Musta87 kirjoitti:
Voitko osoittaa tilanteen jossa Kuyt sukeltaa?
Ja mitä tuohon sukelteluun tulee, Robben ON maineensa vanki. Aiemmat sukeltelut ovat saaneet aikaan sen, että kaikki kaatumiset / kaatamiset näyttävät nyt yleistäjien silmissä sukelteluilta. Ok, maine on varmasti itse ansaittu. Myös van Bommelin liioittelu puskutilanteessa meni yli, mutta tuskin kukaan futista seuraava voi Figon puskua puolustella. Mutta missä vaiheessa Kuyt todella sukelsi? Itse en ainakaan muista yhtään tilannetta koko turnauksesta. Olikohan ehkä pieni yleistys kuinka kaikki Oranjet kaatuilevat...?
Nyt kun on päässyt tuosta Marco van Bastenin Nistelrooyn penkityksestä johtuneesta vitutuksesta yli niin nyt voi sitten haukkua joukkueen muut pelaajat.
Mikäli ei näe, että Robben ON sukeltelun kuningas, niin sitten pitää olla jo Chelsean kannattaja, sillä oranssit lasit ei siihen riitä millään.
Kuitti sen sijaan pysyi pystyssä ensimmäisen puoliskon yllättävän hyvin, mutta Robbenin esimerkki ilmeisesti vaikutti nuoren pojan psyykkeeseen siinä määrin, että jo toisella puoliajalla piti heittäytyä mahalleen aina pallon menetyksen jälkeen - tasoitusmaalikin olisi saattanut syntyä, jos Kuitti olisi pysynyt pystyssä eikä kalastellut rankaria pallon tullessa takaisin jalkoihin.
Bouhlarouzin potku Ronaldoon oli törkeä, josta olisi PITÄNYT antaa punainen kortti heti. Muutenkin koko puolustuspää oli niin syvältä perseestä, ettei sinne valo tule kajastamaan vielä seuraavissakaan arvokisoissa.
Keskikentältä löytyy puolustuspään pelaajia, mutta hyökkäysten rakentelu on toivotonta. Schneidereistä ei siihen ole, eikä näissä kisoissa Vaartikaan onnistunut, mutta Vaartilla on sentään edes potentiaalia.
Hyökkäyksessä ei tule enää seuraavissa kisoissa Nistelrooy pelaamaan, joten maailmanluokan maalintekijöitäkään ei tuosta joukkueesta enää löydy, niin kuin eilisessä pelissä nähtiin. Kuitti verrattuna Nistelrooyhin on sama kuin vertaisi jääkiekon puolelaa Kimmo Kuhtaa Teemu Selänteeseen.
Portugali oli Portagali, eli suurin osa pelaajista on täysiä pellejä, niin kuin Italian ja Espanjan joukkueissa, mutta se oli tiedossa jo ennen peliä. Hollanti sen sijaan teki sen ihan itse Bastenin hyvällä ohjauksella. Toivottavasti Bastenin tilalle saadaan heti jo vaikka huomenna uusi valmentaja - Marco on nyt nähty.