No niin, nyt on sarjaohjelma tehty ja julkasu on tässä. Ensin pari asiaa mitkä tein ohjelmaan. Teillä on siis neljä (A,B,C ja D) lohkoa ja kaikissa neljä joukkuetta. Alkuun pelataan ihan normaalisti oman lohkon sisällä kaikki kaikkia vastaan (kaikille 3 ottelua).
Tämän jälkeen sekotetaan vähän pakkaa. Mun päätöksellä A ja C lohko pelaa yhdet pelit vastakkain, kuten myös B ja D. Näissä katoin ensin joukkueet niin että ne kenellä oli oman lohkon sisällä kaksi kotiottelua siirtyy vierasjoukkueeksi, näin saadaan kaikille näissä kaksi koti-, ja kaksi vieraspeliä. Otteluparit vedin arvalla, niistä ei voi valittaa. Pisteet lasketaan näistä omiin lohkoihin.
Tän jälkeen mä kasaan kaikki joukkueet yhdeksi sarjataulukoksi. SM-liigasta tutulla meinigillä jatketaan yksi kierros, taulukon viimeinen saa valita ketä vastaan haluaa pelata. Valitsija saa myös valita pelaako kotona vai vieraissa. Tässäkin pisteet lasketaan siihen omaan lohkoon joten on mahdollisuus taktikoida ja saatte itekin vaikuttaa.
Lohkon sisällä siis kaikille tulee viisi ottelua, lohkojen voittajat huilaa seuraavan viikon pelit. Jatkopelit menee seuraavasti: A2-D3(B1), B2-C3(A1), C2-B3(D1), D2-A3(C1). Suluissa olevat tarkoittavat joukkuetta joka tulee vastaan ottelun voittajalle. Teen kuitenkin sitten pudotuspeleistä oman kaavion kun ne alkaa, keskittykää nyt alkuun noihin alkulohkoihin :)
22.7.
Kaljakylä Rangers-Punakeltaiset
The Plastered Penguins-Thug Angelz
Särjet-Karhun Tarmo
Manchester Boneheads-Team Testament
Ilves-Bambinos
Made44-TuTo Hockey
Espoon Kiekkoseura-HC RuosteRanteet
HC Jykke-HC Gonapapat
29.7.
Punakeltaiset-The Plastered Penguins
Thug Angelz-Kaljakylä Rangers
Karhun Tarmo-Manchester Boneheads
Team Testament-Särjet
Bambinos-Made44
TuTo Hockey-Ilves
HC RuosteRanteet-HC Jykke
HC Gonapapat-Espoon Kiekkoseura
5.8.
Thug Angelz-Punakeltaiset
The Plastered Penguins-Kaljakylä Rangers
Team Testament-Karhun Tarmo
Manchester Boneheads-Särjet
TuTo Hockey-Bambinos
Made44-Ilves
HC Gonapapat-HC RuosteRanteet
HC Jykke-Espoon Kiekkoseura
12.8.
Kaljakylä Rangers-Made44
Punakeltaiset-TuTo Hockey
Särjet-HC Jykke
Karhun Tarmo-HC Gonapapat
Ilves-The Plastered Penguins
Bambinos-Thug Angelz
Espoon Kiekkoseura-Manchester Boneheads
HC RuosteRanteet-Team Testament
HUOM! Jos tarvii tehdä pvämääriin muutoksia niin sopikaa ensin keskenänne ja sitten ilmotus mulle kotijoukkueelta. Kyseisen viikon keskiviikkoja ja lauantaita voi mun puolestani käyttää. Alkulohkojen ottelut pelataan NORMAALEINA harjoitusotteluina.