Iivo valitsee palikat itse.No miten helvetissä huollolla EI voi olla tiedossa kummat kapulat kannattaa laittaa alle? Minäkään en nyt oikein ymmärrä tätä bingolottoa. Vai oliko niin, että toisella parilla luisti ja toisella parilla piti paremmin, että ottaa ja valitsee. Huolto teki molemmista optimaaliset mitä vain urheilija itse arvottaa, mutta tänään olisi mennyt kenties toisen tyyppisillä lankuilla paremmin?
Joo tämä on tässä käyty läpi.Iivo valitsee palikat itse.
Piti vaan erikseen sanoa koska Iivo on oikeen tunnettu suksihifistelijä, säätää eri ominaisuuksia ja voitelee kuin Kimi alfaromeotaan. Tosi tarkka ja pedantti kaveri noissa hommissa, varmasti miettinyt tosi tarkkaan ja siks just harmittaa kovasti.Joo tämä on tässä käyty läpi.
Oliko niin että Eskola-Musti eivät olleet kartalla Bessin ja/tai Sundbyn iskusta/väliajoista ihan heti? Tokkopa draaman takia panttaisivat kun väliajat voi lukea vaikkapa kännykän näytöltä reaaliaikaisesti.
Panttasivat, koska välillä tulee nauhoitettuna joku väliaikapiste. Odottavat yleensä hetken, josko tulee kuviin kohta. Iivon kohdalla eivät malttaneet siinä yhdessä kohdassa, vaan pakko oli heti hehkuttaa.
Tuttu tilanne yleisurheilusta, joskin siinä se on vielä huomattavasti räikeämpää ja vaivaannuttavampaa. Hiihdossa tuota harvemmin edes huomaa, eikä sitä jouduta käyttämäänkään niin paljon.
Bessistä puhuivat mutta Sundbyn missasivat.Eivätkä pantanneet. Mustilta pääsi aito "oho", kun Sundby iski kovan väliajan ja puhuivat höpöjä jostain hopeataistosta pitkin matkaa silloinkin, kun MJS veti todella paljon kovempaa 7,5 km jälkeen. Siellä ei Ylen kopissa seurattu mitään muita kuin tv-pisteiden väliaikoja ennen 12,5 km splittiä. Nimenomaan ne, joita ei näytetty lainkaan menivät täysin ohi molemmilta.
Tuttu tilanne yleisurheilusta, joskin siinä se on vielä huomattavasti räikeämpää ja vaivaannuttavampaa. Hiihdossa tuota harvemmin edes huomaa, eikä sitä jouduta käyttämäänkään niin paljon.
Itävalta on jo ainakin yhden skandaalin ehtinyt kokeakin että siellä on jo jotenkin opittu käsittelemään näitä.Itävalta saa ihan oikeasti omat doping-kotikisat. Itävallan hiihdon lajipäällikkö potkittu pihalle.
Ei varmaan kuitenkaan yhtä syviä arpia tule kuin Suomelle.