Että näin...
Ei muuten yllättäisi yhtään.
Että näin...
Jethro lähti juuri taustansa takia, Hjallis ei halua ketään neliöspedeä myymään kämppiänsä vaan vähän uutta tatsia touhuun.
Kaikki jaksot olen katsonut, mutta silti: kuka vit** toi Heidin jengin irokeesia kotiparturilla yrittänyt äijä on? Ei mitään muistikuvaa, 1.jaksossa pudonnut kenties?
Mitähän uutta tuohon touhuun vielä pystytään tuomaan...IGGLO?
Kaikki jaksot olen katsonut, mutta silti: kuka vit** toi Heidin jengin irokeesia kotiparturilla yrittänyt äijä on? Ei mitään muistikuvaa, 1.jaksossa pudonnut kenties?
Hyvä pointti, vittuakos tässä mitään myyntijohtajaa palkataan vaan samantien Huoneistokeskuksesta rekrytään koko jengi kasaan.
Jeh, eipä tuu kyl mieleen. Kai se sit kisassa on ollu mukana, kun Jethrokin haisteli ihan oikein, että Heidin jengiin se on menossa.
Ei muuta kun pidetään peukkuja Antille, ainakin alku (joukkueen ja tehtävän valinta) meni hyvin..
Vittu meinas hermo mennä kun se lehmä rupes Jethrolle määkimään et kyllä Heidi on niin ylivertanen neuvottelija. Kummasti vaan Antti vei molemmat erät Heidiä vastaan. Helvetti, ei voi olla noin kuvottavaa ämmää olemassa kuin Minna. Ja mitä se oli, 31v tai jotain?Kiekko-Antilta todella vahva suoritus jälleen kerran. Kaiken kukkuraksi kyykytti Heidiä kunnolla tuossa neuvottelussa. :)
Yllätyin kuitenkin, ettei Antti heti joukkueiden valinnassa sitten kuitenkaan lähtenyt heti vetämään Heidiä kölin alta ottamalla joko mysteeri-Markusta tai pikku-Heidiä omaan joukkueeseensa. Kun kuitenkin Jethron kanssa pohtivat, ettei ketkään muut Heidin joukkueeseen sopisi.
Hmmm, saattaa tulla vähän uunona tämä kysymys mutta kysytäänpäs kuitenkin. Onko Diili-Antti jatkoajan käyttäjä? :)