Voi jessus!
Minulle sopisivat jäähallissa kaikki muut hommat (including cheerleaderin duuni) jotenkin notkeammin kuin tuomarin vaikeat työt. Minä sain jopa jääpallossa aina ilmiriidan tuomarien kanssa, kaukalopallosta puhumattakaan. Kiekossa minua ei valittu koskaan kapteeniksi, jotta en saisi virallista puheoikeutta tuomareille. En minä tuomareita vihaa, arvokasta duunia he tekevät. Mutta kun minulla on tämä pinnaongelma; Marek Zidlicky on zenguru meikäläiseen verrattuna pinnansa suhteen.
Mutta, kuten sanonta kuuluu: Kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantanssia ja sukurutsaa. Joten jos joku välttämättä haluaa puolueellisia tuomioita, selkeää kotiinpäinvetoa (se joukkue on vahvoilla, josta löytyy HIFKiläisiä) yhdistettynä kaikkitietävään narinaan ja Harri Holkerin diplomaattisuuteen, niin I´m your man..
Nyt sitten pitäisi tietää, että....you know. Onko jotain sääntöjä ja sillee? Ja minäkin, Pentti Hillokuningas kun olen, kokoan tällä hetkellä HIFKiä ensi kaudeksi, joten en aivan reaaliajassa ehdi päivystää.
Loppuun onnenpyöräpähkinä, arvaa puuttuva kirjain TUOMARIN PARAS YSTÄVÄ ON PILL_
EDIT: Olen ikävä ihminen, joten kutsun tuomarikolmikkon kolmanneksi jäseneksi tottakai HIFKin tallista Johanneksen, jos ei se Lärvätsalo ala rupeen. Jos jollain on jotain valittamista, niin mä lyön daijuun, olenhan HIFKistä