Mullakin on toi 22. päivä lauantai vielä vapaana (sunnuntaille 23. päivä tulee junnuturnauksen mitalipeli), jos joku haluaa tulla kylään ottamaan kyykkyhyypyä ;)
Tarviskohan ton uhkauksen jälkeen raivata kalenteriin tilaa ja tulla koittaan...
Mullakin on toi 22. päivä lauantai vielä vapaana (sunnuntaille 23. päivä tulee junnuturnauksen mitalipeli), jos joku haluaa tulla kylään ottamaan kyykkyhyypyä ;)
Tarviskohan ton uhkauksen jälkeen raivata kalenteriin tilaa ja tulla koittaan...
Taze haastettu jo ;)
E: Tulihan se sieltä. Nyt armotonta pohdintaa, mitä pientä jäynää saisin tähän peliin tehtyä
Mulla on 23.9 asti kaikki päivät täynnä,mutta jos uuden kauden alkamisen jälkeen teille sopii niin laittakaa haastetta tulemaan?
Tuossa linkki joukkueen profiiliin: http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_team_info_basic.php&team_id=45166
Hyväksyn kaikki haasteet jos laitatte.
Laitoin pari haastetta tuonne lokakuun puolelle kun nuo sunnuntait taitaa mennä Superissa, ainakin jonkin aikaa. Itselläkin samat intressit kuin Tazella, haluan auttaa taloudellisesti noita alemman tason ja eri toten uusia joukkueita.
Edit. Mikähän minäkään olen puhumaan "alasarjoista" kun itse kynnän kutosdivarissa :D (tosin lieventävänä asiahaarana huomautettakoon, että hän ilmeisesti tippumassa kasiin ja minä EHKÄ nousen vitoseen :))
aiemmin pelit loppuivat pudotuspelien ulkopuolelle jääneiltä ja tippuneilta heti, ja siinä oli ilmeisesti niin paljon järjestettävää ystävyysotteluiksi, että totesivat olevan kivempi näin...On muuten hiton ärsyttäviä nää hemmetin sijoitus ottelut. Eikö voisi vain pelit loppua putoamiseen. Ärsyttää vain enemmän kun joutuu pelata jostain sijasta 5-8. Hemmetin mielekästä touhua. Ei mee mun ymmärryksen alle.
Siten, että tasatilanteessa ottelu jatkuu jatkoerillä kunnes ratkeaa.Onko nuo ystävyyspudotuspeli ottelut muuten 2-3 pelin mittaisia vai miten ne eroaa normaalista ottelusta?
aiemmin pelit loppuivat pudotuspelien ulkopuolelle jääneiltä ja tippuneilta heti, ja siinä oli ilmeisesti niin paljon järjestettävää ystävyysotteluiksi, että totesivat olevan kivempi näin...
On muuten hiton ärsyttäviä nää hemmetin sijoitus ottelut. Eikö voisi vain pelit loppua putoamiseen. Ärsyttää vain enemmän kun joutuu pelata jostain sijasta 5-8. Hemmetin mielekästä touhua. Ei mee mun ymmärryksen alle.
Katsojana ymmärtäisin tämän mielipiteen, mutta kun tässä pelissä kerran ollaan ikään kuin itse seurajohtajia, niin luulisi tajuavan sijoitusotteluista olevan hyötyä myös seuran talouden ja harjoitusprosenttien kannalta.
Vaikka nuo eivät varmaan yhtä korkeita olekaan kuin välieristä saatavat lipputulot/harjoittelu, niin kuitenkin perusharkkamatsia enemmän niistä saa.
Onko sarjojen tasolla merkitystä nuorien kehitykseen?
Kuinka korkeaksi lepo-ja harjoitustilat kannattaa kehittää ennen kuin alkaa katselemaan lupaavia nuoria markkinoilta?
Ei tietääkseni muuta kuin se, että kokemusta karttuu paremmin/nopeammin mitä korkeammalla tasolla pelaa.
Jep. Ennen oli paljon parempi. Samahan se sinänsä on vaikka noita pelejä vielä meneekin, mutta ihan turhia.
Oma jengini selvisi myös poffeihin, vaikka olikin ensimmäinen kausi kutosessa vähään aikaan. Sijalta 6. lähdetään haastamaan sellaista vastustajaa, joka voitti kauden molemmat keskinäiset kohtaamiset. Runkosarjamatseja en kuitenkaan vedä lähes koskaan täysillä, joten nyt katsotaan mihin rahkeet riittää kun kiskaistaan parit ässät hihasta.
Noniin, tuli päästyä finaaleihin ja josko tästä nyt pääsisi ylempään sarjaan kokeilemaan ja ottamaan turpaan urakalla taas.