Assa Ulter
Jäsen
Itse taas uskon juuri päin vastoin; Karihtalahan hiukan jo puolusteli Anttia "..onhan sillä johtajakoulutusta.." ja lisäksi uskon että Karihtala voi nähdä Heidin uhkana itselleen. Heidi lienee kuitenkin kaikessa reilusti osaavampi kuin Karihtala ja naiset on pohjimmiltaan kieroja paskiaisia niin tuo tilanne saattaa käydä kiusalliseksi.
Tämä on kyllä täyttä totta. Valitessaan Heidin Karihtalan pitäidi kusta Hjalliksen matolle ja näin merkata reviiriään. Ja sitä ennen nuuskia matto, ettei vaan Heidin pissa jo tuoksu siellä.
Minnasta pari sanaa: mahtaa sitä vituttaa, että tuli lähdettyä tuohon ohjelmaan. On tuossa ohjelmassa käynyt Petäjät eli täysin ryvettynyt. Jokos se on ollut lehdissä selittelemässä, että ohjelma antaa hänestä täysin väärän kuvan?
Ja toiseksi: "Mä en puhu selän takana, mä sanon suoraan!" Siis mitä ihmettä? Ensinnäkin sehän puhuu paskaa selän takana ja sanoo suoraan. Ja kaiken lisäksi on olemassa muitakin vaihtoehtoja. Yks niistä on: Turpa kiinni! Ei kaikkea tarvitse sanoa aina ääneen, ja jos joku asia vituttaa jossain ihmisessä, niin aina voi mennä asiallisesti sanomaan että tuo ei ny ollu kovin hyvä juttu tai sanoa jotain muuta lässyn lässyn lää lää. Itse pidän mölyt mahassa tai sitten kirjoitan "Näppi tuntumalta" -palstalle.
Eipä tässä sitten muuta.