Jarno sai ansaitusti fudut, vaikka myös Minna oli totaalisen huono ryhmänjohtaja. Mutta kuten Hjallis sanoi, tehtävänä on osata myydä, ja jos Jarno ei saanut lahjakorttejakaan myytyä, niin tuskin menee asunnotkaan kaupaksi. Äärimmäisen surkea suoritus Minnan porukalta, ja vain Antti veti tuosta porukasta hyvin.
Jethron automyynti haisi pahasti. Jos kaveri ostaa näkemättä auton 930 eurolla ja joku äijä maksaa siitä 4000 euroa myös näkemättä, ei homma voi ihan täysin rehellistä olla. Olkoonkin nimeä Turun suunnalla tai ei. Hyvä kuitenkin, että tuo nelikko on jäljellä, sillä siltä on varmasti eniten viihdettä luvassa.
Näyttää siltä, että Heidi tai Antti vie koko roskan. Heidin ärsyttävyys ei ole tullut viime jaksoissa enää samalla tavalla ilmi, joten hän voi olla ihan oikeasti mukava silloin, kun tehdään ammattimaista hommaa. Lisäksi hän on Hjalliksen profiiliin sopiva scouttaus kuten Karihtilakin. Antti taas on aidosti hyvän myyntimiehen oloinen, eikä varmasti ärsytä ketään. Noin viilipyttymäinen persoona tulee varmasti Hjalliksen kanssakin toimeen hyvin.
Jethro tai Minna Hjalliksen hommissa olisi täysi vitsi. Jethro voi olla kauppamies Turussa, mutta tuolla autokauppiasmaisella helppoheikkityylillä ei voi mitään arvokkaita merenranta-asuntoja rikkaille myydä, varsinkaan tuon ohjelman jälkeen. Minna taas on puolestaan sen verran vastenmielinen nainen, ettei Hjalmari tosissaan voi hänen kanssaan kuvitella toimivansa. "Mä tulen kaikkien kanssa toimeen, sen mä oon jo näyttänyt, mutta Jarnosta mä en pidä". Yeah right!