Elikkä muutosta edelliseen. 4 parasta lohkosta menee jatkoon. Eli neljännesvälieriin josta voittajat puolivälieriin jne. Selailin kalenteria ja tällainen on mahdollista. Ehditään pelamaaan ottelut ennenkuin kausi vaihtuu.
En valita, mutta sekin olisi mahdollista, että lohkoykköset menisivät suoraan puolivälieriin ja lohkokakkoset ja -kolmoset pelaisivat neljännesvälierät. Tulisi vähän enemmän "panosta" alkulohkonkin peleihin. Mun mielestä tämä olisi parempi, mutta mitä mieltä muut on?
KerVo-Espoon kiekkoseura
KerVolla on peli sovittuna 2.4. eikä ainakaan toistaiseksi ole reagoinut HA-postiin. Laittele haastetta, kun päivä vapautuu.
Vähän muutoksia A-lohkon otteluohjelmaan.
30.03 - 22:00 Ke Campbell Conference VS Kaleva Cougars
13.04 - 22:00 Ke Kaleva Cougars VS KerVo
Sopiiko nämä KerVolle ja Campbell Conferencelle?
Vähän muutoksia A-lohkon otteluohjelmaan.
30.03 - 22:00 Ke Campbell Conference VS Kaleva Cougars
13.04 - 22:00 Ke Kaleva Cougars VS KerVo
Mites noi matsit sitten, keräätkö Baloun ite tulokset kaikista vai ilmotetaanko sulle tulokset esim. HA-postilla kun pelejä on eri päivinä kuitenkin?
Miten on mahdollista voittaa vaan 1-4 peli, jossa vastustajalla on tasan kaksi pelaajaa, joiden TI on yli 130 ja maalivahdin TI alle 90? Noh, pääasia että voitto tuli ja tästä on hyvä jatkaa. Edelleenkin lohkovoitto tavoitteena :)
Selvähän se on, että minun joukkueeni on koko HA-cupin heikoin, kun olen ainut, joka pelaa täysin junioripohjaisella joukkueella(vai olenko?) ja takkiin tulee joka matsissa. Näillä mennään ja pysy pöksyissäsi ;)
Mulla on vanhimmat pelaajat 21-vuotiaita joten uskallan laskea porukkani vielä junioripohjalle. Tosin mun jätkät on pelannu jo 17-vuotiaasta asti yhdessä.
Ensimmäisestä pelistä niukka 3-1 tappio. Laukaukset vastustajalle 36-7. Kauden avausvoittoa ei tule perkele millään. Tukkaan tulee verisissä Jatkoaika cupin peleissä, sarjapeleissä ja vittu normaaleissa harkkapeleissäkin. Täytyy vähän panostaa jatkossa, onneksi ei tule sentään fanclub menetyksiä tuoreena sarjanousijana.
Nojuu. Voi olla että joutuu vielä vähän soveltamaan noita ottelupäiviä. Sieltä puskee jotain National Cupin pelejä sotkemaan kuvioita. Ei viitsis ihan luovutusvoittoja antaa, mutta katsellaan jos sieltä vielä jostain kohti kalenterista tilaa löytyy...
Montako joukkuetta menee jatkoon lohkosta?
En huomannutkaan, että olit skaboissa mukana. Minun jengillä on keski-ikä, jossain 19-vuoden hujakoilla ja kyllähän tässä pari kautta väkisinkin menee ennen kuin voitan yhtään ottelua missään sarjassa tai treeneissä :D