Hockey Arena: HA Cup - Ottelut ja Sarjataulukko

• 8 627
  • 104
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No voi perse, 2 tyyppiä maju tehtävissä ja random kokoonpanot tuli kentälle ja iso 12-4 tappio HC Spearingille..

Mä vähän ihmettelinkin tuota ottelun lopputulosta, mutta kun katsoin sun pelaajia, niin alkoi hahmottua mistä moinen johtui. Ihan mukavasti tuli tehoja mun uusille hankinnoille jälleen kerran. Noi junnupelaajat, jotka pelasivat mun ykkösketjussa, ovat kyllä aivan turisteja, mutta kaikille peliaikaa aina silloin tällöin... ;)

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Campbell Conferencella ja Cougarsilla peli 30.3, mutta ei ole kalenterissanne. Pelaatteko muulloin tuon pois. Ette myöskään pelanneet sitä lauantaina vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus. Pyydän selvitystä tähän.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivitetty lauantain pelit. Jos näette jotain häikkää sarjataulukossa jne, kertokaa siitä mulle :).

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ei voi olla totta!

Meikäläisen Punakeltaiset (VII.1) voitti Ilveksen (III.3) ja vielä selvin numeroin! Miten tämä voi olla mahdollista?! Vastustaja pelaa neljä sarjatasoa korkeammalla eikä edes peluuta ottelussa pelkkiä junnuja. Koko ottelussa sain 10 vetoa maalia kohti, joista neljä meni sisään! :D Vastustaja ampui 43 kertaa ja teki yhden. Kotivoitto siis Punakeltaisille 4-1! Kelpaa! :D

Jätkät päätti sitten perseillä oikeen kunnolla. Ilves pelasi itseasiassa loukkaantumisia ja kakkosmaalivahtia lukuunottamatta ykköskokoonpanolla, joten onneksi olkoon vaan. Jätkät lähti ilmeisesti takki auki ja kakkosveskaa ei kiinnostanu joten siinä lopputulos, :-)

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Campbell Conferencella ja Cougarsilla peli 30.3, mutta ei ole kalenterissanne. Pelaatteko muulloin tuon pois. Ette myöskään pelanneet sitä lauantaina vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus. Pyydän selvitystä tähän.
Ottelu pitikin pelata kyseisenä päivänä, mutta NationalCupin pelit tulivat vähän sotkemaan kalenteria. Saa nyt nähdä koska tuo saadaan pelattua kun käsittääkseni Campbellit pelaavat junnuturnausta sunnuntaisin ja itsellä NC pelejä keskiviikkoisin.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)

Afinogenov tossa jo vastausta antoikin mutta perustelen vielä erikseen tän ettei pelattu lauantaina. Johtuu siitä että Afinogenovilla oli NC-peli keskiviikkona ja sitähän ei tiennyt kukaan meneekö jatkkon vai vasta kun torstaina ja kuten säkin tiedät niin lauantain harjotuspeliä ei pysty perumaan enää torstaina joten tää on nyt näin. Ollaan asiasta kyllä viestitelty vastustajan kanssa ja ottelu pelataan heti kun mahdollista mutta Junnuturnauksen paikalle en sitä ota. Piste. Mielummin sitten mulle 0-5 tappio.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Afinogenov tossa jo vastausta antoikin mutta perustelen vielä erikseen tän ettei pelattu lauantaina. Johtuu siitä että Afinogenovilla oli NC-peli keskiviikkona ja sitähän ei tiennyt kukaan meneekö jatkkon vai vasta kun torstaina ja kuten säkin tiedät niin lauantain harjotuspeliä ei pysty perumaan enää torstaina joten tää on nyt näin. Ollaan asiasta kyllä viestitelty vastustajan kanssa ja ottelu pelataan heti kun mahdollista mutta Junnuturnauksen paikalle en sitä ota. Piste. Mielummin sitten mulle 0-5 tappio.

Juu ei tietenkään. Kunhan pelaatte sen pois ennenkuin lohkojen kaikki pelit on pelattu. :). Pyysinkin vain selvitystä siihen :). Olis hyvä jos informoisitte asiasta niin itsekin tietää :).

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tässähän alkaa olla HC SPearingin jatkopaikka kohta taputeltu. Omiin menee edelleenkin liikaa maaleja, mutta onneksi viimeistely on hyvällä mallilla, kiitos tämän kauden hyökkääjä hankintojen.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Huoh, kaksi maalin tappiota jonossa. Sinällään pitäisi kai olla ihan otettu kun junnujengi pärjää näinkin hyvin, mutta olisihan ne pinnatkin keskimäärin ihan mukavia saada :).

Fiiu

Jäsen
Tässä cupissahan menee ihan mukavasti mutta voisin mieluummin tässä ottaa pataan kuin varsinaisessa liigassa. Tässähän joutuu kohta oikein taistelemaan että pysyisi edes sarjassa. :)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin siinä sitten kävi että Afinogenov (Kaleva Cougars) meni edelleenkin NC:ssä jatkoon, onnittelut siitä. Mutta tää tarkottaa sitten sitä että me ei vaan yksinkertasesti saada peliä pelattua ajoissa joten... Menee luovutukseksi. Ja järkeilin tän asian niin että voitto kuuluu Afinogenoville johtuen siitä että sillä syy ottelun perumiseen on NC jota hän ei ite pysty päättämään ja sitä vastoin mulla taas on sunnuntaisin Junnuturnaus joka ei ole Hockey Arenan virallinen turnaus mutta josta en halua olla sivussa peliäkään. Eli yhteenvetona:

30.3 Campbell Conference - Kaleva Cougars 0-5 (luovutus)

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Pahoittelut nyt tästä sekaannuksesta en muistanut koko NC cuppia.. Jos joukkue KERVO A-lohkosta voisi tehdä tilaa kalenteriinsa lauantaiksi 16.4 niin saataisiin pelattua nämä alkulohkon pelit.

Ja onko muka myöhäistä jos pelaamme Campbellin Confrensseja vastaan keskiviikkona 20.4 mikäli putoan NC- cupista ??? Pelit jatkuu käsittääkseni vasta 23. päivä lauantaina?

Kyllä mä veikkaan että nää saadaan pelattua ja pisteet talletettua, miten on Baloun? ;)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pahoittelut nyt tästä sekaannuksesta en muistanut koko NC cuppia.. Jos joukkue KERVO A-lohkosta voisi tehdä tilaa kalenteriinsa lauantaiksi 16.4 niin saataisiin pelattua nämä alkulohkon pelit.

Ja onko muka myöhäistä jos pelaamme Campbellin Confrensseja vastaan keskiviikkona 20.4 mikäli putoan NC- cupista ??? Pelit jatkuu käsittääkseni vasta 23. päivä lauantaina?

Kyllä mä veikkaan että nää saadaan pelattua ja pisteet talletettua, miten on Baloun? ;)

Sinänsä koomista tässä on vielä se että KerVo:n manageri on pidemmällä reissulla eikä kalenteriaan siivoa mutta mä oon sen apulaisena ja tein sinne tilaa kyseiselle päivälle joten TE saatte pelinne pelattua ainakin :D

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oho, tuli vaihteeksi maalin tappio, olipas yllätys.

Ja samalla ratkesi Gonapapoille lohkovoitto,kiitos siitä. Se olikin ainut positiivinen uutinen HA:ssa pitkään aikaan,ei ole pelit sujunut yhtään viime aikoina. Viimeisestä kierroksesta tuleekin mielenkiintoinen,periaattessa jokaisella on mahdollisuus päästä vielä jatkoon.Lohko B siis.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja sarjataulukko päivitetty. Omassa ottleussani hieman yllättäen toimi ylivoima. 6/10 oli tulos. 19 v Sieme Zaal 2+2. Mukava yllätys.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi yönä pelataan sitten viimeiset pelit ainakin mun jengin osalta. 0 pistettä ja maalisuhde 2-17 kertoo kaiken olennaisen OG Anonyymien tasosta tässä turneessa. Toivottavasti vastaava järjestetään tulevaisuudessa uusiksi, jotta voin vielä joku päivä napata ekat pisteeni JA-cupissa :)

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Jaahas, sitä tuli otettua puhtaalla pelillä lohkovoitto. Mitenkäs nämä jatkopelit sitten menevät? Mulla on kalenterissa ens la jo valmiiksi vapaana...

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosiaan, sarjataulukon päivitystä tulee vasta huomenna tai ylihuomenna. Iski norovirus viikonloppuna ja tässä ollaan nyt aika surkeassa kunnossa..

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elikkä Ilves, Hc Spearing, Kaljakylä Rangers sekä Hc Gonapapat suorittivat komeasti alkulohkonsa ja selvittivät tiensä suoraan puolivälieriin.

Ja neljännesvälierissä kohtaavat:

Kaleva Cougars - Hc Tuomioistuin
Punakeltaiset - Espoon Kiekkoseura 5-4 Ja.
Burn Island Flamers - Manchester Boneheads 2-1
Espoon Siniset - Ilves Tampere. 1-6

Ottelut pelataan lauantaina 23.4(Jos ei mahdollista, pelatkaa sunnuntaina 24.4 tai seuraavan viikon keskiviikkona 27.4).

Pahoittelut, että päivitys tuli hieman myöhään.

Niin ja ottelut pelataan ystävyyspudotuspeleinä.
Ja näiden otteluparien voittajat kohtaavat näin:

La 30.4 Ilves - Kaleva Cougars/Hc Tuomioistuin
Hc Gonapapat - Espoon Siniset/Ilves Tampere
Hc Spearing - Burn Island Flamers/Manchester Boneheads
Kaljakylä Rangers - Punakeltaiset/Espoon Kiekkoseura

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy