Hockey Arena: HA Cup - Ottelut ja Sarjataulukko

• 8 624
  • 104

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jos ei pysty haastamaan, kannattaa vaikka tosiaan sen HA postin kautta vielä sanoa, että peruu ottelun jotta toinen pystyy haastamaan.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
KerVo-Espoon kiekkoseura

KerVolla on peli sovittuna 2.4. eikä ainakaan toistaiseksi ole reagoinut HA-postiin. Laittele haastetta, kun päivä vapautuu.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
MUUTOS!

Elikkä muutosta edelliseen. 4 parasta lohkosta menee jatkoon. Eli neljännesvälieriin josta voittajat puolivälieriin jne. Selailin kalenteria ja tällainen on mahdollista. Ehditään pelamaaan ottelut ennenkuin kausi vaihtuu.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elikkä muutosta edelliseen. 4 parasta lohkosta menee jatkoon. Eli neljännesvälieriin josta voittajat puolivälieriin jne. Selailin kalenteria ja tällainen on mahdollista. Ehditään pelamaaan ottelut ennenkuin kausi vaihtuu.

En valita, mutta sekin olisi mahdollista, että lohkoykköset menisivät suoraan puolivälieriin ja lohkokakkoset ja -kolmoset pelaisivat neljännesvälierät. Tulisi vähän enemmän "panosta" alkulohkonkin peleihin. Mun mielestä tämä olisi parempi, mutta mitä mieltä muut on?

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
En valita, mutta sekin olisi mahdollista, että lohkoykköset menisivät suoraan puolivälieriin ja lohkokakkoset ja -kolmoset pelaisivat neljännesvälierät. Tulisi vähän enemmän "panosta" alkulohkonkin peleihin. Mun mielestä tämä olisi parempi, mutta mitä mieltä muut on?

Hmm, tuossa olis järkeä. Hyvä ehdotus. Ehkä parempi olisi näin? Tosiaan tulisi 2-3 sijoittuville enemmän panosta peleihin.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
KerVo-Espoon kiekkoseura

KerVolla on peli sovittuna 2.4. eikä ainakaan toistaiseksi ole reagoinut HA-postiin. Laittele haastetta, kun päivä vapautuu.

Sorry. Olen ollut poissa koneelta pari päivää. Peruutin nyt pelini 2.4 ja heitin sulle haastetta.

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Vähän muutoksia A-lohkon otteluohjelmaan.

30.03 - 22:00 Ke Campbell Conference VS Kaleva Cougars
13.04 - 22:00 Ke Kaleva Cougars VS KerVo

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mites noi matsit sitten, keräätkö Baloun ite tulokset kaikista vai ilmotetaanko sulle tulokset esim. HA-postilla kun pelejä on eri päivinä kuitenkin?

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites noi matsit sitten, keräätkö Baloun ite tulokset kaikista vai ilmotetaanko sulle tulokset esim. HA-postilla kun pelejä on eri päivinä kuitenkin?

Kyllä niitä itse seurailen, sen verran töissä voi aina näitä päivittää :D

Tietenkin mulle voi kuitenkin ilmoitella tuloksista, helpottais se kyllä.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Punakeltaisten avauskamppailusta kirvelevä joskin melko odotettu vierastappio HC Tuomioistuimelle lukemin 5-2. Vastustaja pelaa pari sarjatasoa ylempänä, joten siihen nähden tulokseen saa olla varovaisen tyytyväinen.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten on mahdollista voittaa vaan 1-4 peli, jossa vastustajalla on tasan kaksi pelaajaa, joiden TI on yli 130 ja maalivahdin TI alle 90? Noh, pääasia että voitto tuli ja tästä on hyvä jatkaa. Edelleenkin lohkovoitto tavoitteena :)

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten on mahdollista voittaa vaan 1-4 peli, jossa vastustajalla on tasan kaksi pelaajaa, joiden TI on yli 130 ja maalivahdin TI alle 90? Noh, pääasia että voitto tuli ja tästä on hyvä jatkaa. Edelleenkin lohkovoitto tavoitteena :)

Minun junnut laittoivat vähän kampoihin ;) Kyllä siellä pelaa pari ihan omien maidensa parhaita junioreita, joille olen onnistunut kokemuspisteitä melko kiitettävästi kerryttämään, joten kampoihin pystyn paremmille joukkueille ajoittain laittamaan. Selvähän se on, että minun joukkueeni on koko HA-cupin heikoin, kun olen ainut, joka pelaa täysin junioripohjaisella joukkueella(vai olenko?) ja takkiin tulee joka matsissa. Näillä mennään ja pysy pöksyissäsi ;)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Selvähän se on, että minun joukkueeni on koko HA-cupin heikoin, kun olen ainut, joka pelaa täysin junioripohjaisella joukkueella(vai olenko?) ja takkiin tulee joka matsissa. Näillä mennään ja pysy pöksyissäsi ;)

Mulla on vanhimmat pelaajat 21-vuotiaita joten uskallan laskea porukkani vielä junioripohjalle. Tosin mun jätkät on pelannu jo 17-vuotiaasta asti yhdessä.

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on vanhimmat pelaajat 21-vuotiaita joten uskallan laskea porukkani vielä junioripohjalle. Tosin mun jätkät on pelannu jo 17-vuotiaasta asti yhdessä.

En huomannutkaan, että olit skaboissa mukana. Minun jengillä on keski-ikä, jossain 19-vuoden hujakoilla ja kyllähän tässä pari kautta väkisinkin menee ennen kuin voitan yhtään ottelua missään sarjassa tai treeneissä :D

Tutumpaa tuo on tosin sinulle, kun olet tämän vaiheen jo läpi käynyt kausi tai pari sitten. Anyways, otetaan nyt kunnialla turpaan ja hiljalleen lähdetään tavoittelemaan nousua...

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mitähän hittoa, meikäläisen HIFK (HC SPearing) aka puukäsi joukkue pystyi raapimaan 4-3 voiton Manchester Boneheads joukkueesta. Pakit ovat aivan kuraa, mutta ykkösketjun uusi hankinta varmisti voiton, 3+0 tehoilla.

Viimeksi muokattu:

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itselle hemmetin niukka voitto Karbaaseista. Vain 2-0. Puhakka maajoukkueen mukana joten kokoonpanot sekoittuivat, vaikkka laitoin kyllä varapelaajan..

Tekipä silti Raimo Helminen 2-0 maalin yv:llä.

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Ensimmäisestä pelistä niukka 3-1 tappio. Laukaukset vastustajalle 36-7. Kauden avausvoittoa ei tule perkele millään. Tukkaan tulee verisissä Jatkoaika cupin peleissä, sarjapeleissä ja vittu normaaleissa harkkapeleissäkin. Täytyy vähän panostaa jatkossa, onneksi ei tule sentään fanclub menetyksiä tuoreena sarjanousijana.

Nojuu. Voi olla että joutuu vielä vähän soveltamaan noita ottelupäiviä. Sieltä puskee jotain National Cupin pelejä sotkemaan kuvioita. Ei viitsis ihan luovutusvoittoja antaa, mutta katsellaan jos sieltä vielä jostain kohti kalenterista tilaa löytyy...

Montako joukkuetta menee jatkoon lohkosta?

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ensimmäisestä pelistä niukka 3-1 tappio. Laukaukset vastustajalle 36-7. Kauden avausvoittoa ei tule perkele millään. Tukkaan tulee verisissä Jatkoaika cupin peleissä, sarjapeleissä ja vittu normaaleissa harkkapeleissäkin. Täytyy vähän panostaa jatkossa, onneksi ei tule sentään fanclub menetyksiä tuoreena sarjanousijana.

Nojuu. Voi olla että joutuu vielä vähän soveltamaan noita ottelupäiviä. Sieltä puskee jotain National Cupin pelejä sotkemaan kuvioita. Ei viitsis ihan luovutusvoittoja antaa, mutta katsellaan jos sieltä vielä jostain kohti kalenterista tilaa löytyy...

Montako joukkuetta menee jatkoon lohkosta?

Eikös NC pelit ole keskiviikkoisin? Lohkovoittajat menee suoraan puolivälieriin ja lohkojen 2-3(eli vaikkapa A2 vs D3) pelaavat pääsystä puolivälieriin.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
En huomannutkaan, että olit skaboissa mukana. Minun jengillä on keski-ikä, jossain 19-vuoden hujakoilla ja kyllähän tässä pari kautta väkisinkin menee ennen kuin voitan yhtään ottelua missään sarjassa tai treeneissä :D

Mulla on pelaavan kokoonpanon keski-ikä 20,3 vuotta, mutta kenttäpelaajien osalta tuo on 19,67. Yhdessä kentässä on vähän vanhempiakin jannuja (3x21v, 22v ja 24v) ja maalissa ikäloppu (30 vuotta). Iät vedetty ulkomuistista, kun sivuille ei pääse, mutta luulisin noiden olevan oikein.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
No voi perse, 2 tyyppiä maju tehtävissä ja random kokoonpanot tuli kentälle ja iso 12-4 tappio HC Spearingille..

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei voi olla totta!

Meikäläisen Punakeltaiset (VII.1) voitti Ilveksen (III.3) ja vielä selvin numeroin! Miten tämä voi olla mahdollista?! Vastustaja pelaa neljä sarjatasoa korkeammalla eikä edes peluuta ottelussa pelkkiä junnuja. Koko ottelussa sain 10 vetoa maalia kohti, joista neljä meni sisään! :D Vastustaja ampui 43 kertaa ja teki yhden. Kotivoitto siis Punakeltaisille 4-1! Kelpaa! :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy