Hockey Arena – Online Hockey Manager

• 427 741
  • 4 677

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
No ainahan on mahdollisuuksia vielä seuraavissa peleissä, vaikka selvänä altavastaajana olenkin.

Tuli suht pikainen lähtö illan rientoihin ja taktiikkamuutokset yms. unohtui tehdä, joten toinen ottelu päättyi 1-2 tappioon ja kausi on siis paketissa.

Sama ongelma on vaivannut vuodesta toiseen eli puolustus toimii mutta hyökkäyspäässä ei tapahdu tosipeleissä mitään: pelaajien laukausmäärät ovat liian pieniä. Nytkin kahden pudotuspelin laukaukset menivät 26-74. Lisäksi tälläkin kaudella runkosarjan laukaisupörssissä paras oli vasta sijalla 44. Samaan aikaan maalivahdit ovat järjestäen olleet liigan parhaita.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli suht pikainen lähtö illan rientoihin ja taktiikkamuutokset yms. unohtui tehdä, joten toinen ottelu päättyi 1-2 tappioon ja kausi on siis paketissa.

Ei se ihan vielä ole paketissa. Vielä on pelit sijoista 5-8 edessä niin sinulla kuin minullakin (otin turpaan yhetismaalein 2-20 kun ei ollut kunnollista ykkösmolaria noissa peleissä).

Pelaajia myynnissä:

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=27843353 21v. +3 TI 120 89/35
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=28687264 20v. +3 73/65
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=27994710 19v. +3 74/59
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=27551089 21v. -1 76/65
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=29183025 17v. ?-
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=26375449 23v. TI 138 -2
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=20486780 26v. TI 204 94/12

DL parin päivän päästä.

Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulikohan tehtyä virhe. Ostin hyökkääjän jonka TI on 294 ja hintaa tälle kertyi 218 milj. mutta hänen uskollisuus on -3 ja ikää 26v. Eli ensi kaudella kaverilla loppuu sopimus minun kanssa. Paljonko tuon uskollisuuden nostaminen -2:een maksaisi? Vai annanko mennä sitten kun tarjouksia tulee tuosta? Taitaa jäädä yhden kauden ihmeeksi...

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tulikohan tehtyä virhe. Ostin hyökkääjän jonka TI on 294 ja hintaa tälle kertyi 218 milj. mutta hänen uskollisuus on -3 ja ikää 26v. Eli ensi kaudella kaverilla loppuu sopimus minun kanssa. Paljonko tuon uskollisuuden nostaminen -2:een maksaisi? Vai annanko mennä sitten kun tarjouksia tulee tuosta? Taitaa jäädä yhden kauden ihmeeksi...

40-60 milliä.

Sulle kävi vanhanaikaiset eli heti kättelyyn ensi kauden alussa se menee suojaamattomaksi eikä ehdi tekemään 70pv sopimusta ennenkuin on 27v,

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
40-60 milliä.

Sulle kävi vanhanaikaiset eli heti kättelyyn ensi kauden alussa se menee suojaamattomaksi eikä ehdi tekemään 70pv sopimusta ennenkuin on 27v,

Joo tämäkin vielä! En tuota tajunnutkaan kun vasta nyt. Tuli kyllä hutikuti tästä kaupasta. Nyt ottaa päähän!

Edit. Ensi kauden alussa kun tuo menee suojaamattomaksi, niin jos se tarjottu hinta menee yli sen mitä itse nyt maksoin, niin saanko koko rahan vaikka pelaaja ei ole minulla ollut 10 viikkoa?

Viimeksi muokattu:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Oli kyllä todella alokasmainen ostos ja toivottavasti nyt sinun koko taloutesi ei romuttunut sen myötä, kun 200 miltsiä HA-rahaa on jo melkoinen summa. Virheistä tietenkin oppii ja tuskin tulet enää tätä samaa virhettä tekemään :D

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Joo tämäkin vielä! En tuota tajunnutkaan kun vasta nyt. Tuli kyllä hutikuti tästä kaupasta. Nyt ottaa päähän!

Edit. Ensi kauden alussa kun tuo menee suojaamattomaksi, niin jos se tarjottu hinta menee yli sen mitä itse nyt maksoin, niin saanko koko rahan vaikka pelaaja ei ole minulla ollut 10 viikkoa?

Myy tuo niin saat varmaan omat takaisin. Saat sen summan millä olet ostanu.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes

Saat täydet rahat jos menetät pelaajan -3:na.

Suosittelisin pyrkimään keräämään rahaa niin, että pystyt osallistumaan itse kilpailuun pelaajasta. Mikäli tuo on kuitenkin mahdotonta, anna pelaajan pelata loppuun asti ja kun kaverista saavat muut tarjota, pistä vaikka mainos kansainväliselle kauppapuolelle niin luulisi keräävän kiinnostusta.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

No tuossa on sentään se hyväpuoli, että taidot on sen verran hyvät että yli 200 miljoonaa tuosta kyllä tullaan suojaamattomien markkinoilla maksamaan, ettei nyt ihan mahdottomia tappiolle välttämättä jäädä, mutta toisaalta kun saat korkeimmasta tarjouksesta vain 70% niin tarjouksen pitäisi melkein olla 300 miljoonaa, että jäisit plusmiinus nollalle tuosta kaupasta.

Noh jos nyt joku maksaisi yli 200 miljoonaa ennenkuin sopimusta on 15 päivää jäljellä niin ei tuu niin karmivaa mokaa tuosta, suojaamattomien markkinat kun on niin arvuuttelevia ja hinnat voi vaihdella vaikka miten. Tosin tuo on kuitenki sen verran hyvä että melkein itsekkin sen 200-300 miljoonaa voisin maksaa suojaamattomana tuosta jos hyökkääjälle tarvetta, olkoonkin että on -3.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin eilen sen uudestaan myyntiin, samalla hinnalla millä ostin. Jos ei mene, niin sitten pidän ja kun suojaamattomaksi menee niin silloin kädet ristiin, että tarjoavat yli 200 milj. että edes jotain saan takaisin.

Shit happens ja niistä on otettava opiksi! :)

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Fiiu

Jäsen
Huhhuh, ekalta playoff-kierrokselta jatkoon! Tavoitteet täyttyi jo oikeestaan siinä että päästiin poffeihin ja nyt jahdataan jatkoa minkä ehditään. En jaksa nousuun uskoa mutta antaa junnujen yllättää!

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Huhhuh, ekalta playoff-kierrokselta jatkoon! Tavoitteet täyttyi jo oikeestaan siinä että päästiin poffeihin ja nyt jahdataan jatkoa minkä ehditään. En jaksa nousuun uskoa mutta antaa junnujen yllättää!

Minäkin pääsin ekalta kierrokselta jatkoon hieman yllättäen, mutta en oikeastaan ole varma, oliko se hyvä vai huono asia. Jos olisin tippunut, olisin päässyt aloittamaan sijoitusottelut kotona, mikä olisi oikein pelattuna tarkoittanut todennäköisesti kahta kotiottelua enemmän. Kolmannesta sijasta saa bonuksia korkeintaan noin 14 miljoonaa enemmän kuin olisin saanut sijoilta 5.-8., mutta en sitten tiedä, millaisia yleisömääriä sieltä olisi saanut vrt. sijat 1.-4.

Välierien ja pronssiottelun yleisötulot arviolta 17 miljoonaa per peli (2 peliä yht.), joten kaavion alapuolelta olisi pitänyt saada yleisötuloja 9 miljoonaa (minimi) - 12 miljoonaa (maksimi) per peli jotta tuon eilisen pelin häviäminen olisi ollut kannattavampaa.

Ja selvennyksenä en siis tavoittele nousua missään tapauksessa ja tulenkin tekemään kaikkeni sen välttämiseksi. Siksi en edes ottanut huomioon sijoista 1.-2. tulevia bonuksia, koska tiedän, että ensi kauden tappioputki nelosessa vetäisi saldon joka tapauksessa miinukselle.

Ps. Tietääkö joku, onko tässä pelissä jotain kaavaa fan clubin koolle? Eli siis että tietyssä divarissa voisi olla maksimissaan vain tietyn kokoinen fan club ja tuon rajan lähestyessä voitot alkaisivat vaikuttaa kokoon vähemmän ja tappiot enemmän? (niin kuin hattrickissä)

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse selvisin myös jatkoon ensimmäiseltä kierrokselta. Nousu näyttää melko todennäköiseltä, kun seuraavalla vastustajalla ei ole kuin muutama pelaaja, jotka mahtuisivat itsellä kokoonpanoon. Välttämättä nousua en edes haluaisi, mutta vaikea se on välttääkään.

Pitää vielä varmistaa, että nouseeko kasista yksi vai kaksi joukkuetta seiskaan? Kaveri sanoi, että molemmat finalistit nousevat, mutta itsellä ei ole kyllä mitään hajua, kun alottelija vielä olen..

Seiskassa olisi sitten ensi vuonna ykköstavoitteena pitää sarjapaikka ja saada hallia mahdollisimman paljon kehitettyä. Tällä hetkellä tili näyttää +32 milj - sarjasijoituksen bonuksen takia ja monien pelaajien sijoituttua hyvin pörsseissä. Playoffien jälkeen bonuksia pitäisi tulla lisää ja ennen ensi kauden alkua olisi tarkoitus hankkia pari kovan luokan vahvistusta riveihin, jotta seiskassa olisi edes jotain mahdollisuuksia.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Pitää vielä varmistaa, että nouseeko kasista yksi vai kaksi joukkuetta seiskaan? Kaveri sanoi, että molemmat finalistit nousevat, mutta itsellä ei ole kyllä mitään hajua, kun alottelija vielä olen..

Kaikilta tasoilta nousee aina molemmat finalistit

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tässä ollaan taas kovaa vauhtia nousemassa kutoseen, vaikka puolikkaat menivätki melkein tiukoille (ellei nyt sitten tapahdu jotain mullistavaa?). Kunhan joukkue pysyy terveenä, niin homman pitäisi olla pihvi.

Fiiu

Jäsen
Itse selvisin myös jatkoon ensimmäiseltä kierrokselta. Nousu näyttää melko todennäköiseltä, kun seuraavalla vastustajalla ei ole kuin muutama pelaaja, jotka mahtuisivat itsellä kokoonpanoon. Välttämättä nousua en edes haluaisi, mutta vaikea se on välttääkään.

Pyrin myös itse välttämään nousua mutta toisaalta, en tiedä onko mahdollista jopa pysyä kutosdivarissa jos sinne pääsee. Ehkä sitä vaan pitää mennä normaalilla tärkeydellä ja katsoa kuinka käy. Hankala paikka... kehittyykö junnut paremmin kovemmassa divarissa? Talouspuoli on hyvinkin kunnossa 400 miltsillä mutta toisaalta, yksi ketjullinen alkaa olemaan vanhempia veteraaneja eli hankalassa paikassa ollaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pyrin myös itse välttämään nousua mutta toisaalta, en tiedä onko mahdollista jopa pysyä kutosdivarissa jos sinne pääsee. Ehkä sitä vaan pitää mennä normaalilla tärkeydellä ja katsoa kuinka käy. Hankala paikka... kehittyykö junnut paremmin kovemmassa divarissa? Talouspuoli on hyvinkin kunnossa 400 miltsillä mutta toisaalta, yksi ketjullinen alkaa olemaan vanhempia veteraaneja eli hankalassa paikassa ollaan.

Fiiu, mitä helvettiä? Et edes mieti että pelaisko seiskassa vai kutosessa. Jos on mahdollisuus noissa "mutasarjoissa" nousta niin todellakin kannattaa nousta. Meet finaaleihin vaan ja veteraanit lihoiks, junnuja lisää vaan tilalle. Mitä korkeammalla pelaat niin sitä paremmat kokemukset peleistä tulee ja myöskin lipputulot on paremmat. Tosin hirveetä eroo ei kutosen ja seiskan välillä noissa ole mutta älä nyt sinne seiskaan jää missään tapauksessa. Ei kutonen sen ihmeellisempi ole, käy kattoon ne porukat joita olis vastaan tulossa. Parhaat 22 TI:ssä et oo montaa pykälää perässä sarjan keskitasoo...

Linkki joukkueiden listaukseen

Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh, sain myytyä samalla hinnalla sen mokaoston :) Melkoinen myllerrys käyny joukkueessa viime aikoina. On kun Hartwallin ovet, ukkoo menee ja tulee kovaan tahtiin.

Eilen tein varsin onnistuneen ostoksen kun haaviin tarttui 18v. 91/?88 ?+ pelaaja 8,1 miltsillä. Menee ykkösketjuun Franchise tähden vierelle ja toisessa laidassa 98/76 junnu. Hyökkäysketju siis tulevaa kautta ajatellen on kasassa. Puolustukseen tulee se 16v superjunnu kun noston aika on, ainoastaan toinen pakki puuttuu ja siihen olen ajatellut ostaa jonkun valmiiksi hyvän. Sitten on kaikki ketjut valmiita. Ehkä vielä uuden maalivahdin hommaaminen on ajatuksissa kun nyt minkä ostin niin ei ole ehkä riittävän hyvä ykkösveskaksi.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Eilen tein varsin onnistuneen ostoksen kun haaviin tarttui 18v. 91/?88 ?+ pelaaja 8,1 miltsillä.
Siinä on muuten aikamoinen ryöstö, jos todellinen potentiaali on edes lähellä tuota maksimia. Ja vaikkei TI:kään olisi huippu. Mä en ookaan pitkään aikaan onnistunu tommoisissa, ne on yleensä aina oikeasti jotain 80/70 -kavereita. Mutta tuollaisilla 5-10M hinnoilla nyt ei paljoa menetäkään, vaikka paskaa ostaisi.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ilveshän pelasi parikin kautta kakkosessa, mutta rahkeet ei vaan riittäny lähellekkään ykköstä. Kolmosessa pelaillaan ( ja on pelattu jo monta kautta) ja kasvatellaan uutta joukkuetta jota sitten vahvistetaan jossain vaiheessa. Rahaa nyt tilillä 700 miljoonaa, mutta silläkään ei saa nykyään mitään järkevää, :-(

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs Pelicans
  • 3.10
  • 4.15
  • 2.06
Jukurit vs Kärpät
  • 2.86
  • 4.35
  • 2.12
SaiPa vs KalPa
  • 2.72
  • 4.30
  • 2.22
TPS vs Sport
  • 2.18
  • 4.10
  • 2.86
Tappara vs Ilves
  • 2.06
  • 4.25
  • 3.00
KooKoo vs HIFK
  • 2.64
  • 4.30
  • 2.44
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy