No joo, olihan se parempi sentään kuin BvS, vaikka eihän se mikään saavutus olekaan. Sinänsä harmiton alku, joka antoi odottaa enemmänkin. Deadpoolin letkeyttä koitettiin saada tässä aikaiseksi, mutta siinä ei kuitenkaan onnistuttu kuin hetkittäin. Hahmot Harley Quinnia lukuunottamatta olivat tasaisen mauttomia. Osa syy tähän on se, että itselläni ei muutamaan hahmoon ollut mitään yhteyttä ennen tätä elokuvaa. Deadshot vielä menetteli, kiitos Will Smithin. Juoni itsessään pilasi ainakin oman katselunautinnon kokonaan, sillä se näytti ja tuntui tekemällä tehdyksi ilman sen kummempia ajatteluja.
Sitten se "odotettu" jokeri. Leto on mielestäni hyvä metodinäyttelijä, mutta nyt hahmo oli kirjoitettu hieman ohi makuuni. Jokeri oli kuin ilotyttöjen kliseisen parittajan ja nykygangsterin sekoitus. Hän, sekä hänen ja Quinnin suhde olivat kuin jostain huonosta teinielokuvasta ja se näkyi elokuvista poistumisenkin jälkeen kun teinitytöt olivat mielissään. Elokuvan aikana tuli sellainen tunne, että tämä elokuva on tehty nimenomaan teinityttöjä varten, miksei teinipoikienkin. Jos en oleta väärin, niin uskoisin että saman fiiliksen olisin saanut katsoessani Twilight-elokuvia (en ole katsonut, joten pelkästään oletan).
En tiedä onko esimerkiksi tämä örkkihomma sitten liikaa minulle kun BvS ja tämä eivät maistuneet kuin väläyksittäin. Sen ainakin tiedän, että olen liian vanha tähän "universumiin" mitä nyt ollaan rakentamassa esimerkiksi Nolanin jälkeen (Tiedän, elokuva ei ole Batman, mutta "universumi" on sama). Liikaa hahmoja, liikaa efektejä, huonot juonet ja hahmokirjoitukset.
Suosittelen lapsille ja teineille. Heille varmasti iloa tästäkin elokuvasta. Minulle oli se hyöty, että nyt tiedän ettei tarvitse Justice Leagueta ja muita mennä katsomaan teattereihin. Affleckin, jos hän saa omat kädet touhuta elokuvan parissa, Batman voisi olla katsomisen arvoinen kunhan yliampuvalla scifi-hömpällä ratsastaminen rauhoitetaan.