Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 423 648
  • 4 678

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mullakin on toi 22. päivä lauantai vielä vapaana (sunnuntaille 23. päivä tulee junnuturnauksen mitalipeli), jos joku haluaa tulla kylään ottamaan kyykkyhyypyä ;)

Tarviskohan ton uhkauksen jälkeen raivata kalenteriin tilaa ja tulla koittaan...
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tarviskohan ton uhkauksen jälkeen raivata kalenteriin tilaa ja tulla koittaan...

Sun kanssa meidän kannattaa varmaan pelata sun hallissa ;). Eikä siitä hirveämpää kyykkyhyppyä taitaisi tulla puolin eikä toisin... pitää kyllä joskus kokeilla. Muutaman kauden päästä ykkösessä sitten?

Mutta joo, lähinnä ajattelin jeesata noita alemmissa sarjoissa pelaavia taloudellisesti. Ja ihan junnuilla pelaan, joten elkää peljätkö :).
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Taze haastettu jo ;)

E: Tulihan se sieltä. Nyt armotonta pohdintaa, mitä pientä jäynää saisin tähän peliin tehtyä
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Taze haastettu jo ;)

E: Tulihan se sieltä. Nyt armotonta pohdintaa, mitä pientä jäynää saisin tähän peliin tehtyä

Sulla onkin sen verran kovaa settiä, että täytyy vissiin kuitenkin peluuttaa parhaita miehiä ;). Tosin pari junnua ykköskentässä tasoittaa peliä kummasti.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on 23.9 asti kaikki päivät täynnä,mutta jos uuden kauden alkamisen jälkeen teille sopii niin laittakaa haastetta tulemaan?
Tuossa linkki joukkueen profiiliin: http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_team_info_basic.php&team_id=45166
Hyväksyn kaikki haasteet jos laitatte.

Laitoin pari haastetta tuonne lokakuun puolelle kun nuo sunnuntait taitaa mennä Superissa, ainakin jonkin aikaa. Itselläkin samat intressit kuin Tazella, haluan auttaa taloudellisesti noita alemman tason ja eri toten uusia joukkueita.

Edit. Mikähän minäkään olen puhumaan "alasarjoista" kun itse kynnän kutosdivarissa :D (tosin lieventävänä asiahaarana huomautettakoon, että hän ilmeisesti tippumassa kasiin ja minä EHKÄ nousen vitoseen :))
 
Viimeksi muokattu:

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
On muuten hiton ärsyttäviä nää hemmetin sijoitus ottelut. Eikö voisi vain pelit loppua putoamiseen. Ärsyttää vain enemmän kun joutuu pelata jostain sijasta 5-8. Hemmetin mielekästä touhua. Ei mee mun ymmärryksen alle.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Laitoin pari haastetta tuonne lokakuun puolelle kun nuo sunnuntait taitaa mennä Superissa, ainakin jonkin aikaa. Itselläkin samat intressit kuin Tazella, haluan auttaa taloudellisesti noita alemman tason ja eri toten uusia joukkueita.

Edit. Mikähän minäkään olen puhumaan "alasarjoista" kun itse kynnän kutosdivarissa :D (tosin lieventävänä asiahaarana huomautettakoon, että hän ilmeisesti tippumassa kasiin ja minä EHKÄ nousen vitoseen :))

Joo kaikki apu kelpaa tässä vaiheessa. Itse ollut joukkueen peräsimessä nyt 4 päivää ja 8. divari taitaa kutsua,mutta siellä sitten dominoidaan kunnolla :)
Onko nuo ystävyyspudotuspeli ottelut muuten 2-3 pelin mittaisia vai miten ne eroaa normaalista ottelusta?

Edit: Tää on muuten koukuttava peli ja seuraavaa kautta odotellaan innolla!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
On muuten hiton ärsyttäviä nää hemmetin sijoitus ottelut. Eikö voisi vain pelit loppua putoamiseen. Ärsyttää vain enemmän kun joutuu pelata jostain sijasta 5-8. Hemmetin mielekästä touhua. Ei mee mun ymmärryksen alle.
aiemmin pelit loppuivat pudotuspelien ulkopuolelle jääneiltä ja tippuneilta heti, ja siinä oli ilmeisesti niin paljon järjestettävää ystävyysotteluiksi, että totesivat olevan kivempi näin...
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
aiemmin pelit loppuivat pudotuspelien ulkopuolelle jääneiltä ja tippuneilta heti, ja siinä oli ilmeisesti niin paljon järjestettävää ystävyysotteluiksi, että totesivat olevan kivempi näin...

Jep. Ennen oli paljon parempi. Samahan se sinänsä on vaikka noita pelejä vielä meneekin, mutta ihan turhia.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
On muuten hiton ärsyttäviä nää hemmetin sijoitus ottelut. Eikö voisi vain pelit loppua putoamiseen. Ärsyttää vain enemmän kun joutuu pelata jostain sijasta 5-8. Hemmetin mielekästä touhua. Ei mee mun ymmärryksen alle.

Katsojana ymmärtäisin tämän mielipiteen, mutta kun tässä pelissä kerran ollaan ikään kuin itse seurajohtajia, niin luulisi tajuavan sijoitusotteluista olevan hyötyä myös seuran talouden ja harjoitusprosenttien kannalta.

Vaikka nuo eivät varmaan yhtä korkeita olekaan kuin välieristä saatavat lipputulot/harjoittelu, niin kuitenkin perusharkkamatsia enemmän niistä saa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Katsojana ymmärtäisin tämän mielipiteen, mutta kun tässä pelissä kerran ollaan ikään kuin itse seurajohtajia, niin luulisi tajuavan sijoitusotteluista olevan hyötyä myös seuran talouden ja harjoitusprosenttien kannalta.

Vaikka nuo eivät varmaan yhtä korkeita olekaan kuin välieristä saatavat lipputulot/harjoittelu, niin kuitenkin perusharkkamatsia enemmän niistä saa.

Eipä noista niin isoa hyötyä ole, että hirveästi kiinnostaisi.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Jaahas,päätin että pudottaudun 8.divariin vapaaehtoisesti,koska siellä taso on huomattavasti helpompi kuin 7. divarissa. Nopeasti katselin läpi muutamia 8. divarin sarjoja ja keskimäärin siellä on 3-5 manageria/sarja ja loput botteja joiden taso on kohtalaisen huono.
Muutama nopea kysymys vielä tähän perään jos joku vaikka jaksaisi vastata.
Onko sarjojen tasolla merkitystä nuorien kehitykseen? Kuinka korkeaksi lepo-ja harjoitustilat kannattaa kehittää ennen kuin alkaa katselemaan lupaavia nuoria markkinoilta?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko sarjojen tasolla merkitystä nuorien kehitykseen?

Ei tietääkseni muuta kuin se, että kokemusta karttuu paremmin/nopeammin mitä korkeammalla tasolla pelaa. Sisäisen sarjan tasolla ei taida olla mitään merkitystä, muuta kuin maalivahdin osalta jolle pitäisi saada se optimi vetomäärä per ottelu jotta parhaat treenit irtoaa.

Kuinka korkeaksi lepo-ja harjoitustilat kannattaa kehittää ennen kuin alkaa katselemaan lupaavia nuoria markkinoilta?

Mun mielestä siellä 80% tienoilla kun alkaa nuo tilat olemaan niin junnuja kannattaa alkaa kyttäämään.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ei tietääkseni muuta kuin se, että kokemusta karttuu paremmin/nopeammin mitä korkeammalla tasolla pelaa.

Seiskan ja kasin osalta tuossakaan ei ole mitään eroa... eikä vielä kutosessakaan, vasta siitä ylöspäin alkaa kokemuskerroin kasvamaan.

Ohessa vielä taulukko, joka löytyy, kuten paljon muutakin tärkeää, HA:n keskustelujen HELPBOXista:

Kokemuskertymät pelaajille otteluissa:
1.Liiga = 1
2.Liiga = 0.92
3.liiga = 0.84
4.liiga = 0.76
5.liiga = 0.681
6.liiga = 0.6
7.liiga = 0.6
8.liiga = 0.6
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep. Ennen oli paljon parempi. Samahan se sinänsä on vaikka noita pelejä vielä meneekin, mutta ihan turhia.

Jep, mutta toisaalta näiden pelien tarkoitus on tasapainottaa tuota jos toiset pelaa playotteja ja toiset pudotuspelejä niin kuilu ei kasva niin isoksi, olisihan se hassua jos taistelet putoamisesta ja saa enemmän lipputuloja kun toinen vetää vain harkkamatseja..

Mitä tulee ystävyysmatseihin meikäkin kyllä voi nyt autaa hieman "aloittelijoita" tai kokeneempia jos lipputuloja haluaa. Pasin Team on joukkueen nimi. Haasteita 3 seuraavaksi päiväksi ainakin tilaa ja sitten ainakin keskiviikkona ja riipuen tuleeko kolmas matsi myös sitten loppuviiikko kauden alkuun asti. Pistäkää vain viestiä HA:n tai tänne niin tietää että on haastettu niin löytää kaikkien kymmenien haasteiden joukosta :) Lipputulot kohtalaisia 6-8 miljoonaa ollut, toki aloittelijoita vastaan saattaa jäädä 5 miljoonaankin, mutta ihan kohtuulisia verrattuna jos aloittelijan kotihallissa pelaa.. Ei isoja rahoja, mutta jotain sentään.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Oma jengini selvisi myös poffeihin, vaikka olikin ensimmäinen kausi kutosessa vähään aikaan. Sijalta 6. lähdetään haastamaan sellaista vastustajaa, joka voitti kauden molemmat keskinäiset kohtaamiset. Runkosarjamatseja en kuitenkaan vedä lähes koskaan täysillä, joten nyt katsotaan mihin rahkeet riittää kun kiskaistaan parit ässät hihasta.

Hihaässät siivitti Punakeltaiset sarjanousuun suoraan voiton 2-0 ja 2-0. Vitoseen mennään ensimmäistä kertaa koskaan ja päästään maistamaan myös NC tunnelmia. :P
 

Zigismund

Jäsen
Tuli täksi kaudeksi noustua seiskadivariin ja jos pleijjareihin selviydyn niin olen tyytyväinen. Ei ole peliä tultu pelattua vasta kun sen 3-4 kautta.

Alkukaudesta olin playoff-viivan kummallakin puolella, mutta loppukauden 11 ottelun mittainen voittoputki nosti joukkueen aina sijalle 3. Ollaankin jo selviydytty välieriin, joissa voitot ovat 1-1, huomenna ratkaiseva peli. Täytyy kyllä pirun tyytyväinen olla kauteen. Nuorella joukkueella ollaan liikenteessä, vanhimmat pelaajat ovat 26-vuotiaita. Ilmeisesti kehittyivät kauden aikana reippaasti, kun kauden loppukin sujui noinkin lentävästi. Joukkueen nimi on Tyykikylän Tykit.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Noniin. Suunitelman mukaan nousu takasin kolmoseen varmistettu.

Tämän kauden jälkeen kakkoslaituri ja joukkueen kapteeni Petri Puuri putoaa potussa -12 tasolle joten mennee myyntiin ja korvaajahan tuli jo hankittua kauden aikana. Pikkusen silti kolkuttaa takaraivossa josko sitä Puurin pitäis vielä kauden kokoon panossa. Käyttöä voisi olla sillä 30 ottelussa on syntynyt tehot 25+12 ja kokemustakin on 268.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkikadulla kaaduttiin taas pudotuspeleissä ja nousu jäi haaveeksi. Noh, ensi kaudella taas uutta matoa koukkuun ja toivottavasti silloin riittää rahkeet.

Jos joku tarvitsee ensi viikon finaaleihin tai muihin tärkeisiin peleihin kokeneita ukkoja, niin tässä niitä olisi:

Maalivahti Kokemus 262

Puolustaja Kokemus 412

Kunto molemmilla 100.

Edit: lahopää.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Eilinen playout meni meidän komennossa niin kuin oletinkin. Voitto tuli kotiin tuloksella 3-1 vaikka laukauksien(41-8) perusteella olisi pitänyt mättää enemmän maaleja niin tämäkin tulos kelpaa.
Edellä oleva joukkue otti jälleen pataan ja tällä kertaa tukkaan tuli 1-7,joten näyttää siltä,että pitäisi hävitä tahallaan toinen jäljellä olevista peleistä,jotta pääsisi rakentelemaan joukkuetta helpompaan 8. divariin.
Keskiviikon rahatkin olen tuhlannut 80% ja kehittänyt lepo-ja treenitiloja paremmaksi sekä hallia upannut 500 paikalla.
Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin jos vaikka 5 kauden tavoitteeksi laittaisi paikan 6. divarissa ja samalla pystyisi kasvattamaan laadukkaita junnuja sinne niin olen tyytyväinen :)
Pitää varmaan ostaa sponssi paketti seuraavaksi.....
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Noniin, tuli päästyä finaaleihin ja josko tästä nyt pääsisi ylempään sarjaan kokeilemaan ja ottamaan turpaan urakalla taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös