Joo ja noilla vauhdeilla tuossa ei ole kyllä mitään tehtävissä. Erittäin paskaa tuuria.Pellegrinon sauva jäi suksen alle.
Joo ja noilla vauhdeilla tuossa ei ole kyllä mitään tehtävissä. Erittäin paskaa tuuria.Pellegrinon sauva jäi suksen alle.
Väitän että pronssi ois vähintään tullu ja ehkä olis jopa Bolshunovia haastanut.Ja oli aivan tuorekin vielä. Varma mitali meni.
Niinhän ne telkkarissa sanoo. Kotona se piestään.Risen vanhemmilla hieno asenne, näitä sattuu ja eteenpäin.
Suomella loppuu varasauvat tuolla taktiikalla.Italialainen roikutti sauvaa pari metriä takanansa. Siitä Suomelle taktiikkaa mm. viestiin. Sauvat vaan kauas taakse ja muiden maiden edustajia ansaan.
Näin räikeä miina pistää jonkun vielä menettämään jalkansa.Saattuuhan sitä kaatumisia milloin mistäkin syystä, mutta ei toi nyt mistään huonosta tuurista johdu. Ei vaan osannut.
Italialainen roikutti sauvaa pari metriä takanansa. Siitä Suomelle taktiikkaa mm. viestiin. Sauvat vaan kauas taakse ja muiden maiden edustajia ansaan.
Joo, ehkä viides kaatuminen on sitten vasta osaamisesta kiinni.Näin räikeä miina pistää jonkun vielä menettämään jalkansa.
Siis monta kertaa Hakola oikein on kaatunut? Vai mitä Iivon kaatumiset Riseen vaikuttaa, vai täh.Joo, ehkä viides kaatuminen on sitten vasta osaamisesta kiinni.
Suomella loppuu varasauvat tuolla taktiikalla.
Muistelen tuon kaatuneen useinkin. En vaan osaa ostaa huonoa tuuria, kun kaadutaan eli tehdään perustavanlaatuinen virhe suorituksessa.Siis monta kertaa Hakola oikein on kaatunut? Vai mitä Iivon kaatumiset Riseen vaikuttaa, vai täh.
Harvoin olen näin hämilläni siitä, että vedätetäänkö mua nyt ihan kympillä.
Siis monta kertaa Hakola oikein on kaatunut? Vai mitä Iivon kaatumiset Riseen vaikuttaa, vai täh.
Harvoin olen näin hämilläni siitä, että vedätetäänkö mua nyt ihan kympillä.
Muistelen tuon kaatuneen useinkin. En vaan osaa ostaa huonoa tuuria, kun kaadutaan eli tehdään perustavanlaatuinen virhe suorituksessa.
En yritä mitään vedättää.
Jos virhe olisi tullut esimerkiksi askelluksessa, niin voisin ostaa tuon osaamisen piikkiin. Noista vauhdeista kun saat sauvan suksen alle, niin sitä ei kyllä saa pelastettua kukaan. Ei kukaan. Ja peesissä sitä laskussa piti olla, jos mitalit olivat haaveena.Eikös Rise vielä pari vuotta sitten kaatuillut vähän joka kisassa vai muistanko väärin? Nyt viime aikoina on kyllä yleensä tolpillaan pysynyt.
Sama juttu. Ehkä tajuaa, ettei hänellä riitä ja kaatuu tarkoituksella, jotta voidaan jossitella. Nolompaa olisi hyytyä lopussa.Muistelen tuon kaatuneen useinkin.
Niin, niissä vanhoissa kaatuiluissa kyllä on ollut myös virheitä, tässä ei ollut. Sprinteissä kaatuiluja sattuu kuitenkin yleensä useampia per kisa että on se myös tiukka laji siltä osin. Tänään myös Halfvarsson ja Retivyh kovemmista tyypeistä mutta ensimmäisellä karsinnassa ja jäkimmäisellä vaihtoalueella vain pieni konttaus. Ja toki ne häntäpään kaatuiliat sitten vielä erikseen.Muistelen tuon kaatuneen useinkin. En vaan osaa ostaa huonoa tuuria, kun kaadutaan eli tehdään perustavanlaatuinen virhe suorituksessa.
En yritä mitään vedättää.