Hockey Arena: HA Cup - Ottelut ja Sarjataulukko

• 8 627
  • 104

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ottelu pelataan siis lauantaisin ja poikkeksellisesti joitain myös ke ja su. Riippuu siitä onko muilla jotain PikkuHahano jne juttuja.

Ottelut, tehdyt maalit ja päästetyt ja pistemäärä. Voitosta saa 3p, jatkoaikavoitosta 2p, ja jatkoaikahäviöstä 1p ja häviöstä 0p. Tasapisteissä paremmuus selviytyy kummalla joukkueella on parempi +- tehtyjen maalien ja päästettyjen osalta tilasto. Jos sekin on tasan, voittaja on se kummalla on enemmän tehtyjä maaleja.

Lohko A

Kaljakylä Rangers 5 14-6 12
Kaleva Cougars 4 18-7 9
Espoon kiekkoseura 5 13-7 9
Campbell Conference 4 9-9 6
KerVo 5 8-14 6
made 44 5 6-25 0

Lohko B
HC Gonapapat 5 15-10 12
Burn Island Flamers 5 19-9 9
Espoon Siniset 5 8-7 9
PSP Bulldozers 5 8-10 9
Korso Falcons 5 10-14 3
Wales Conference 5 7-18 3

Lohko C
HC SPearing 5 30-12 15
Ilves Tampere 5 25-18 12
Manchester Boneheads 5 22-9 9
Töölön-vesa 5 22-22 6
Hokkarannan Pullistus 5 17-19 3
Karbaasit 5 0-37 0

Lohko D
Ilves 5 30-7 12
Punakeltaiset 5 18-11 12
HC Tuomioistuin 5 19-19 9
TuTo Hockey 5 12-14 6
Hc Jykke 5 7-17 6
Originaalit Anonyymit 5 3-21 0

Lohko A:n ottelut:

19.3 made44 - Espoon Kiekkoseura 1-4
Kaljakylä Rangers - Kaleva Cougars 3-1
Campbell Conference - KerVo 3-0

26.3 Espoon Kiekkoseura - Kaljakylä Rangers 1-0
KerVo - made44 5-1

30.3 Campbell Conference - Kaleva Cougars ei pelattu.

2.4 Kaleva Cougars - made44 8-1
Kaljakylä Rangers - Campbell Conference 3-2
KerVo - Espoon Kiekkoseura 2-1

9.4 made44 - Campbell Conference 1-4
Kaljakylä Rangers - KerVo 4-0
Espoon Kiekkoseura - Kaleva Cougars 2-4

16.4 Kaleva Cougars - KerVo 5-1

16.4 Espoon Kiekkoseura - Campbell Conference 5-0
made44 - Kaljakylä Rangers 2-4

Lohko B:n ottelut:

19.3 Korso Falcons - Wales Conference 4-1
Hc Gonapapat - Burn Island Flamers 3-2
Espoon Siniset - PSP Bulldozers 0-1

26.3 Wales Conference - Hc Gonapapat 3-5
PSP Bulldozers - Korso Falcons 2-1
Burn Island Flamers - Espoon Siniset 3-4

2.4 Korso Falcons - Espoon Siniset 1-2
Hc Gonapapat - PSP Bulldozers 3-1
Wales Conference - Burn Island Flamers 0-5

9.4 Espoon Siniset - Wales Conference 0-1
PSP Bulldozers - Burn Island Flamers 0-4
Korso Falcons - Hc Gonapapat 2-3

16.4 Hc Gonapapat - Espoon Siniset 1-2
PSP Bulldozers - Wales Conference 4-2
Burn Island Flamers - Korso Falcons 5-2

Lohko C:n ottelut:

19.3 Töölön-vesa - Hokkarannan Pullistus 6-2
Hc SPearing - Manchester Boneheads 4-3
Karbaasit - Ilves Tampere 0-2

26.3 Ilves Tampere - Hc SPearing 4-12
Hokkarannan Pullistus - Karbaasit 12-0
Manchester Boneheads - Töölön-vesa 6-2

2.4 Hc SPearing - Töölön-vesa 4-3
Manchester Boneheads - Karbaasit 9-0
Hokkarannan Pullistus - Ilves Tampere 1-6

9.4 Töölön-vesa - Ilves Tampere 3-10
Hc SPearing - Karbaasit 5-0
Manchester Boneheads - Hokkarannan Pullistus 2-0

16.4 Karbaasit - Töölön-vesa 0-9
Hokkarannan Pullistus - Hc SPearing 2-5
Ilves Tampere - Manchester Boneheads 3-2

Lohko D:n ottelut:

19.3 Ilves - Tuto Hockey 4-1
Hc Tuomioistuin - Punakeltaiset 5-2
Hc Jykke - Originaalit Anonyymit 2-0

26.3 Tuto Hockey - Hc Jykke 0-2
Punakeltaiset - Ilves 4-1
Originaalit Anonyymit - Hc Tuomioistuin 2-5

2.4 Punakeltaiset - Hc Jykke 3-2
Hc Tuomioistuin - Ilves 2-8
Tuto Hockey - Originaalit Anonyymit 3-0

9.4 Ilves - Originaalit Anonyymit 7-0
Hc Jykke - Hc Tuomioistuin 1-4
Punakeltaiset - Tuto Hockey 5-2

16.4 Originaalit Anonyymit - Punakeltaiset 1-4
Hc Tuomioistuin - Tuto Hockey 3-6
Hc Jykke - Ilves 0-10

Viimeksi muokattu:

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten nämä pelit nyt sitten menevät? Tuleeko joku otteluohjelma vielä?

Juuh illasta tulee. Kysymys vielä, että kenelle ei sovi la päivät? Tiedän sitten olla laittamatta pelejä kyseisille joukkueille näille päiville. La on siis kuitenkin se pelipäivä. Ke ja su poikkeuksia.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mites noi jo sovitut harkkamatsit, meikäläiselle niitä riittää huhtikuulle asti pitkästi jokaiselle ei sarjaottelu-päivälle. Meneekö nämä turnausmatsit niiden päälle vai pitääkö mun poistaa itse noita harkkamatseja?

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites noi jo sovitut harkkamatsit, meikäläiselle niitä riittää huhtikuulle asti pitkästi jokaiselle ei sarjaottelu-päivälle. Meneekö nämä turnausmatsit niiden päälle vai pitääkö mun poistaa itse noita harkkamatseja?

Pitää itse poistaa. Sen roskatynnyrin kohdalta kalenterista pystyt poistamaan. Vierasjoukkue on sitten aina joka haastaa(Jos ei pysty, esim toisella joukkueella jokin toinen ottelu samaan aikaan, merkitään ottelu vierasjoukkueelle voitetuksi 0-3)

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pitää itse poistaa. Sen roskatynnyrin kohdalta kalenterista pystyt poistamaan. Vierasjoukkue on sitten aina joka haastaa(Jos ei pysty, esim toisella joukkueella jokin toinen ottelu samaan aikaan, merkitään ottelu vierasjoukkueelle voitetuksi 0-3)

Ok, joo tiedän kyllä miten poistetaan. Pitää sitten kattella, mille päiville ottelut osuvat, ei sitä nyt viitsi sentään ihan luovutusvoittoja antaa, vaikka tukkaan tuleekin hyvin suurella todennäköisyydellä... ja rumasti :)

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illalla tai viimeistään huomen illalla saatte tietää ensi kauden otteluohjelman turnauksesta

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ensimmäiset ottelut siis 19.3. yv:llä mulle jos pelipäivä ei sovi niin siirretään se joko ke tai su päivälle. Nyt vain haastelemaan!

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Semmoinen kyssäri vielä, että onko tuolla HA:ssa joku etsintäkenttä mistä löytää joukkueen pelkän nimen avulla? Vai miten toisten löytäminen suoritetaan?

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Semmoinen kyssäri vielä, että onko tuolla HA:ssa joku etsintäkenttä mistä löytää joukkueen pelkän nimen avulla? Vai miten toisten löytäminen suoritetaan?
Ylhäältä löytyy "Etsi", josta voi etsiä joukkueen tai managerin nimellä.

Omista peleistäni haastoin nyt 2 vieraspeliäni. Kolmatta vieraspeliä en pystynyt haastamaan, koska vastustajalla oli jo peli siinä.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets

Siellähän tuo on yläpalkissa kohdassa "etsi". Sinne managerin tai joukkueen nimi ja ei muuta kuin haastamaan.

Ja haastamisesta puheen ollen, miten tässä nyt haastetaan oikein?

Fiiu

Jäsen
Axbor Nocturne, yritin laittaa haasteen 19.3. pelattavaan matsiin mutta sun pitäis raivata kalenteriin vähän tilaa. Kalenteri on muuten nyt täysin vapaa, haasteita vaan tulemaan niin hyväksytään.

PS. Balounin jengi on listoissa Ilves Tampere mutta HA:ssa Ilves Jyväskylä. :)

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Laitetaankos haateet ystävyyspudotuspeleinä vain ystävyyshöntsinä?
Ja semmoinen pikkuhuomio, että HA:ssa nimimerkkini on orjy r-kirjaimella ei oljy. :)

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Axbor Nocturne, yritin laittaa haasteen 19.3. pelattavaan matsiin mutta sun pitäis raivata kalenteriin vähän tilaa. Kalenteri on muuten nyt täysin vapaa, haasteita vaan tulemaan niin hyväksytään.

Jesh, tuo vaihtuu tuohon heti kauden alussa..

Ja banaaninviljelijälle, juu korjataan tuo virhe :). Ja joo, nämä lohkopelit normaaleina ystävyysotteluina ja pudotuspelit sitten ystävyyspudotuspeleinä.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC

No niin, nyt on haasteille tilaa kalenterissa parin viikon verran ke ja la peleihin, joten pistä mulle tulemaan, itse en pysty, kun duunikone herjaa pelisivuista. :)

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin, nyt on haasteille tilaa kalenterissa parin viikon verran ke ja la peleihin, joten pistä mulle tulemaan, itse en pysty, kun duunikone herjaa pelisivuista. :)

Korjauksena että pelit ovat joka lauantai 19.3 alkaen. Poikkeuksena on ke tai su VAIN on HA:ssa menossa junnuturnaus, HahaNo tai PikkuHahano.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Tosi kauan olen hakenut kaikki ystävyyspelit sponsoritoiminnon kautta enkä nyt äkkiä löytänyt miten haastetaan toista joukkuetta - mites tuo taas toimikaan?

Kalanterista on nyt siivottu nuo lauantait puhtaaksi.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosi kauan olen hakenut kaikki ystävyyspelit sponsoritoiminnon kautta enkä nyt äkkiä löytänyt miten haastetaan toista joukkuetta - mites tuo taas toimikaan?

menet joukkueen(missä näkyy kokemus% jne muut tilastot tietyltä joukkueelta) kohdalle ja oikealla lukee normaali ja pudotuspelit allekkain.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Juuh illasta tulee. Kysymys vielä, että kenelle ei sovi la päivät? Tiedän sitten olla laittamatta pelejä kyseisille joukkueille näille päiville. La on siis kuitenkin se pelipäivä. Ke ja su poikkeuksia.

Entäs sitten jatko-ohjelma? En ainakaan nopeasti löytänyt mistään mainintaa siitä, miten lohkoista jatketaan.

Fiiu

Jäsen
Töölön Vesa ja Hokkarannan Pullistus eli Tölikän-vesku ja Pawe87, laittakaapa haastetta vielä tulemaan. Sitten alkaa olemaan luupäiden kalenteri kondiksessa HA-turneen osalta. :)

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
19.3 Hc Jykke - Originaalit Anonyymit

Tota peliä ei ole sovittu, koska Orginaaleilla on sille päivälle sovittuna toinen peli, muut pelini on sovittu.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
26.3. Campbell Conference - Kaleva Cougars,

Cougarsilla on päivä varattuna, viestinkin kirjottelin HA:n kautta. Laittele haastetta tulemaan kun saat päivän vapaaksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy