Hiihdon MM-kisojen liveseuranta 2017

  • 232 522
  • 3 516

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja joku jaksaa yllättyä, että 50km yhteislähdössä 49 kilsaa Nortti roikkuu jojossa ja sitten se voittaa.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiköhän tuo Gloerssenin irtiotto ollut norskien joukkuetaktiikkaa, millä kisaa pyritään petaamaan Sundbylle. Tällä tavalla ärsytetään kiritykit pitämään liikaa vauhtia matkalla ja lopulta Sundby pystyisi jättämään kiritykit ennen loppusuoraa.

Northug hiihtää taas uskomattoman viisaasti. Nousuissa putoaa porukan hännille ja laskuissa nostaa asemiaan. Saas nähdä voittaako koko paskan taas. Vaikka hänen persoonansa hyvin vastenmielisen oloinen onkin, niin onhan hän yhteislähdöllä hiihdettävällä viidelläkympillä suuri mestari.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minkähän takia Röthe ja Sundby eivät käytä Norjan uusia hiihtoasuja?
 

Ralph

Jäsen
Minkähän takia Röthe ja Sundby eivät käytä Norjan uusia hiihtoasuja?
Sitä on tullut ihmeteltyä. Dyrhaug tai naisissa Falla eivät myöskään käytä samanlaista asua muiden kanssa. Sundbylla ja näillä on vanha asu, muilla uusi.
 

Ralph

Jäsen
Lässyn lässyn. Norskit ja ryssät sais sulkea huoletta kaikista kisoista. Olis heti 99% puhtaammat kisat.
Lässyn lässyn. Sua vaan vituttaa, kun norjalaiset taas voittivat/voittavat mitalitaulukon.

Eikö olisi kivaa, jos Kanada, Yhdysvallat, Ruotsi ja Venäjä suljettaisiin jääkiekosta? Suomi pelaisi ihan kärkisijoista.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Koskahan aletaan hiihtämään? Aina samaa hissuttelua. Olisko 50km väliaikalähdöllä vaihteeksi jotain?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minkä takia näitä ei enää juurikaan hiihdetä väliaikalähdöillä? Ihan utelen ilman mitään kansalliskonservatistista taka-ajatusta, että kyllä suomalaiset sillä muodolla pärjäisivät.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Minkä takia näitä ei enää juurikaan hiihdetä väliaikalähdöillä? Ihan utelen ilman mitään kansalliskonservatistista taka-ajatusta, että kyllä suomalaiset sillä muodolla pärjäisivät.

Keski-Euroopassa ei ymmärretä väliaikalähtöjen perään. Massojen ehdoillahan tässä mennään.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minkä takia näitä ei enää juurikaan hiihdetä väliaikalähdöillä?
TV-syistä. 50 kilometrin yhteislähtö on TV-mielessä arvokkain kilpailu heti joukkuemäen jälkeen, koska se sopii pyöräilyyn tottuneille keskieurooppalaisille.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Lässyn lässyn. Sua vaan vituttaa, kun norjalaiset taas voittivat/voittavat mitalitaulukon.

Eikö olisi kivaa, jos Kanada, Yhdysvallat, Ruotsi ja Venäjä suljettaisiin jääkiekosta? Suomi pelaisi ihan kärkisijoista.
Tottakai vituttaa. Oon puhtaan urheilun kannattaja. Ei mua vituttais ruotsalaisen tai vaikka sveitsiläisen voitto. Vain ryssien ja norskien voitot vituttaa.
 

Ralph

Jäsen
Tottakai vituttaa. Oon puhtaan urheilun kannattaja. Ei mua vituttais ruotsalaisen tai vaikka sveitsiläisen voitto. Vain venäläisten ja norskien voitot vituttaa.
Miksi sinua vituttaa, jos puhdas norjalainen voittaa? Siksikö, että et tahtoisi hänen olevan puhdas?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös