Rohkea rykäisy tosiaankin. Tästä voisi päätellä että tulet jatkossa esiintymään ohjelmassa enemmän eduksesi ainakin omien kuvitelmiesi mukaan, jos laulu loppuisi esim. jo ensi jaksossa johonkin töhöilyyn niin eipä olemuksestasi kovin ruusuista kuvaa "julkisuuteen" eli tänne jatkoaikaan jäisi.
Tai sitten sua vaan ei kiinnosta mitä jotkut jääkiekkoaiheisen forumin anonyymit nimimerkit susta kirjoittelee. Mutta eihän tämä voi olla mahdollista.
Minä tiesin, minä tiesin.
Tosin tiesin myös että ikärasisti-Hjallis kenkii Antin pois, mutta sitä ei kannata muistella koska se meni väärin. Onneksi siellä Harkimon vaihdelaatikossa olikin nyt taas "omilla pojilla mennään" vaihde silmässä. Oikea tyyppi voitti, hyvä Antti ja hyvä me jatkoaikalaiset! Me ollaan sankareita kaikki! Koska tavataan torilla?
Heidin harmiksi taitaa Helena vielä miellyttää siinä määrin Hjalliksen silmää ettei niillä milf-avuillakaan nyt sitten pärjänny. Tai sitten Hjallis on yhtä viisas kuin minä eikä näe tuossa Heidissä mitään milffiä, kuivan muovinen kotkankäppyrähän se on jonka harrastuksiin vielä lukeutuu paskanjauhanta ja selkäänpuukotus. Ei tuollaisilla avuilla vielä päästä Helenaksi Leenan paikalle.
Toivottavasti nyt lähtee Sipoonrannan kämpät myyntiin, Hjallis kun ei potkujen jakelua arkaile.