Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 420 151
  • 4 678

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Jatkoaikalaisten turnaus kyselyä

No niin, tässä olisi nyt tähänmennessä ilmottautuneiden listaa:

Nimim. Sacho joukkue (?)
Graphics HC
Narrit
Tappajahait
Guru Hockey Himalaya
HC Jykke
MaaHa
HC Reindeer
HC PäkynSlummi
HC Hämis

Elikkäs 10 joukkuetta. Oletko Sacho miettinyt miten turnaus pelattaisiin? Oma ehdotukseni olisi että pelataan harkkamatseina vkloppu turnaus. Esim. kahdessa lohkossa joista pääsee play-offeihin joukkuemäärästä riippuen 2-4 parasta.

Ehdotuksia ja lisää joukkueita otetaan vastaan.

edit lisätty HC PäkynSlummi & HC Hämis
 
Viimeksi muokattu:

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Jos vielä mukaan mahtuu niin HC PäkynSlummi on mukana.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
HC Hämis änkeää mukaan jos vielä mahtuu...
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Mikäli ilmottautuneita ei tule enää lisää niin miltä kuulostaisi jos pelattaisiin kahdessa viiden joukkueen lohkossa yksinkertainen sarja? Entäpä play-offit sitten, haluaako kansa pidemmän kaavan mukaan, siten että lohkojen 4 parasta pääsee jatkoon vai lyhyesti tyylin A1-B2, B1-A2? Tietenkin turnaus oli Sachon idea, mutta kunhan vain tässä ehdotin.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
CUP -menetelmä. Joukkueet ilmoittautumisen mukaiseen listaan ja siitä suoraan kaavio. Hävinnyt putoaa ja voittaja jatkaa.
 

Sacho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo!
Hyvä vaan MetalMac että olet alkanut järjestelemään turnausta. Itse en olisi töiden takia ehtinyt aloittaa järjestelyjä vielä ainakaan viikkoon.

Jos saadaan vielä yksi joukkue mukaan, voidaan pelata kuuden joukkueen lohkoissa, eikä otteluissa tule välipäiviä. Sen jälkeen playoff systeemi-tuntuisi järkevimmältä.


Ja joukueen nimi on Oligobirsk Gazprom Stars.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Itse olen henkilökohtaisesti lohkosysteemin kannalla jonka jälkeen play offsit, tällöin jokaiselle tulisi niitä pelejä eikä turnaus olisi heti ensimmäisen pelin jälkeen ohi.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Mukana nyt:

Oligobirsk Gazprom Stars
Graphics HC
Narrit
Tappajahait
Guru Hockey Himalaya
HC Jykke
MaaHa
HC Reindeer
HC PäkynSlummi
HC Hämis
HC Braku
Karbaasit

edit
Mukaan siis lisätty HC Braku & Karbaasit.

Jos kaikille käy niin pelataan turnaus kahdessa kuuden joukkueen lohkossa, lohkoista 4 parasta jatkoon play-offeihin ja sitä rataa.
 
Viimeksi muokattu:

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Karbaasit mukana, jos vielä mahtuu!
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
mice kirjoitti:
Karbaasit mukana, jos vielä mahtuu!

Hienoa, ilman muuta mahtuu. Nyt on siis 12 joukkuetta turnauksessa. Voisin tehdä sarjaohjelman ja julkaisen sen täällä tällä viikolla.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Jatkoajan Online Hockey Manger Turnaus 2005

Joukkueet & Liiga


Oligobirsk Gazprom Stars 1
Graphics HC 9P
Narrit 10B
Tappajahait 10E
Guru Hockey Himalaya 3A
HC Jykke 7E
MaaHa 7H
HC Reindeer 7K
HC PäkynSlummi 8P
HC Hämis 9A
HC Braku 7F
Karbaasit 6E

Eli turnauksen olisi määrä alkaa Lauantaina 9.7.2005, pudotuspelit alkaa Lauantaina 30.7.2005.

Lohko A
___________

Graphics HC
HC Jykke
HC Braku
MaaHa
Oligobirsk Gazprom Stars
Tappajahait



Lohko A Ohjelma:

LA 9.7

HC Jykke - MaaHa
Tappajahait - Graphics HC
Oligobirsk Gazprom Stars - HC Braku

SU 10.7

HC Braku - HC Jykke
Oligobirsk Gazprom Stars - Graphics HC
MaaHa - Tappajahait

LA 16.7

Graphics HC - Maaha
HC Jykke - Oligobirsk Gazprom Stars
Tappajahait - HC Braku

Su 17.7

Graphics HC - HC Jykke
Oligobirsk Gazprom Stars - Tappajahait
Maaha - HC Braku

La 23.7

HC Braku - Graphics HC
HC Jykke - Tappajahait
MaaHa - Oligobirsk Gazprom Stars




Lohko B
___________

Narrit
Guru Hockey Himalaya
HC Reindeer
HC Hämis
HC PäkynSlummi
Karbaasit


Lohko B Ohjelma:

La 9.7

Narrit - Karbaasit
Guru Hockey Himalaya - HC PäkynSlummi
HC Reindeer - HC Hämis

Su 10.7

Karbaasit - Guru Hockey Himalaya
HC PäkynSlummi - HC Reindeer
HC Hämis - Narrit

La 16.7

Narrit - Guru Hockey Himalaya
HC Reindeer - Karbaasit
HC Hämis - HC PäkynSlummi

Su 17.7

HC Reindeer - Narrit
Guru Hockey Himalaya - HC Hämis
Karbaasit - HC PäkynSlummi

La 23.7

HC PäkynSlummi - Narrit
HC Reindeer - Guru Hockey Himalaya
Karbaasit - HC Hämis


Play-offit alkaa La 30.7.2005

A1-B4
B1-A4
A2-B3
B2-A3


Eli lohkojen 4 parasta jatkaa pudotuspeleissä. Tässä on nyt varmasti sitten aikaa tehdä haasteet.
Jos ottelua ei jostain syystä voida pelata ajallaan, se tuomitaan 5-0 tappioksi sille, jonka takia ei ottelua voitu pelata! Alkusarjan pelit pelataan normaaleina ystävyys otteluina. Nyt ei muutakun haastamaan.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Kumpi haastaa, koti- vai vierasjoukkue?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Kaksi haastetta on hyväksytty ja odottelen, että lähettämäni 3 haastetta hyväksytään niin sitten olisi pelit sovittuna. Täytyy varmaankin taistella itsensä play offseihin ja siellä toivottavasti saisi vastaan Karbaasit niin pääsisi heitä jälleen kiusaamaan.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Omat haasteeni olen lähettänyt ja yhden haasteen vastaanottanut.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jykke1978 kirjoitti:
Kaksi haastetta on hyväksytty ja odottelen, että lähettämäni 3 haastetta hyväksytään niin sitten olisi pelit sovittuna. Täytyy varmaankin taistella itsensä play offseihin ja siellä toivottavasti saisi vastaan Karbaasit niin pääsisi heitä jälleen kiusaamaan.

Ohhoh, sieltähän lennähti selvä haaste tänne suuntaan. Nyt tosiaan toivotaan, että play offseihin selvitään ja siellä vastaan asetutaan, vaikka sitten vasta finaalissa.
 

Seppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat ja JYP
Olen pelannut kyseistä peliä jo jonkin aikaa ja minulle voi haasteita lähettää. Joukkueeni nimi on Louhen Lukko ja managerinimeni Seppe.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
mice kirjoitti:
Ohhoh, sieltähän lennähti selvä haaste tänne suuntaan. Nyt tosiaan toivotaan, että play offseihin selvitään ja siellä vastaan asetutaan, vaikka sitten vasta finaalissa.

Haasteen poikasta juu ja olishan se mukava kohdata joukkue jota vastaan viime kaudella pelasi samassa sarjassa. Mielellään siellä finaaleissa kohdataan ja ratkaistaan se mestaruus.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Seppe kirjoitti:
Olen pelannut kyseistä peliä jo jonkin aikaa ja minulle voi haasteita lähettää. Joukkueeni nimi on Louhen Lukko ja managerinimeni Seppe.

Sittenhän me pelattiin viime kaudella play-offeissa tiukka sarja. DeadWings - Louhen Lukko.
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Colin Hunt kirjoitti:
Sittenhän me pelattiin viime kaudella play-offeissa tiukka sarja. DeadWings - Louhen Lukko.

Ja jompi kumpi teistä on parina viime kautena pudottanut meikäläisen (West Hockey) ekalla kierroksella... Onkos herroilla olleet motivaatibonukset käytössä, vai ovatkohan mun pelaajat vaan ns. runkosarjatähtiä?
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Leba95 kirjoitti:
Ja jompi kumpi teistä on parina viime kautena pudottanut meikäläisen (West Hockey) ekalla kierroksella... Onkos herroilla olleet motivaatibonukset käytössä, vai ovatkohan mun pelaajat vaan ns. runkosarjatähtiä?

Mulla taitaa olla pelaajat myös näitä ns runkosarja tähtiä, kun ekalla play-off kieroksella tuli kuokkaan molemmissa peleissä. Vaikka runkosarjassa olin ylivoimainen niin play-offeissa ei sitten enää ollut mitään jakoa tehdä edes maaleja. Nyt on alkanut taas kausi taas todella hienosti. Ensimäisessä pelissä tuli 3-1 kuokkaan, mutta sen jälkeen 5 peliä on ollut voitokkaita ja maaliakaan ei ole mennyt omiin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös