Hohhoijaa.
Axis of Evil sen kuin jatkaa. Aivan käsittämätöntä käytöstä Heidiltä ja Minnalta jälleen kerran. Kuka oikeasti haluaa moisia narttuja työntekijöiksi tämän rupeaman jälkeen. Ok, Heidi on selvästi pätevä, mutta samalla aivan jumalattoman vastenmielisen ylimielinen. En esim. usko, että auttaa Hjalliksen bisneksiä, jos palkkaisi Minnan kaiken tuon vittuilun/bitchinä esiintymisen jälkeen. Itse luultavasti keskittyisin lähimmän suon etsimiseen mihinkä tuon ämmän voisi upottaa, enkä itse asunnon ostamisprosessiin, jos kyseinen henkilö tulisi minulle kämppää kauppaamaan...
Itse esitykset aiheuttivat lähinnä myötähäpeää. Ei sillä, että FC Sovinto olisi auttanut kumpaakaan joukkuetta oikeaan suuntaan...
Jethron kuningasidea turkulaisvitseistä meni ihan päin vittua, Kaisan muistipeli idea taas vastaavasti oli molempien esitysten parasta antia. Jethrosta muutenkin paistoi läpi älytön vitutus ja luovutusmentaliteetti. 15 min briiffauksen perusteella 30min esitys tuntemattomasta yrityksestä on aika paha rasti, joten ymmärrän täysin Jethroa. Jenkki Diilissä mukana olevat yritykset ovat kuitenkin yleensä tunnettuja, jolloin on myös helpompi paneutua itse tehtävään eikä arvuutella, että mitä se vitun yritys edes tekee ylipäätänsä...
Axis of Evil & Transu/Kiekko-Antti (sori, oli ihan pakko) ja Jarno eivät kyllä mielestäni ansainneet tässä kisassa voittoa. Ei ainakaan tuon esitetyn perusteella. Mutta ilmeisesti naisen pukeminen mieheksi ja miehen naiseksi riittää voittoon. Mukahassuttelumarkkinointikampanja tuskin on paras mahdollinen tapa markkinoida yritystä...
Itse Hjalliksena olisin antanut potkut yhdelle molemmista tiimeistä, sen verta vituilleen nuo projektit ainakin näytetyn mukaan vedettiin. Tietty vaikea kommentoida kuinka hyvin tuota asiatietoa tuossa Napakymppi -formaatissa tuotiin esille, koska siihen ei jaksossa tunnuttu keskittyvän oikeastaan yhtään.
Lopuksi täytyy vielä haukkua MTV3:n mainokset. Mikä vitun järki on näyttää jo mainoksissa, että kumpi tiimi häviää? Tälläkin kertaa oli täysin selvää kumpi vie voiton noiden helvetin promojen perusteella. Hieman syö ideaa formaatista, jos tietää voittajan jo etukäteen. Ehkä seuraavassa kisassa tiimit voisivatkin tehdä jaksosta promon MTV3:lle, koska siellä ei selvästi tajuta asian päälle mitään.