Mainos

Hiusten värjäys

• 8 176
  • 53

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti VH87
Blondiksi olisi tarkoitus vetää, ja siihen liittyen pieni kysymys:
Täytyykö tummasävyiset (lue. tummat) värjäyttää parturissa vai voiko sen tehdä myös itse? Tässä kun ilmeisesti käytetään jotain polttomenetelmää tms?

Voi tehdä itsekkin, mutta väriaineen lisäksi pitää ostaa erillinen värinpoistoaine, joka siis tietenkin isketään päähän ennen varsinaista värjäystä.
Voi tosin olla helpompaa ja luotettavampaa antaa ammattilaisen käsiin.

Itsellä meni (viime keväänä) hiukset värinpoiston jälkeen oranssiksi, tosin lähtöväri oli violetti. Eikä se penteleen oranssi edes meinannu peittyä vaaleanruskealla värillä.
Syksyllä oli sitten taas paluu tummanviolettiin, vaikka eipä tuo millään tahdo päässä pysyä muutamaa viikkoa pitempään, sitten saa taas olla iskemässä jotain sävytteitä tueksi. Bääh.

Minä en sitten millään jaksa ymmärtää mitä "hinttimäistä" hiusten värjäämisessä on. Liittykö tuo kenties jotenkin perusajatukseen, että vain naiset -ja homot- voi pitää huolta ulkonäöstään? Miesten, eikun anteeksi, TOSI miesten ei tarvitse kun korkeintaan ajaa parta...

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pete2004
Melkeimpä sama juttu kuin jätkä laittaisi hameen päälle.

Aha. Noh, olen nähnyt tuollaistakin (samaisilla tyypeillä myös värjätyt hiukset ja kajalia silmissä), mutta kyllä ne ihan 100% heteroita oli/on silti. Mutta mielipiteensä kullakin...

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti katjuska
Aha. Noh, olen nähnyt tuollaistakin (samaisilla tyypeillä myös värjätyt hiukset ja kajalia silmissä), mutta kyllä ne ihan 100% heteroita oli/on silti. Mutta mielipiteensä kullakin...

Mutta ota huomioon, että Pete2004 on varmasti Tosimies, joka syö rautaa ja paskantaa kettinkiä. Ja jättää sen jälkeen perseen pyyhkimättä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy