Itse pidän huonona ideana,että kuuntelijoille annetaan esityksen aikana yhtään mitään. Kuka sitä esitystä sitten enää seuraa?
Veikaisin Antin tarkoittaneen lähinnä omaa osuuttaan tuossa tehtävässä, eli naiseksi pukeutumista. Joitakin se saattoi kohauttaa..
Joo tuota juuri tarkoitin ja mielestäni tiukinta johtoryhmää Hjalliksen osalta tähän asti. Hjallis laittoi Tahdon voiman porukan todella tiukille ja johtoryhmään laitettiin nyt myös eniten aikaa.
Se mikä myös mietitytti etukäteen oli Heidin ja Minnan tiukka hyökkäys Kaisaa kohti. Ensimmäistä kertaa viime jaksossa tullessa Levin palkintoreissulta oli aika vaivaantunut fiilis omien joukkuetoverien yllättävästä iskusta Kaisaa kohti. Tätä ennen en itse oikeastaan tajunnut, mitä taustalla velloi. Ensimmäistä kertaa pääsin tai jouduin asiaa aitopaikalla seuraamaan tyhmä ja vaivaantunut ilme naamalla. Jehtrola asiallinen vastaus hyökkäykseen. Mä tyydyin lätkätermein puhaltelemaan muniin.
Tehtävän suoriutumista näytettiin yllättävän vähän. Kaisalta todella vahva tehtävä, Tahdon voiman häviöstä huolimatta. Samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa Kaisan älypelistä. Hyvä idea ja sai vuorovaikutteisuutta yleisöön. Toki riskinä on huomion vieminen itse asialta, mutta näytti toimivan kohtuullisen hyvin. Oli myös hyvin teemaan sidostettu. Jetrolta varmasti vastaavasti heikoin jakso tähän mennessä.
Omalta osalta jakso meni melkoisen hyvin. Käsikirjoitus toimi ja yleisö selkeästi piti näkemästään. Tässä en toki huomio saamaani Kiekko-Annikin leimaa. :) Se varmasti ihan aiheellisesti tulee jonkun aikaa seuraamaan mukana.
Ei tämä puhdasta parodiaa ollut ja mies naisen vaatteissa ei sinällään ole mitään uutta kuten joku kirjoittikin (minulle oli, jollei sitä korkokenkä kävelystä havainnut). Ensimmäinen ja viimeinen kerta, näin uskon.
Napakymppi retroiluna on myös aika käytetty sketsi. Esitystapa oli kuitenkin meillä mielestäni omaperäinen ja hyvä. Ainakin se kohdeyleisöön upposi. Skripti toki sisälsi myös sen asiaosuuden, mutta huumorilla höystettynä. Tehtävän aikataulu oli taas totutun tiukka, joten aivan maata mullistavaa ei tuossa olisi tehnyt edes itse Sami Hedberg.
Mitä Fc soveltoon tulee: Tässä kommentissa täytyy olla varovainen. Kyllä he näkyvyyttä ja tunnettavuutta saivat. Eiköhän tässä tietoisesti haettu pientä irrottelua it-alan hieman vähän kuivaan ja tylsään imagoon. Uskon, että oli laskettu, mietitty ja kannattava ratkaisu olla mukana diilissä. Kyllä tilaisuus varmasti kävijänsä palkitsi. Mitä tulee briifiin ja edustajien sisääntuloon jätän kommentoimatta..
Joku täällä on poijitellut meikäläistä. Ihan asiaa ja myönnän suoraan, että eihän tossa kisan pisimmällä työelämä kokemuksella mukana olla. Häviän ainakin verrattuna Ariin, Jethroon, Heidiin, Jarnoon ja Jariin. Pakko pikkaisen on omasta taustasta kuitenkin sanoa, että töitä on jo pankissakin reippaat kuusi vuotta tullut tehtyä. Ennen tätä taustalla myös puhdasta myyntikokemusta myös muista yrityksistä. Eli ei tässä ihan vihreänä suoraan koulun penkiltä kisaan lähdetty, vaikka voihan se kieltämättä varmasti siltä vaikuttaa. :)
Kisa varmasti tiivistyy entisestään ja pudotukset tiukkenevat vielä entisestään. Toisin kuin jotkut kilpailijat ilmeisesti ,mä olen seurannut tämän palstan analyyseja mielenkiinnolla ja oppimismielessä. Eihän noista voi itteensä ottaa. Tonne lähtiessä tiesi, että kritiikkiä ja palautetta tulee. Sehän on osa koko hommaa ja sitä on yritetty oppia. Kiitos myös kannustuksesta, joita palstan kirjoittajilta on tullut myös yksityisviesteinä. Se lämmittää aina.
Hauska on ollut myös Basson keskustelu aiheeseen liittyen. Sinne en vielä ole rekisteröitynyt, mutta huvittuneena hengessä on oltu mukana. Siellä on aika hurja meno päällä ja kovia kuvakollaaseja pojat vääntää. Diilin ehdoton mediapersoona, mies Turusta on palstalla aktiivinen kommentoija ja siellä näyttää jopa skenaario /sääntomieskin antavan oman panoksena hommaan. Taitaa mukana olla muitakin. Unohtumatonta settiä.
Nyt kohti uutta jaksoa.