmakkaasti sormeaan heristellen huutelevan "Asshole, asshole" nimenomaan Nickerssonille kun kaveri kävi siinä yhdessä vaiheessa kieltämättä suht'koht lämpimänä. Voi olla että kuulin väärinkin.

No itselleni ensimmäisen finaalin ja toisen porissa todistaneena ei ole nuo turengin porukan jutut mikään yllätys, vituttaahan tuo kun äiti ja isä on kussut lapsena vuoron perään aamupuuroon ja jättäähän se lähtemättömät jälkensä. Itsellenikin on mm. moni asia valjennut pienen ajan sisällä lähisukulaisteni puupäisyydestä ja kyllä vaan syiden jäljet johtaa kuin johtaakin tuonne syvälle hämeen sydämeen ja sen paikalliseen identiteettiin.
 

Hexagon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
FORREST

Ainoa asia mikä minua kiinnostaa enää on miten kävi Forrestille? Tietääkö joku? En eden huomannut miestä kertaakaan kentällä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
peruspata kirjoitti:
Oppia tosiaan kannattaa, siitä olen samaa mieltä. Luontainen kunnioitus herää kuitenkin Leksaa kohtaan siitä, että haluaa pelaamaan mukaan ja kokemaan tämän huuman. Vaikka tänään sitten olikin vuorossa heikko esitys vähän kaikilta. Tietsä, minun mielestä siinä on jo kunnon meininkiä ja asennetta. Tuskin nimittäin on ihan kivuton tuo, vaikka nyt on toki suojattu akvaariolla. Minä arvostan moista.
Voin kyllä allekirjoittaa tämän kokonaisuudessaan.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muukkosen päätöksestä "Edelleen Ässien lääkärin kertoman mukaan on mahdollista, että Komarov pelaa 20.4.2006" , että ei Ässät ainakaan valehdellut.

Mikä hemmetin ihme parantuminen?
 

Gerbiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pieniä huomioita

Ässien faneilta muutamia hienoja kannustuksia pelissä:

- Imuri, Imuri, Imuri huudot alkoivat heti pelin alkaessa ja kaikuivat vielä pitkään karhon kolmen ensimmäisen maalin jälkeen, näinkö Riksmania kannustetaan Porissa?

- Vi**u mikä halli, huudot kuuluivat jossain vaiheessa (Ymmärrän jos Helsinki-, Turku- tai Espoolaiset huutelevat tätä, mutta ei se isomäkikään ole niitä liigan helmiä, vaikka siellä tällä kaudella onkin hieno meno ollut).

- Hyppää, hyppää, hyppää kannustus raikui viimeisen erän puolivälin tieniolla, Riksman kuuli kannustuksen ja otti sukeltamisesta komeesti 10 min. Riksman tuntuisi tietävän mistä Porilaiset pitävät.

Itse pelistä muutamia huomioita:

- Kerho sai helposti ensimmäisessä erässä kolme osumaa, vaikka Ässät painoi peliä ajoittain tuksti kohti kerhon maalia. Laukauksien valossa (8-12) erä oli selkeästi Ässien

- Hirsey Kävi lyömässä ruman näköisesti Wiikmanin räpylään ja sai siitä ansaitut 2 min vaikka jatko tilanteessa tekikin kuoleman kentälle, tämän tapauksen jälkeen Hirsey oli enemmän paino lasti Ässille, kun osaava ulkomaalais vahvistus. Tapauksesta tuli molemmille joukkueille kaksikertaa 2min, olispa Faforiinilla ollut munaa antaa alottajalle 2min enemmän.

- Toisessa erässä Kerholle tuli musta hetki, kun saatiin kaksi jäähyä putkeen. Jäähyistä selvittiin, vaikkakin toisen jäähyn päättyessä kerholle tulossa vielä lisää penaltia, mutta Rautee pelasti kerhon siltä ja heitti Porilaisten ensimmäisen osuman. Alle minuutti siitä kerhon verkko pöllysi taas ja Porilaiset pääsivät taas melkein iholle, mutta onneksi saatiin paketti kasaan.

- Komannessa erässä Louhi pelasti kerhon ja teki vapauttavan 5-2 maalin. Tämän maalin jälkeen Ässäläisten patakattilat oli kumottu ja alkoi sikailu, mistä Faforin vihelsi 36min jäähyjä ässille ja enemmäkin olisi voinnut viheltää.

- Faforin ei olllut loistava tai huonokaan, eikä ratkaissut peliä! Vaikka linja heittelikin alun nollatoleranssista siihen, että välillä sai tehdä mitä tahtoo. Penalttilastoja katsellessa tulee huomattua että ennen Louhen 5-2 maalia Penaltit oli lähes tasan ja sen jälkeen Ässä leiri keskittyi hakemaan asetelmia seuraavaan peliin.

- Seuraavat matsit on mielen kiintoisia ja miksi ei olisi. Pieni jossittelu sallitaan, jos Ässät vie seuraava pelin, niin Toivolan kanntaa miettiä, miten Hämeenlinnassa pelaa viimeisen pelin, koska tälllä tyylillä ei menestystä ole luvassa.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
bizkit78 kirjoitti:
Ehkäpä se oli se "itse keksitty" ugh ugh ugh..huuto ;)
Hienoa kannustusta sikakatsomo. Toivotaan vielä, että Ässät vie. Onneksi Toivola ei vajoa niin alas, että lähettelisi jotain vitun videoita niinkun se saatanan akka Jalonen.

Mistäs Toivola lähettäisi videoita???

Alkaa jyvät erottumaan akanoista joka osa-alueella.

Leino on edelleen huikea kuten myös Wiikman; ei noita ohjureita saa kun hyvällä tuurilla...
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Vähän analyysiäkin joukkoon...

...sopiikohan tänne kirjoittaa itse pelistäkin joitain amatöörin havaintoja.

- Hpk oli parempi ja ansaitsi voiton.

- Iso ero parissa Leino vs. Kivenmäki, jonka Leino vei 95-5.

- Sprukts oli vahva läpi pelin, ässiltä vastaavanlaista tahtoa ja taitoa ei löytynyt.

- Merkittävä ero löytyi pakkipuolelta. Schneider, Laamanen, Astashenko - vahvoja omassa päässä, mutta lisäksi myös vaarallisia kiekollisina, erityisesti ylivoimalla Schneider on viivassa tosi hyvä. Miinuksena poikittainen Hiseyyn. Porilaispakit sen sijaan vaikeuksissa liikkuvien ritaripaitojen pyörityksessä ja kohtuullisen vaisuja omassa ylivoimassa. Plussana se, että Nickersonin sokea kana löysi jyvän. Porin-Matista voi tulla vielä jopa kova pelimies, jos sinne pääkoppaan mahtuisi enemmän malttia.

- Hpk:n nuoriso-osasto selätti patalauman kilpakumppaninsa liki täysin.

- Hpk:lta parantamisen varaa jäi Voutilaiselle, jolta voidaan odottaa paljon enemmän.

- Ässät sekoitti oman pelin. Tuomaria voi toki aina syyttää, mutta mielestäni Toivolakin käyttää hieman liikaa energiaa tähän turhaan vatvomiseen. Toivolan tyyli on valittaa "olemalla muka valittamatta". Totuus oli kuitenkin se, että jos Favorin olisi jokaisen koukun, estämisen ja jälkitilanneperseilyn viheltänyt, niin ässillä olisi kentällä ollut vain Kuusela, Hpk:lla Leino, Voutilainen ja Laamanen.

- Riksmanilla huono päivä ja keskittyminen aivan muualla kuin kiekon kiinniottamisessa. Itselleni pisti silmään (vihaksi) Riksmanin tapa nostella mailaa kohti karvaavia pelaajia ja muutama paha viikateveto pohkeille. Tämä on selkeä osoitus siitä, että veskarin pääkoppa ei tänään ollut kunnossa. Riksmaniin kulminoituu lauantain peli! Ässillä on kykyä panna hyvin vahvasti hanttiin ja nousta pahastakin sillasta, mutta sitä ei tapahdu, jos energiat on muualla kuin pelissä.

- Ottelun parhaat ***Sprukts **Schneider *Leino
- Lampaanperseet ***osa tämän ketjun kirjoittajista **Riksman *Joensuu

- Laura on hyvä studioemäntä, Tamminen on parempi kuin Mao ja Kim Il-Sung yhteensä. Odottelen sitä hetkeä, kun Tami kertoo, että Hiseyn ilmaveivi on itse asiassa Tamin jo aikoinaan 70-luvulla esittämä kikka...

Hyvvä yötä!
 
Viimeksi muokattu:

snowwy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, MuJK
Patamies kirjoitti:
Jos pitää paikkansa niin veikkaan että lauantaina tulee takasinmaksunpaikka ja voi olla korkojen kera. Pahoin pelkää jo nyt kerhofanien terveyttä. voi kauheeta..

Tämähän nyt ei suoranaisesti aiheeseen liity, mutta kasvakaa nyt miehet hyvänen aika. Kyllä sitä porissakin osataan, ihan vertailun vuoksi vaan voisin vielä "kaivaa menneitä". Ässät-kärpät matsissa saldoni oli:
1. Yksi ässäfani veti väkisin fanihuiviani pois, jäi palojälet niskaan
2. Olutta tilatessani nuori ässäpaitainen kaveri tarras kurkkuuni ja näytti "nickersonit"
3. about 4 muuta kaveria uhkas hakata ja sanoen miltä se kärppäpaita näyttää kentässä.

Perkele, it's only hockey, tajutkaa ny.
 
expertti kirjoitti:
Ei hirveän usein muistaakseni ole uutisoitu mistään ihme turpakäräjistä kiekkopeleissä, siis normaalista poikkeavista.

Kyllä luulisi tällaisen provoamasi alaikäisen pahoinpitelyn ylittäneen uutiskynnyksen.

Viimeisin vakava oli muistakseni se kun joku Ässä-tyttö? pahoinpideltiin Tzadissa!? voin siis olla väärässä.

P.S. normaalista poikkeavalla tarkoitan sitä että jotain muuta kuin kaksi kolmen promille kännissä tönii toisiaan.

Pelit ovat onneksi vielä kesken. En muista koska viimeksi on pulssi ollut näin korkealla Ässä-pelissä... Onneksi ei ollut Puurula maalissa, sen pahoja roikkuja tuli veskaa kohti. Nitroja, nitroja

Ihanko tosissasi kuvittelet, että jokainen parkkipaikkojen turpaanveto jääkiekko-ottelun jälkeen olisi seuraavan päivän lehdissä uutisena? Ei tämä herra Roitto tätä teinipoikaa toki kuoleman kieliin hakannut, mutta huulen sai auki ja nenästä tuli verta. Sinun ei toki ole pakko tätä uskoa, koska siitä et ole iltapulusta lukenut, mutta henkilökohtaisesti kun nuo lyönnit näin ja tuohon vertavuotavaan nenään kun jouduin paperia metsästämään, niin minulle on turha tulla selittämään omista epäilyksistäsi.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bizkit78 kirjoitti:
Ehkäpä se oli se "itse keksitty" ugh ugh ugh..huuto ;)
Hienoa kannustusta sikakatsomo. Toivotaan vielä, että Ässät vie. Onneksi Toivola ei vajoa niin alas, että lähettelisi jotain vitun videoita niinkun se saatanan akka Jalonen.

Ei tämä vielä riitä Nickersonin kuumentamiseen...

valheenrakentaja kirjoitti:
Itse olin kuulevinani television välityksellä tämän läskipään johtaman joukkion löytäneen sanakirjan ja uhmakkaasti sormeaan heristellen huutelevan "Asshole, asshole" nimenomaan Nickerssonille kun kaveri kävi siinä yhdessä vaiheessa kieltämättä suht'koht lämpimänä. Voi olla että kuulin väärinkin.

Nämä kaksi kun yhdistää niin palaahan siinä käämi jo Nickersonilta! Ugh ugh + asshole, asshole! = jotain maagista.

Mitenköhän media suhtautuu näihin sikalan huutoihin, vieläkö kehutaan sikakatsomoa fanikulttuurin eteenpäin viemisestä. Luultavasti näin, toivottavasti ei.
 

d2uce

Jäsen
JanJ kirjoitti:
edit: Moderaattorit ovat poistaneet väkivaltaan yllyttävät tekstit.

Signatureen voit varmaan alkaa pikkuhiljaa vaihtelemaan omaa nickiäsi. Kenties jonkun pitäisi jonkinlainen alkometri suunnitella jatkoaika.com keskusteluun.

Edellisiä kommentteja sen tarkemmin lukematta:

Peli oli taas sitä kaikkien peräänkuuluttamaa playoff kiekkoa, hyvää sellaista. Lahden Janne teki illan upeimman, makeimman, komeimman, hienoimman ja parhaimman maalin. Aivan upea vaihto. Siinä oli sitä finaalikiekkoa parhaimmillaan.

Ässien numero seitsemän alkoi pikkuhiljaa näyttää sitä peliä, mistä mies tuli TPS:n paidassa tutuksi. Alkoi jo hieman ihmetyttämäänkin missä tämän lihavan leidin pravuurit olivat olleet aikaisemmassa pelissä, näemmä säästetään tiukkoihin paikkoihin. Komarovilla riitti virtaa ja häkki päässä uskalsi haastaa ja mussuttaa jopa tavallista enemmän.

Se Ässien kannattaja joka oli sen Nielikäiselle suunnatun tussipahvipiirustuksen kanssa pelissä, voisi ensi peliin värkätä samanlaisen esimerkiksi Hiseylle. Mieshän itki enemmän kuin Jalos Jukka!

En tiedä onko asiasta vielä kukaan mussuttanut, mutta jos joku asia varma, niin se on aivan varma. Puhun siis tapaus Sprukts-Hisey. Tilanne jossa Hisey täysin typerästi huitaisee Wiikmania hanskaan miehen suljettua kiekon, tilanteen jossa Sprukts tuuppaa poikkarilla Hiseyn jään pintaan. Ennen kuin suurempaa porua Ässä -leiristä kuulen (toivottavasti tilanne ymmärretään, eikä sellaista tule) lainaan Ässien kannattajien fraasia tilanteesta jossa Hisey torppasi Jokelan tämän jyrättyä Komarovin. "Kaveria ei jätetä" Hisey kanadalaisena kiekkoilijana varmasti tiesi mitä teki ja tiesi mitkä ovat seuraukset. Maalivahtiin ei vain yksinkertaisesti mennä kajoamaan noin. Yllätyksenä Spruktsin kuitti ei varmasti Hiseylle tullut. Omaa typeryyttä. Favorinin ratkaisu sen sijaan oli aivan älytön. Spruktsille olisi kuulunut tilanteesta vähintään 2min rangaistus.

Kivenmäki oli taas se sama "Mave" mikä nähtiin edellisessäkin Rinkelinmäen kohtaamisessa. Kaatuilua ja mussuttamista omille, vastustajille sekä tuomareille. Rauskin sanoja mukaillen "Älä ny jätkä viitti poraa".

Peli nimeltä "Haluatko suomenmestariksi?" jatkuu seuraavaksi Porissa. Toivola ei lausunnoista päätellen halua käyttää "Kilauta Muukkoselle" -oljenkortta, ilmeisesti on todennut paremmaksi 50/60 taktiikan jossa "poistetaan varmasti kaksi parasta pelaajaa vastustajalta" taktikkaa on hieman kuitenkin ontunut Laamasen ihmeparantumisen myötä. Yleisöltä puusilmäisyyden ja humalatilan takia voida kysyä tässä kilpailussa yhtään mitään. Odotan innolla Iltalehden repimiä otsikoita oikeusmurhasta.

Parempi voitti, tälläkin kertaa.
 

Patamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sivuverkko kirjoitti:
Ihanko tosissasi kuvittelet, että jokainen parkkipaikkojen turpaanveto jääkiekko-ottelun jälkeen olisi seuraavan päivän lehdissä uutisena? Ei tämä herra Roitto tätä teinipoikaa toki kuoleman kieliin hakannut, mutta huulen sai auki ja nenästä tuli verta. Sinun ei toki ole pakko tätä uskoa, koska siitä et ole iltapulusta lukenut, mutta henkilökohtaisesti kun nuo lyönnit näin ja tuohon vertavuotavaan nenään kun jouduin paperia metsästämään, niin minulle on turha tulla selittämään omista epäilyksistäsi.


Eli siellä lyöty Porilaista ? ai ai ai, en suvaitse väkivaltaa, mutta mahtaa olla helppoo tulla kerholaisten Poriin lauantaina. No siin voi ol Porilaisilla mahollisuus saaha lippuja lisää peliin, kun kerholaiset ymmärtää myydä lippunsa kun ei kannat tulla ottaan halkeavia huulia Poriin.
Ja korostan minä EN OLE LYÖMÄSSÄ, mutta Porissa on monta jotka lyö..
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Patamies kirjoitti:
Ja korostan minä EN OLE LYÖMÄSSÄ, mutta Porissa on monta jotka lyö..

Niin on sitten ikävä kyllä Hämeenlinnassakin, jonne tuntuu kasaantuvan enemmän kun tarpeeks kaikki etelä-Suomen vankiloista vapautuvat...En suosittele aukomaan naamariaan niinkun joku ylipainoinen kurpitsapäinen porilainen koitti tänään tehdä pelin jälkeen. Yks vuosi joku kaheli peruutti jyväskyläläisen fanin varpaiden päältä...että siihen malliin. Niin...ja Hämeenlinnaanhan se kanaali-Koskinenkin Porista tuli.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
nakkisormi kirjoitti:
Nämä kaksi kun yhdistää niin palaahan siinä käämi jo Nickersonilta! Ugh ugh + asshole, asshole! = jotain maagista.

Mitenköhän media suhtautuu näihin sikalan huutoihin, vieläkö kehutaan sikakatsomoa fanikulttuurin eteenpäin viemisestä. Luultavasti näin, toivottavasti ei.

No en nyt tarkoittanut että yhdistäisin Nickersonin kuumenemisen ja tuon "huutelun" toisiinsa. Tuli vähän hassusti lainattua tekstiäsi tuohon. Kunhan oman huomioni lähetyksestä kirjasin tuohon tuosta toiminnasta.

Ei jäänyt lapsille kerrottavaa tästäkään pelistä mutta Lauantain pelistä sitten taas jääkin.

Ainiin. Leinon maali oli törkeän komea suoritus.
 
Patamies kirjoitti:
Eli siellä lyöty Porilaista ? ai ai ai, en suvaitse väkivaltaa, mutta mahtaa olla helppoo tulla kerholaisten Poriin lauantaina. No siin voi ol Porilaisilla mahollisuus saaha lippuja lisää peliin, kun kerholaiset ymmärtää myydä lippunsa kun ei kannat tulla ottaan halkeavia huulia Poriin.
Ja korostan minä EN OLE LYÖMÄSSÄ, mutta Porissa on monta jotka lyö..

Ei ei ei... luetaan tätä ketjua kunnolla. Puhun muutamien vuosien takaisesta HPK-Jokerit ottelusta, jossa tämä Sikakatsoma"liideri" kunnostautui teinipojan pieksämisellä ottelun jälkeen.

Te finalistit saatte taistella omat taistelunne - kerron vain taustoja tästä "leppoisasta" herra Roitosta.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Patamies kirjoitti:
Eli siellä lyöty Porilaista ? ai ai ai, en suvaitse väkivaltaa, mutta mahtaa olla helppoo tulla kerholaisten Poriin lauantaina. No siin voi ol Porilaisilla mahollisuus saaha lippuja lisää peliin, kun kerholaiset ymmärtää myydä lippunsa kun ei kannat tulla ottaan halkeavia huulia Poriin.
Ja korostan minä EN OLE LYÖMÄSSÄ, mutta Porissa on monta jotka lyö..
Lukisit asioista enemmän ennen kuin kirjoitat jotain paskaa tänne. Kyse on jostain HPK-Jokerit pelin jälkimainingeista vuosia sitten, ei porilaisten pieksemisestä tänään. Naurettavaa uhoamista. Eikä ihme jos joku tänään on porilaisia pyörittänyt kuralätäkössä. Pelin jälkeen palttiarallaa 16-vuotiaat sällit hakivat patapaidat päällä kovasti painiseuraa hallin pihalla. Porukkaan mahtuu aina idiootteja puolin ja toisin, tämän takia onkin säälittävää jahdata jokaista HPK-paitaista kaveria pitkin poikin Porin katuja. Sinusta saa kuvan, että olet isojen poikien takaa huuteleva räkänokka: "En minä lyö, mutta mulla on kavereita."
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sivuverkko kirjoitti:
Jotenkin minulla on sellainen kutina, että Hämeenlinnan sikakatsomo menetti viimeistään tänään noilla "ämmälauma" -huudoillaan sen "sympaattisen" maineensa mitä sille on jostain syystä väkisin yritetty rakentaa tiettyjen toimittajien toimesta.

Jes. Kaikkihan pitivät esim. syöpä- tai pulkkamäkijuttuja vielä hyväksyttävinä, mutta ämmälauma katkaisi kamelin selän? Oikeasti minua hävettää vitun paljon enemmän se ughittelu ja "taistele Kerho". Ensinmainittu pitäisi saada kyllä nopsasti lätkäkatsomoista helvettiin ennen kuin joku Päivärinta bongaa sen Hyssälöiden kauhisteltavaksi. Ja taistele-huuto nyt vain on saastunut.

Pelistä viiruja:
- Ramsayn ja Nickersonin maalit hienoja
- Leinon maali aivan ylihieno. Olin ihan varma, ettei onnistu.
- Ässät kyllä tulee heittämällä Kerhon ryhmityksestä lävitse, kun saavat hengen päälle. Ihan oikeat jengit finaalissa.
- Alkaa olla Kerholla tarpeeksi "väärin voitettu"-karmaa, että lauantaina nostellaan Kanada-maljaa... Vielä mittautetaan maila?
- Riksmanin filmi oli kyllä jo enemmän hauska kuin vastenmielinen.

Ja olipa Ässä-pelaajan kommentit tulosruudussa tyylikkään miehekkäitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös