Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Heikkinen ei saanut pullosta kiinni. Usein suomalaisten osalta tuo ei ole ongelma.
Noh, menestyksen takia vai persoonan takia? Northughan on hiihdon James Hunt.On tuo Northug jopa norskiksi helvetin vastenmielinen urheilija. Peukut pystyyn etttei norskit saa yhtään mitalia tästä kisasta.
Persoonan ja siksi, että on norski. Doping norskit on koko hiihdon mätäpaise.Noh, menestyksen takia vai persoonan takia? Northughan on hiihdon James Hunt.
Aivan kuten dopingsuomalaiset ja vaikka -ruotsalaisetkin.Doping norskit on koko hiihdon mätäpaise.
Juu, mitskua pukkaa, jumankekka sentään! ; )Tuossa ei Larilla ole mitään hätää vaikka vähän eroa tullutkin. Kun porukka on kasassa, niin vauhti tasaantuu.
Sitä on tullut ihmeteltyä. Dyrhaug tai naisissa Falla eivät myöskään käytä samanlaista asua muiden kanssa. Sundbylla ja näillä on vanha asu, muilla uusi.Minkähän takia Röthe ja Sundby eivät käytä Norjan uusia hiihtoasuja?
Lässyn lässyn. Norskit ja ryssät sais sulkea huoletta kaikista kisoista. Olis heti 99% puhtaammat kisat.Aivan kuten dopingsuomalaiset ja vaikka -ruotsalaisetkin.
Lässyn lässyn. Sua vaan vituttaa, kun norjalaiset taas voittivat/voittavat mitalitaulukon.Lässyn lässyn. Norskit ja ryssät sais sulkea huoletta kaikista kisoista. Olis heti 99% puhtaammat kisat.
Minkä takia näitä ei enää juurikaan hiihdetä väliaikalähdöillä? Ihan utelen ilman mitään kansalliskonservatistista taka-ajatusta, että kyllä suomalaiset sillä muodolla pärjäisivät.
TV-syistä. 50 kilometrin yhteislähtö on TV-mielessä arvokkain kilpailu heti joukkuemäen jälkeen, koska se sopii pyöräilyyn tottuneille keskieurooppalaisille.Minkä takia näitä ei enää juurikaan hiihdetä väliaikalähdöillä?
Tottakai vituttaa. Oon puhtaan urheilun kannattaja. Ei mua vituttais ruotsalaisen tai vaikka sveitsiläisen voitto. Vain ryssien ja norskien voitot vituttaa.Lässyn lässyn. Sua vaan vituttaa, kun norjalaiset taas voittivat/voittavat mitalitaulukon.
Eikö olisi kivaa, jos Kanada, Yhdysvallat, Ruotsi ja Venäjä suljettaisiin jääkiekosta? Suomi pelaisi ihan kärkisijoista.
Keski-Euroopassa ei ymmärretä väliaikalähtöjen perään. Massojen ehdoillahan tässä mennään.
Saako tossa kisan aikana vetää viinaa?
Miksi sinua vituttaa, jos puhdas norjalainen voittaa? Siksikö, että et tahtoisi hänen olevan puhdas?Tottakai vituttaa. Oon puhtaan urheilun kannattaja. Ei mua vituttais ruotsalaisen tai vaikka sveitsiläisen voitto. Vain venäläisten ja norskien voitot vituttaa.
Tottakai vituttaa. Oon puhtaan urheilun kannattaja. Ei mua vituttais ruotsalaisen tai vaikka sveitsiläisen voitto. Vain ryssien ja norskien voitot vituttaa.
Mutta tämähän on ihan pirun tylsä kisa.