Niin mites, että onko tolla harjoitusprosentilla paljonkin merkitystä treenaamiseen ja pelaamiseen. Itellä 80%, niin onko se sopiva?
Pistä 85%, se on se optimaallinen prossa.
Niin mites, että onko tolla harjoitusprosentilla paljonkin merkitystä treenaamiseen ja pelaamiseen. Itellä 80%, niin onko se sopiva?
Melkein myisin vanhuksen, ja junnu kehiin. Toki riippuuhan se aika paljon, onko sillä potentiaalia miten? Mutta mä oonkin aina tykänny vähän nuoremmista.. eiku..Möisikö Voiton ja pitäisi Samin vai päinvastoin, vai mitä tekisi????
Melkein myisin vanhuksen, ja junnu kehiin. Toki riippuuhan se aika paljon, onko sillä potentiaalia miten? Mutta mä oonkin aina tykänny vähän nuoremmista.. eiku..
Noniin hyvät herrat ja miksei naisetkin, jos HA:ta pelaatte. olkaapas hyvät ja käykää ostelemassa minulta pelaajia pois. Osa lähtee halvalla, osa kalliilla. Joukkue on Kaljakylä Rangers. Pitäisi olla linkki myytävistä pelaajistani, mutta voi olla, ettei näy kuin minulle.
On aika hyvin noi pelaajien hinnat nousseet, ei tässä enää hirveästi kannata edes ostella ellei ole paria miljardia hilloa. :)
Toisaalta, mihinpä sitä rahaa sinänsä muuten tarvitsee pl. mahdolliset sopimusjatkot.
National cupissa on myös kovat tavoitteet, nyt on tiputettu jo Kaljakylä Rangers ja joku Suomen pääsarjatasolla oleva joukkue..
Jos Baloun meinaa nyt joukkuettaan lihoiksi laittaa niin voisi mainostaa jos olisi meikäläiselle jonkunnäköinen kokenut pakki myydä.. TI 200-300. Paul Sirland on muistaakseni Kaljakylässä joskus pelannut sentteri ja vetelee nyt luotettavasti meikäläisen kolmosketjulaisena.
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=30606495 91/71 21 kokemus 18v 96 ti
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=21168709 ti 323 95/12. halpa.
Hei, ostakaaps tuo tasokas junnu nyt ainakin pois. Tulevaisuuden pakkeja, yltää varmasti yli 300 TI urallansa.
Hyökkääjiä on tarpeeksi.. Maalivahdin ja pakin tarvitsen, jotain kokeneita suorittajia. Banaaninviljelijä voisi minulle pakin myydä.
Hyökkääjiä on tarpeeksi.. Maalivahdin ja pakin tarvitsen, jotain kokeneita suorittajia. Banaaninviljelijä voisi minulle pakin myydä.