Mielestäni ihan ok startti. Varma inhokki on jo löytynyt eli Susanna Hillenbrand a.k.a. Susanna H. a.k.a. Natsikärmes näin Uleåborgirin kesken. Ja tämän nimen hän keksi ihan itse itselleen. Hän on omien sanojensa mukaan "projektipäällikkönä natsi" ja sitten "luonteeltaan kuin käärme". Ei pudonnut tänään, koska ilmeisesti Leena pelasti hänet siitä huolimatta, että rikkoi sääntöä olla myymättä tutuille, kun kauppasi tavaraa Kill Armanille. Missä vaiheessa hän vetää esiin "mä sanon mitä mä ajattelen" -kortin on vain ajan kysymys -ketjuun kuuluva asia, mikäli pysyy mukana. Yrittää näyttää 45-vuotiaalta, vaikka on vasta 30. Ihmeellinen päänpyörittelijä ja kaikesta päätellen vastenmielinen henkilö.
Suosikiksi nousi aivan hujahtamalla Äkäslompolon mies Sampo Kaulanen, kunnon Poro, jonka käsitys stadin slangista: "heitetään rundi spåralla Manseen" sai hieman rentoutta tähän muuten niin vakavaan naamaan. Ei tänään juurikaan ollut esillä, mutta veikkaan, että tinkimättömällä asenteella ja pohjoisella kaheliudella mennään pitkälle.
Ali Berrebbah eli luonnollisesti Ali Baba joutui hankalaan paikkaan Outin ja Susanna H.:n väliin, mikä tosin saattoi jopa pelastaa hänet, koska Hjallis haluaa Susanna H.:sta boostia ohjelmaan. Outia ei oikein voinut pudottaa, koska syitä siihen ei ollut. Ali Babaa koskee sama seikka.