Hiihdon MM-kisojen liveseuranta

  • 212 831
  • 4 231

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sitten vain Jari Kupila kirjoittamaan Heikkisen pöljästä päivästä 2048
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oli muuten kaikkien aikojen huonoimmat perinteisen parisprintit suomalaisilta arvokisoissa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Saattuuhan sitä kaatumisia milloin mistäkin syystä, mutta ei toi nyt mistään huonosta tuurista johdu. Ei vaan osannut.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Italialainen roikutti sauvaa pari metriä takanansa. Siitä Suomelle taktiikkaa mm. viestiin. Sauvat vaan kauas taakse ja muiden maiden edustajia ansaan.
Suomella loppuu varasauvat tuolla taktiikalla.
 

Nick Neim

Jäsen
Joo, ehkä viides kaatuminen on sitten vasta osaamisesta kiinni.
Siis monta kertaa Hakola oikein on kaatunut? Vai mitä Iivon kaatumiset Riseen vaikuttaa, vai täh.

Harvoin olen näin hämilläni siitä, että vedätetäänkö mua nyt ihan kympillä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Siis monta kertaa Hakola oikein on kaatunut? Vai mitä Iivon kaatumiset Riseen vaikuttaa, vai täh.

Harvoin olen näin hämilläni siitä, että vedätetäänkö mua nyt ihan kympillä.
Muistelen tuon kaatuneen useinkin. En vaan osaa ostaa huonoa tuuria, kun kaadutaan eli tehdään perustavanlaatuinen virhe suorituksessa.

En yritä mitään vedättää.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Siis monta kertaa Hakola oikein on kaatunut? Vai mitä Iivon kaatumiset Riseen vaikuttaa, vai täh.

Harvoin olen näin hämilläni siitä, että vedätetäänkö mua nyt ihan kympillä.

Eikös Rise vielä pari vuotta sitten kaatuillut vähän joka kisassa vai muistanko väärin? Nyt viime aikoina on kyllä yleensä tolpillaan pysynyt.
 

Nick Neim

Jäsen
Muistelen tuon kaatuneen useinkin. En vaan osaa ostaa huonoa tuuria, kun kaadutaan eli tehdään perustavanlaatuinen virhe suorituksessa.

En yritä mitään vedättää.
Eikös Rise vielä pari vuotta sitten kaatuillut vähän joka kisassa vai muistanko väärin? Nyt viime aikoina on kyllä yleensä tolpillaan pysynyt.
Jos virhe olisi tullut esimerkiksi askelluksessa, niin voisin ostaa tuon osaamisen piikkiin. Noista vauhdeista kun saat sauvan suksen alle, niin sitä ei kyllä saa pelastettua kukaan. Ei kukaan. Ja peesissä sitä laskussa piti olla, jos mitalit olivat haaveena.

Ehkä meillä tässä on sitten liian vahva näkemysero. Etiäpäin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Risen kaatuminen syö kyllä nyt normaalia enemmän. Omien laskelmointien ja loppunousun/suoran tapahtumien perusteella voi spekuloida että siihen suli mitali.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Riselle olisi kyllä mitalin suonut. On sen verran värikäs persoona. Ihan tulee mieleen Jari Isometsä, joka oli se minun suosikkikarpaasi.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muistelen tuon kaatuneen useinkin. En vaan osaa ostaa huonoa tuuria, kun kaadutaan eli tehdään perustavanlaatuinen virhe suorituksessa.

En yritä mitään vedättää.
Niin, niissä vanhoissa kaatuiluissa kyllä on ollut myös virheitä, tässä ei ollut. Sprinteissä kaatuiluja sattuu kuitenkin yleensä useampia per kisa että on se myös tiukka laji siltä osin. Tänään myös Halfvarsson ja Retivyh kovemmista tyypeistä mutta ensimmäisellä karsinnassa ja jäkimmäisellä vaihtoalueella vain pieni konttaus. Ja toki ne häntäpään kaatuiliat sitten vielä erikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös