Ensi alkuun, propsit rohkeasta ulostulosta ja suorasta puheesta.
Ja jos itsekin vedän kielen pois poskesta asian suhteen ja sitä kommentoin, mielestäni moka tehtiin juuri siinä kohdin, kun alettiin selittelemään virhettä. On tyystin luonnollista, ettei painetilanteessa tule salamana kaikki tehdyt tai sanotut asiat mieleen, jotta voisi niihin liittyen kommentoida riittävällä substanssilla, mutta kieltämättä se takeltelu sai aikaan vaikutuksen, että siinä seliteltiin aika surkealla tavalla ja yritetiin pakoilla vastuuta.
Jälkiviisaus on sitä parasta ja helpointa viisautta, mutta oman virheen myöntäminen heti alkuunsa olisi ollut se paras mahdollinen vaihtoehto. Mutta toivottavasti jo seuraavaan jaksoon mennessä tämä on unohtunut ja homma jatkuu paremmalla tempolla.
Pärde: Ei ongelmaa. Ilman muuta saa kommentoida, mitä mieleen tulee. Sitä vartenhan keskustelupalstat on tehty ja sitähän täällä on vuosikaudet tullut myös itse harjoitettua. Keskustelu ja mielipiteet on homman suola, jos ei sitä kestä on väärässä paikassa. Se joka leikkiin lähtee, sen kestäköön.
Olet täysin oikeassa selittelyn suhteen. Se on yleensä turhaa, eikä kannata. Tuli mentyä siinä liian pitkälle. Toki myönsin virheeni, mutta vahinko oli jo kieltämättä tapahtunut. Myöntäminen olisi kannattanut heti vaikka en vielä tänä päivänäkään muista käyttäneeni tv -näkyvyyttä kielletyllä tavalla hyväksi. Suomalaisina tuli kyllä myytyä tulppaaneita. Jälkeenpäin ihmetytti, että miten Suomen lipun saa tuollaiselle tavaralle etiketin kylkeen. No kaikkea oppii. Ihan oikea palaute mielestäni Hjallikselta. Esimiehenä myös minua turhattaa turhat selittelyt. Parempi on aina tunnustaa, että ei osaa tai tuli töpättyä. Hjalliksen suoraa ja hauskaakin palautetta ei voi kuin ihaille. Se myös tulee häneltä aidosti.
Kieltämättä oli ensimmäisen tehtävän jälkeen itsetutkiskelun paikka. Tuli kyllä mieleen, että tuliko tässä heitettyä koko kisa heti ensimmäisessä tehtävässä hukkaan ja siihen vielä ura kaupan päälle. Omaan tyyliin kuuluu pelata aina ihan täysillä kaikkensa antaen, alussa olisi ollut syytä hieman säästellä. No jatko näyttää kuin kävi.
Keskustelu jatkukoon ja täytyy sanoa, että hyviä ja mielenkiintoisia analyyseja on ketjuun ilmestynyt. Jatkoaika onkin ollut ainoa nettifoorumi, jota olen koskaan jaksanut seurata. Yritän pysyä jatkossa erossa ketjusta, jotta ei mene keskustelu ihan sivuraiteille.