Onko tuo pottu tarkka 72 vai tuo 71?
Pasi hei, tolla kokemuksella voisi kuvitella olevan mahdolliset potentiaalit hallussa :). Vinkki: 72 ei voi olla tarkka potentiaali.
Onko tuo pottu tarkka 72 vai tuo 71?
Riippuu täysin siitä, mitä teet...Tuli vähän lueskeltua tätä ketjua ja päädyttyä, että koitettavahan se vähintään on kun kotia pääsee. Kauanko kaikkeen säätämiseen menee aikaa päivittäin? Tarkalleen en edes usko, että kukaan voi kertoa, mutta onko kyse minuuteista, tunneista vai useammista tunneista? Onko tämä sellaista, että käy pelissä kerran pari päivässä ja se riittää? Ettei tarvitse kyttäillä?
Tuli vähän lueskeltua tätä ketjua ja päädyttyä, että koitettavahan se vähintään on kun kotia pääsee. Kauanko kaikkeen säätämiseen menee aikaa päivittäin? Tarkalleen en edes usko, että kukaan voi kertoa, mutta onko kyse minuuteista, tunneista vai useammista tunneista? Onko tämä sellaista, että käy pelissä kerran pari päivässä ja se riittää? Ettei tarvitse kyttäillä?
Pasi hei, tolla kokemuksella voisi kuvitella olevan mahdolliset potentiaalit hallussa :). Vinkki: 72 ei voi olla tarkka potentiaali.
Kannattaako säätää ottelun asetuksista jotain, esim peluutusta?
Koko teksti
No kolme pykälää scouttausta isommaksi ei varmaan tämän pelin rahoissa ihan mansikoita maksanut.
Paljonkohan kannattaisi pistää lipun hinnaksi kun faniklubi on näin starttiin 1360:n jäsenen kokoinen? Nyt siellä on oletusarvona 0. En kai mä nyt saatana halli puolillaan väkeä pelaa ilmaispelejä?!
Tämä peli vaikuttaa aivan mahtavalta!
Eikö scouttausosasto näytä suositeltua hintaa? Tuosta tulikin mieleen, että paljonko yli 10 000 kannattaa halli kehittää?
Nollaa ja kysymysmerkkiä näyttää. Oletan, että kun tänään illalla on päivämäärän mukaisesti ensimmäinen peli jossa minä olen puikoissa sen jälkeen tapahtuu muutoksia ja voin alkaa nyhtämään sikahintoja?
Lipun hinta illan otteluun (maksimitulo) 1090
Lipun hinta illan otteluun (maksimi katsojamäärä) 1045
Mun scouttausosasto näyttää 6000 hallilla tuollaista, joten et alussa mitään hirveää tuottoa lipun hinnoilla tee, niinkuin en tee minäkään. 6-7milj on mun lipputulot riippuen paljon olen laittanut hinnaksi.
Nollaa ja kysymysmerkkiä näyttää. Oletan, että kun tänään illalla on päivämäärän mukaisesti ensimmäinen peli jossa minä olen puikoissa sen jälkeen tapahtuu muutoksia ja voin alkaa nyhtämään sikahintoja?
Tuosta tulikin mieleen, että paljonko yli 10 000 kannattaa halli kehittää?
Eikö scouttausosasto näytä suositeltua hintaa? Tuosta tulikin mieleen, että paljonko yli 10 000 kannattaa halli kehittää?
60 miljoonaa näyttäis menenvän kohta halli laajennuksiin, kun laitan ne 95. Kai se on kaikkiin laitettava tohon 100 asti, kun kerran tähänkin asti kaikkia tasaisesti kehitetty.
Jos on rahaton niin scouttausoasastoa ei ehkä kannata sinne asti rakentaa, jos löytyy paljon junnuja niin harjoitus ja lepotilat voi hieman yli 100% rakentaa..