Hokinaitissa TÄNÄÄN!: Mazzara ja Oivarit

• 2 203
  • 31

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jep jep. Kotimainen kiekkokausi saa nyt odotetun ja todellisen huipennuksen, kun SM-finaaleissa kohtaavat, kaikesta huolimatta ja itkijöistä välittämättä, kaksi eittämättä pelaajamateriaaliltaan ylivoimaista joukkuetta eli Tappara (Tre) ja Jokerit (Hki). Itselleni tämä on jollain tapaa unelmafinaali, sillä filosofiassani tähtien pitää aina pärjätä, ja tähtiä riittää molemmissa joukkueissa muita joukkueita enemmän. Tietenkin yllätykset – urheilun suola – olisivat aina paikallaan, mutta näissä playoffseissa yllätykset menivät käteen, kun kaikki potentiaaliset yllättäjät, Kärppien johdolla, menivät käteen.

Mielenkiinnolla odotan perjantaita 12.4, jolloin ensimmäistä kertaa saattaa olla mestaruus katkolla. Kyseinen ottelu olisi tarkoitus katsoa eräällä mökillä Kallaveden rannalla; paikalla on muutamia kavereita, joukossa myös pari Tappara-kannattajaa. Vietämme iltaa teemalla "Tappara tarjoaa juomat", ja siitä tulee takuulla hauskaa. Mikäs sen mukavampaa, kuin viettää iltaa, juoda viinaa/kaljaa, ja katsoa tv:stä jääkiekkoa.

Finaaleista on tulossa huikeat geimit. Janne Ojanen on huikeassa kunnossa, ja kun kipparilla kulkee, kulkee koko joukkueelle. Ojasen rinnalla riittää sitten leveyttä niin hyökkäyksessä kuin puolustuksessa, nimiä ei tarvitse edes kertoa. Jokerit lähtee ottelusarjaan altavastaajana, mutta oman myrskyvaroituksen Jokerit ovat lähettäneet ottelusarjoista Kärppiä ja Kerhoa vastaan. Varsinkin Kerhon lähettäminen pronssiotteluun otteluvoitoin 3-1 oli aika hyvä suoritus.

Tämän iltaisesta Jok-Hpk-ottelusta hiukan. Täytyy sanoa, että oli huono peli! Joukkueiden syöttöpeli oli surkeaa; huolimattomia syöttöjä ja huolimattomia syötön vastaanottoja. Ja kun syöttöpeli tökkii tämän illan malliin, niin lopputulos on nähdyn kaltainen: peli ei ollut mistään kotoisin. Vauhtia ja taklauksia oli, mutta ne syötöt... Ja kun syöttöpeli tökkii, tarkoittaa se myös sitä, että kunnon maalipaikkoja ei nähdä.

Tilastoissa huono syöttöpeli korreloituu mm. Jokereiden vähiin laukauksiin. Ei Kerhon peli ollut sen parempaa; viimeisen erän runsaat laukaukset eivät olleet vaarallisia, ja HPK:n otteita vaivasi epätoivo. Jokeri-vahti Lehtonen oli eleettömän hyvä, mutta ei joutunut koville. Jokerit taisi näyttää Kerholle kaapin paikan sarjan toisessa ja kolmannessa osaottelussa, joten Kerhoa ei nähdä tälläkään kaudella SM-finaaleissa.

Ps. Toivottavasti Tappara-Jokerit -finaalisarjan esiotteluna käytäisiin kuuma Mazzara-Oivarit -ottelu.

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Kh
Ps.Toivottavasti Tappara-Jokerit -finaalisarjan esiotteluna käytäisiin kuuma Mazzara-Oivarit -ottelu.

Pentele kun minä otin tuon otsikon jo vähän niin kuin lupauksena, ja lupaus kutistuikin lopulta pieneksi kainoksi ps-toiveeksi.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen, Jip Pii, todella pahoillani aiheuttamastani väärin käsityksestä. Yritin vaan saada asianomaiset hereille, ja aidosti kiinnostumaan asiasta; siitä raflaava lööppi viestin otsikoksi.

Taitaa vaan olla niin kuin usein; kaikki hyvä syntyy vahingossa.

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hereillä ollaan..

Mutta kuten olen ennenkin sanonut, kaikki riippuu Oivasta. Taannoisen, katkeran karvaan jatkoerätappion jälkeen ilmoitin hetimmiten olevani valmis revanssiin - milloin tahansa. Pelkäänpä vain että suurentuneet ympyrät eivät sovellu tiivistunnelmaiseen matsiin yhtä hyvin kuin Kiekkopesä-vainaan legendaarinen kaukalo. Ja jos totta puhutaan, olen skeptinen myös Oivan suhteen. Hallien käytävillä kun kiertävät sitkeästi huhut, joiden mukaan Oivareiden kuntopiikki oli ajoitettu tuohon syksyn loppujenlopuksi suht merkityksettömään sapelienkalisteluun, joka sitten kyseenalaisella Jatkoaikaosumalla kääntyi Oivan kahvakolonnan voitoksi. Itse GM-Oiva lienee tämän tosiseikan edessä siis haluton toiseen näytökseen tietäen Mazzaran olevan ns. tosipelien ja kevään joukkue, mistä kielii myös pohjoisen pojan viime aikojen hiljaiselo. Tällaisia, valitettavan negatiivisia asioita korviini on rakkaasta vastustajajoukkueesta kantautunut hallien käytäväkeskusteluista eri puolilla maata reissaillessani.

Aina ja mihin tahansa valmiina,

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hienoa Mazza,

sinua ei voi syyttää ainakaan asenteesta. Pallo on heitetty, nyt jäädään vaan odottamaan, että miten Oiva vastaa...

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toki pelikenttä on nyt muuttunut kapeasta kaukalosta lentokentän kokoiseksi, mutta siinä ne tosi pelimiehet punnitaan. PELIÄ Mazzara, PELIÄ Oivarit!, vaadin ma.

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Let's have some ticket regulations tjsp.

Eihän sinne isojen Mazzaroiden ja Oivareidenkaan kohtaamiseen kaikki halukkaat pääse paikan päälle tölläämään, vaan Suuren Yleisön on tyytyminen katsomaan tapahtumat töllöstä. Lippuja riittää vain ensimmäisille halukkaille. Ei muuta kuin sama linja tähän paikalliseen matsiin. Tiettynä mutta etukäteen salassa pidettynä ajankohtana päätuomari pistää "lippulistan" tänne esille ja vaikkapa 20 ensimmäistä saa tiketin. Jos ei haluta jatkoajan mahdollisuutta, niin sitten esim. 21, tai mitkä määrät sitten hyväksi katsotaankaan. Muut näkevät ottelun vain ruuduiltaan. Näin toimimalla nousee hypekin ennen matsia sopivasti, kun "lippuluukulla" on vierailtava säännöllisesti.

Minä varaan tietysti jo nyt playoff-kortin. ;)

Ja tämä kaikki edellä oleva siis siinä tapauksessa, että Finnair tai SAS ei ryhdy tämän megatapahtuman sponsoriksi. ;)

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
GO Oivarit GO !!!!!

Tulkaa jo esiin!Näppikset kuntoon ja taisteluun,jossa armoa ei anneta!

Tahtoo nähdä/lukea kunnon vääntöä kahden loistavan kirjoittajan välillä.Juuri tälläista olen odotellutkin.Toivottavasti edes ensimmäisen matsin jälkeen syntyy elämää suurempaa vääntöä.Minulla on jo Oivarit-lippu valmiina,kaljatkin olen jo ostanut.

Täällä katsomossa ei todellakaan ole kivaa istua turhan panttina.Järkkärit usuttaa jo mua ulos,vedoten siihen,että matsia ei edes pelata tänään.Helvetti,mistä ne voi tietää koska se peli pelataan,kun Oivaritkaan eivät näköjään tiedä.Tämä fanina olo on yhtä helvettiä,ensin kämmäilee varsinainen suosikki-seurani ja tämän jälkeen Oivarit vedättää maksavaa yleisöä.

Hoidatko Oiva myös Pentin asioita(scouttaaminen,puutarhan hoito,Brandyn lipittäminen,mykkäkoulua harrastaen,vastuuta vältellen,minua(faneja)rankaisten)Kuuntele nyt hetki tätä kaljamahaista julli-fania.Pelikamat vaan niskaan ja veren maku suuhun.Näitä pelejä ei todellakaan pelata pukukopissa,vaan siellä missä yleisömeri huutaa nimeäsi transsissa,siellä missä banderollit antavat sinulle lisää voimaa kohdatessasi tämän,urasi ehkä suurimman haasteen.No tuo viimeinen oli ehkä liikaa,sillä tiedämme molemmat,että sinä olet huippukunnossa ja pystyisit hoitelemaan Mazzaran vaikka yhdellä kädellä(mutta etkö sinä kirjoitakin yhdellä kädellä)

-LETS PLAY OIVARIT-

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haaste vastaanotettu

Anteeksi nyt hyvä maksava yleisö ja muutkin huligaanit, että olen tällä tavalla myöhässä, mutta unohduin raapimaan pallejani, enkä ehtinyt koneelle.

Suostun siis riemumielin otteluun. Olen tässä itsekin tuumaillut, että ehkä olisi hyvä taas ottaa oluen juonnin ohessa pieni matsi. Hörrps...;)

Ensimminen askel tähän otteluun on luonnollisesti tuomarin valinta. Ehdotan, että mikäli Vakio suostuu, niin valitsemme hänet. Sopiiko Vakio? Käykö tämä Mazzalle? Tässä on varmaan sen verran paljon hommaa tuomarille, että hän valitkoon halutessaan avukseen yhden linjatuomarin, jonka kanssa hommia voi jakaa.

Mikäli Vakio ei suostu, niin ehdota Mazza sinä jotain.

Sitten säännöt. Ehdotan, että pelaamme taas samaan tyyliin. Valitsemme kumpainenkin tämän hetken SM-liigan All-Stars-joukkueen, jossa minulla ei saa olla Jokeri-pelaajia, eikä Mazzalla Tapparoita. Sen jälkeen meidän molempien listoilla olevien pelaajien osalta suoritetaan varaustilaisuus, jonka jälkeen saamme kumpainenkin vuorollaan varata yhden muun pelaajan joukkueeseen, kunnes kummallakin on 20 kenttäpelaajaa ja 2 veskaria. Siis vanhaan malliin.

Maalit eli äänestys. On muutama vaihtoehto. Joko laitamme varaustilaisuuden jälkeen vapaaseen keskusteluun tai tänne uuden viéstiketjun asiasta. (Varaustilaisuus hoidettaneen täällä suljetun puolella) Tai sitten "myymme" lippuja otteluun, niin kuin JipPii ehdotti. Itse kannatan tätä vaihtoehtoa. Ehdotankin, että tuomari (jahka hänet on ensin valittu) avaa tänne viestiketjun, jossa kaksikymmentä ensimmäistä saavat varata lippunsa. Myyntiajan tuomari saa rajata haluamakseen, siltä varalta, että ottelua ei saada myytyä loppuun.

Ottelusta. Mikäli toimimme noin, niin varaustilaisuuden jälkeen molemmat joukkueet saavat uudessa ketjussa esitellä joukkueitaan ja taktiikkaansa sopivan mittaisella kirjoituksella. Muiden kommenttien antamisesta päättäköön tuomari. Onko esim tarvetta avat ketjut "ensimmäinen erätauko" ja "toinen erätauko"? Entä aikalisän kanssa? Tuomari päättäköön nämä asiat. Joka tapauksessa esittelyviestien jälkeen tuomari avaa uuden viestiketjun, jossa saa vain äänestää. Jokainen lipun ostanut yhden kerran. Tuomari rajaa äänestyajan. Mikäli ottelu on tasan varsinaisen peliajan jälkeen, niin nopeimmin ehtivä lipun ostanut saa äänestää uudelleen ja hänen äänensä ratkaisee ottelun.

Tämän mallin mukaan tänne syntyy varmasti useampikin viestiketju aiheesta, mutta koska täällä on niin hiljaista, niin se tuskin haittaa.

Tässä minun ehdotukseni säännöiksi. Kommentoi ja ehdota jos sinulla on jotain täydennettävää Mazza.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No niin, tämähän saa niin sanotusti tuulta purjeisiin! Hyvä.

Itse poistun viikoksi reissun päälle, mutta siitä huolimatta, tai nimenomaan siitä johtuen, pistäkää kunnon souvvi pystyyn. Kovaa, mutta reilua peliä. Taklauksia, asennetta ja hienoja maaleja. Sitä yleisö haluaa.

Joukkueet ovat jo huimassa iskussa! Go Oivarit, Go Mazzara!

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Haaste vastaanotettu

Viestin lähetti Oiva
Tässä minun ehdotukseni säännöiksi. Kommentoi ja ehdota jos sinulla on jotain täydennettävää Mazza.

Eipä tässä vaiheessa muuta kommentoitavaa, kuin että Alles näyttää olevan ordnung. Vakio sopii puolestani ottelua nuijimaan, ja säännötkin on aiemmin sopiviksi havaittu. Koska aloitetaan?

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kieltäydyn

Kuten jo luhistuneessa Kiekkopesässä ilmoitin, en lähde tuomariksi tähän toiseen otteluun. Vedin porot nenääni siitä, että voittajajoukkue Oivarit ryysti voitonjuhlissaan kitusiinsa tuomaripalkkioksi saamani sixpackin.

Ehkä kieltäytymiseeni vaikuttaa hieman myös se, että tällä hetkellä on hiukan vaikea irrottaa aikaa netissä pörräilyyn siinä määrin kuin tämän kiihkeän ottelun tuomitseminen vaatisi.

Kiitos kysymästä.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uusi ehdotus

Koska Vakio on edelleen kärtypäällä kaljojensa vuoksi ja hakee siksi lohtua lähiöiden ihanista karaokepaikoista, niin on kai ehdotettava uutta dumaria.

Tässäkin ketjussa aktiivisena on ollut Jip Pii, joten seuraava ehdotukseni on hän. Suostutko? Kelpaako?

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lipunmyyntikonsultti täällä, ...

Kiitoksia tästä ehdotuksesta, mutta valitettavasti en katso nyt voivani sonnustautua raitapaitaan. Kuinka ollakkaan, ihana, pitkään jatkunut "päätoiminen" Jatkoaikaan kirjoittamiseni nimittäin päättyy valitettavasti juuri tänään, ja huomisesta alkaen päähuomioni vie taas perinteinen rahapalkan eteen raataminen. Kun tämä elämiseen tarvittavan rahan raapiminen ei valitettavasti (tai ehkä kuitenkin onneksi) tapahdu tietopöntön ääressä, mahdollisuuteni seurata ottelua tiiviisti tuomarin näkökulmasta eli pitää peli siistinä, ovat rajalliset. Voimavarat eivät palkkatyön ohella enää riitä laajamittaiseen kiekkopalstojen koluamiseen.

Kiitän siis Oiva luottamuksesta, mutta valitettavasti katson parhaaksi todeta kiitos ei. Pitäydyn minulle paremmin sopivissa lipunmyynnin konsultointihommissa. Toivottavasti matsi kuitenkin jollakin aikataululla voisi toteutua, sillä viime kerta näytti kiinnostavalta sitten jälkeen päin kun sitä pitkää ketjujen ja viestien sarjaa selailin. Aluksi homma nimittäin meni minulta täysin ohi "päättömänä höpinänä". Nyt olisi kiva olla katsomossa alusta alkaen.

POKS! Ettehän te tällaista raukkaa oikeasti olisi edes ottaneetkaan.

Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oiva ehdottaa

JipPiikin otti ja luisti vastuusta. Oma ehdotukseni on, että eiköhän katsella liiga-finaalit alta pois ja kauden rauhoituttua päästetään Oivareiden ja Mazzaroiden soturit laitumille.

Joten jatketaan hommaa finaalien jälkeen, mutta koitetaan löytää toki tuomari vaikka heti.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Seli seli "nuijat"

Jopas on kun ei kenellekään raitapaita kelpaa. Saanko minä ehdotella nimimerkkejä ? Ai saan, no kiitos.
Reds 1897
Predator
Kysykää Oiva ja Mazza heitä. Finaalit on pian pelattu ja olis kohtuullista saada jotain lohtua jos niinkuin jommallekummalle "oikealle" joukkueelle käy huonosti.
Minä varaan jo ennakosta sen saunallisen aition katselupaikakseni, ja tälläkertaa olen vesi ja vihta linjalla koko ottelun ajan.

terv. koo

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomareista

Koo ilmeisesti kaljapäissään taas höyryää niin, että paikalliset polisiivoimat joutuvat kuskaamaan hänet kaltereiden ja kovien lattioiden luo. Onneksi Koo on liukas luikku ja pötki pakosalle viime ottelun aikaankin ja ehätti kuin ehättikin tekemään ratkaisevan liikkeen ja sinetöimään Oivareiden voitonjuhlat. Lämmöllä muistelen tätä.

Redsistä ei liene tuomariksi, sillä niin selkeästi hän on jo osoittanut puolueellisuutensa. Lisäksi Redsillä on samanlainen taipumus kuin Koollakin: olut maistuu toisinaan turhankin reippaasti. Siis tuomarin hommia ajatellen. Mitä siitä nyt tulisi, jos tuomari kaljahöyryissään vittuilisi päin naamaa Mazzaran pelaajille, jotka hämennyksellä katsoisivat, kun dumari ei tee elettäkään, vaikka Oivareilla viilettää kaukalossa toistakymmentä kenttäpelaajaa ja maalivahtejakin kaksin kappalein. Reds pysyköön siellä, missä häntä eniten tarvitaan: katsomossa ja kaljatiskillä. Hörrpps...

Predatorissa voisi olla ainesta, sillä tiettävästi hänen alkoholiongelmansa ei ole vielä riistäytynyt käsistä. Ainakaan kovin pahoin. Pienestä aamukohmelosta toivuttuaan Predator vatmaankin pystyisi skarpaamaan kohtuullisesti, mutta tuskin ihan päätuomariksi saakka. Ehdotankin, että Predator valitaan linjatuomariksi.

Varsinaisen tuomarin tehtävään tuskin kukaan sopisi paremmin kuin armoitettu ja armahdettu, puolueettomuuden perikuva, man without the feelings. Hyvät naiset ja herraskaiset hurmurit: TheRef.

Joten tässäpä uudet ehdotukset: Theref päätuomariksi ja Predator kaveriksi. Sopiiko? Kelpaako?

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Höh linjatuomari ?

Ensiksikin sivuutan Oivan ilkeämieliset vihjailut minun oluen väärinkäytöstä, toteamalla, että minä käytin olutta vain ja ainoastaan oikein, piste. Olut on tarkoitettu juotavaksi eikä miksikään kasvonaamioksi, piste. Nykyään en käytä enään olutta vaan juon pelkkää konjakkia ja vettä. Enkä ole vasta kun kerran joutunut poliisivoimien haukuttavaksi näiden nesteiden takia. Tämäkään tapaus ei ollut minun syytäni vaan ylihuolehtivan Aamulehdenjakajan, joka luuli, että sain epilepsiakohtauksen kun
konjakkipäissäni kaatua kupsahdin aamuyöstä kotiovelleni, niin.

Mitä tulee taas linjatuomariin, niin hmm. Predatorista tuskin on kenenkään linjoja arvostelemaan koska hän on tuolla vapaassa maininnut olevansa leveäposkinen herrasmies jolle ruoka ja OLUT maistuu. Mikä linjatuomari se sellainen on jonka omat linjat ovat ylikuormittuneet? Linjatuomarin tulee olla litteävatsainen, pantterimainen ja...en minä nyt voi näppistellä sitä mutta kyllä te tiedätte. Predator voisi olla vaikka markkinointivastaava tai jonkinlainen pr-mies. Paitsi jos hän laihduttaa muutaman kilon pelin alkuun mennessä, olkoon sitten linjuri.
Theref sopii hyvin punanauhadumariksi, mutta kuka laulaa maammelaulun?

terveisin koo

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en halua laulaa maammelaulua, koska se olisi hyvän biisin raiskausta. Laulunumeroni koulussa oli siellä kehnon ja tyydyttävän välimaastossa, joten se siitä.

Sen sijaan olen käytettävissä valittaessa miestä Tervosen paikalle antamaan piiskaa pahantekijöille ja langettamaan jopa elinikäisiä pelikieltoja. Olen niitä viimeisiä lahjomattomia, joiden päätä ei käännetä ja joille ei tarjoilla korruptiolounaita. Kurkkua kylläkin kuivaa, joten kukahan tarjoaisi...

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Koo ja Oiva

Vaikka tänään ostinkin kopan Koffia,niin ei se musta juoppoa tee!!(hymiö)
Pitäähän sitä nyt saunakaljat ostaa.Mitä tulee tuohon dumarointiin,niin olen kyllä täysin kyvytön siihen(kin)hommaan.Älyllinen elämäni rajoittuu pelkästään oluen ja eukkoni ympärille.Luulisin että tässä onkin yksi syy,minkä takia minut tänne passitettiin.
Olen otettu(ei seksuaalisesti)kun minua ehdotettiin noinkin vastuulliseen toimeen...mutta no thanks.Kiinnostuneena kyllä meinaan seurata näiden kahden"varttihullun"taistelua paikasta auringossa.Sitä paitsi..sympatiani ovat täysin Oivan puolella,sillä toivon Jokereillekin mestaruutta.

Oma ehdotukseni dumariksi olisi...........Ervatsalo:Tämä mainio viikari tuolta Tzad,eiku Hämiksestä.Siinä on hemmo,jolla ei pokka petä pahimmassakaan tilanteessa.Tosin hänenkin puoluettomuudesta voidaan olla montaa mieltä.Erva hoitakoon oman tonttinsa tuolla "Vapaan"puolella ja te täällä.Uskon,että siitä muodostuu täysimittainen sota,kun Erva jakelee tuomioitaan miten sattuu.

Täältä tähän,kannu Stadiin!!(Oivarit)

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Linjatuomariksi? Minä? Moi? Me? Ich?

Donnerwetter und Sauerkraut! Olen todella imelletty saamastani kunnianosoituksesta! Ei ole elämässä vastaavia kohokohtia ollut kuin kolme kertaa:
- lapsen syntyminen
- lapsen syntyminen
- Mika Saukkosen Predator-siteeraus suorassa tv-lähetyksessä

Olisin ainakin täysin puolueeton, koska... IFK, MUITA EI OOOO...
... joten siltä pohjalta voisin toimia linjatuomarina.
Ja mitä minun omiin linjoihini tulee, niin en minä mikään plösö ole. Vaikka pituutta on 192 cm ja painoa 108 kg, niin lihakseni ja läskini ovat suorastaan täydellisessä harmoniassa keskenään. En kai minä muuten olisi firman sählyjengin kantavia (ei saa nauraa!) voimia. Minulla on sellainen aineenvaihdunta, ettei ns. KKK:n viikonloppu näy edes silmänalusissa (KKK = Kolme Koria Koffia), eikä myöskään vyötäröllä... varpaista nyt puhumattakaan.
Olen myös entinen divarikiekkoilija 1970-luvulta (Karhu-Kissat) joten luistelu on hallinnassa. Tosin nykyisin kontaktini jääelementtiin toteutuu hyvin pitkälti jääpalojen suusssa pyörittelyn merkeissä, mutta kyllä minulla luistimet ja alasuoja on edelleen tallessa.

PS. Minulla on vain yksi vaatimus: En missään tapauksessa halua siihen tuomarin raitapaitaan Orjalaoluen mainosta.

PSST... miksi vain YKSI linjatuomari? Jos saisin ehdottaa itselleni tähän tehtävään tuomariparia, niin nimi olisi JHag. Olemmehan saman seuran miehiä, joten tuomiomme olisivat vähintäänkin kyseenalaisia... mutta eikös se ole urheilun suola?
MUUTEN, minäkin ehdotan päätuomariksi Ervatsaloa. Sovitaanko sitten vielä niin, että minä ja JHag pääsemme KIRISTÄMÄÄN ne Ervan oranssiset hihanauhat? Näin toimien saataisiin peliin taatusti puolueeton tuomari, koska hän pelkäisi koko matsin ajan että NE KAKSI IFK:N HULLUA TULEE HETI KIRISTÄMÄÄN, JOS HÄN ITSE VÄHÄNKÄÄN LÖYSÄÄ...

Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hädässä ystävä jne...Rööri

EVVK mitä Predatorin paidassa lukee. En edes ehdota enään Nutrilett tekstiä selkään. Olisin voinut jotain kivaa yrittää vääntää ennen illan ottelua mutta ei riitä enään huumori.
Rööri tule apuun, sie tiiät, keksi ihan omat maamme laulun sanat, niin että voisitko laulaaa...koska Campselyseekin meni puihin.
Laula jotain paskamaista tuomareista ja pelasta edes joku Tapparalainen menemästä tuonne SM-liigapuolelle saamaan pelikieltoa.
Paljon pyydetty, paikkaamaan muitten mokia...?

Mazza ja Oiva, aloittakaa jo, hittojako sillä väliä onko teillä tuomareita vai ei, luulen että osaatte pelata kutakuinkin viihdyttävämmän pelin sitten naismuistiin, ihan keskenännekin.

terveisin epätoivoinen koo

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivoa koolle

Hitot. Otanpa ohjat käsiini, jotta tästä hommasta jotain tulisi.

Predator: linjasi vakuuttavat minut, saat päätuomarin paikan. Mazzalla ei liene asiaan valittamista? Mikäli predator säännöissä on jotain kysyttävää, niin kysy toki. Houkuttele JHag linjalle ja saat valita vaikka toisenkin linjurin.

Mikäli Rööri ennättää muilta kiireiltään paikalle, niin hän saa ilman muuta laulaa maamme-laulun. Oivarit tosin yrittää saada ottelun alussa laulettavaksi lauluksi Neuvostoliiton kansallishymniä: "Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto, sut synnytti valtava venäjänmaa, sut luonut on kansojen yhteinen tahto ja mahtis on säilyvä aikain taa..."

Koo toimii tanssityttönä, minkä juomingeiltaan ehtii.

Lippuluukku avataan pian ja sen avaan minä.

Lisäys: avaan myös ihan kohta ketjun, jossa kerrotaan säännöt.

Viimeksi muokattu:

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Lipunmyynti?

Höpö höpö, kuka niitä lippuja ostaa? Aitio se olla pitää.

Mistä tuleekin mieleeni onkohan tuon vanhan hallin purkamisen yhteydessä, oma aitioni siirretty tänne uuteen. Mitä? Pitäisi maksaa jotain? Minähän aikoinaan lunastin tuohon nyt jo edesmenneeseen halliin aition pidemmäksi aikaan kuin Kiina vuokrasi Hong Kongin. Jaa, ettei kelpaa enää uudessa hallissa, ...tana. Ei sitten (kuluttaja-asiamies kuulee tästä vielä).

* Marssii nyreissään kohti lippuluukkua *

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Oiva HUOMIO!

Mitä ihmettä? Minutko on valittu Seppo Mäkeläksi? Kuinkahan tämä homma onnistuu, kun pääsen "livenä" tietokoneelle tämän ja ensi viikon aikana käytännössä aina vasta iltapäivisin... siinä klo 17-18 tienoossa? Joten maanantainakin pystyisin aloituskiekon pudottamaan vasta noihin aikoihin. Käyköhän se päinsä... tulee vähän lyhyt eka erä. Ja muutenkin se tuomarointi keskittyy sitten illan tunteihin. Joten?

Niin ja JHagille lähti yv tuosta linjamiehen duunista...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy