Joukkue alkaa pikkuhiljaa vahvistumaan uusilla jätkillä ja vanhoista voimattomista on päästy eroon. Muutama täysin turha jätkä tullut ostettua, mutta väliäkös tuolla. Ei tässä ainakaan rahat kovin helposti pääse loppumaan näillä leveleillä.
Noista taktiikoista lienee oikeestikin jotain hyötyä ja niiden kemioista?
Oon nyt yrittäny saada max kemioita mahdollisimman ylös ja tonne reiluun 80% on päästy.
Kuinka tärkeeksi näiden maksimointi on todellisuudessa katsottu?
Sivut kertoo tietysti parantavan suoritusta, mutta kokemukset on minulle myyntipuheita tärkeempiä.
Ja sitten kiinnostaa myös tuo "tehokas vastaan x-taktiikkaa", eli onko näiden katsottu olevan oikeesti merkittävästi tehokkaampia, vai onko ihan sama vetää 3-4 kentällä samalla taktiikalla?
Olen rakentanut kenttiä kuitenkin siten, että pystyn käyttämään samalla kentällä kolmeakin eri taktiikkaa max. kemian ollessa ~70-80.
Tämä vaikuttaa suhteellisen järkevältä, mutta onko kokeneemmat samaa mieltä?
edit.
Joitakin vastauksia löytyikin sivulta
155, mutta tietysti päivitettyä tietoa saa jakaa.
Managerina ollaan oltu 4 liigaottelun verran. 1 voitto, 3 tappiota.
Tavoitteeksi on asetettu, että päästäisiin liigan keskitasolle.
Voittaminen ei ole tällä hetkellä tärkeintä, mutta kyllä jokaisessa pelissä pitäisi maaleja saada aikaiseksi, eikä oma puolustus saa vuotaa näin pahasti.
Nyt kun ongelmat tiedostettu, niin niitä lähdetään korjaamaan.
"Tämä pelaaja jää uskollisuuttaan vapaaehtoisesti joukkueeseesi siihen asti, kunnes päätät myydä tai erottaa hänet!"
Muutamalta jätkältä on sopparit loppumassa 2 viikon sisällä, mutta kaikkien uskollisuus +3, joten onko nyt niin että niitä ei muut voi ostaa?
Mitä ylhäällä puhuttiin ettei alussa pysty menestymään ja tiloihin keskittyä niin kyllähän alussa juurikin pystyy pärjämään
Toki "pystyy", mutta siinä on mielestäni iso ero, jos muut jyrää 250TI jätkillä ja on varaa tuhlata pelaajiin älyttömät rahasummat, kun omalla tilillä on se 5 000 000. :)