Onhan tuo ihan Pete ihan vitun hyvä tunnelmanluoja.Voisko toi Petri Sjöblom oikeesti suksia helvettiin mun MM-lähetyksistä.
Mustlle 5/5.
Voisko toi Petri Sjöblom oikeesti suksia helvettiin mun MM-lähetyksistä.
Mustlle 5/5.
Ihan sivuhuomiona, että tämän ketjun sivumäärä on liki tuplaantunut tämän päivän tapahtumien seurauksena. Hiihtourheiluko tylsää (ei nyt tartuta siihen, että välillä MC:ssä on 6 norjalaista 10 joukossa, onneksi arvokisoissa on rajat)?
Mutta mietipä, jos tuon kiekollisen pelaajan taklauksen ei olisi suorittanut Iversen vaan vaikkapa Sundby tai Northung. Tai naisissa Björgen. Siitä vasta olisi yleisö räjähtänyt. Nyt temppuilija oli vain joku Iversen.Näin on!
Mutta mietipä, jos tuon kiekollisen pelaajan taklauksen ei olisi suorittanut Iversen vaan vaikkapa Sundby tai Northung. Tai naisissa Björgen. Siitä vasta olisi yleisö räjähtänyt. Nyt temppuilija oli vain joku Iversen.
Melko katkeraa tilitystä näistä hyppypuvuista YLEn studiossa ja myös selostuksessa.
Ketä on Suomen joukkueessa?Mä en huomannut kun suomalainen hyppäs. Katotaas jos nyt näkis.
Julia Kykkänen on yhtä kuin kuumuus.
Ketä on Suomen joukkueessa?
Kykkäne ja Ahone joo, mutta ketä Viltsu ja ketä tuo neljäs on?Ai kekkä? Julia, Viltsu, Kuningaskotka ja neljäs.
No en kyllä voi mitenkään olla samaa mieltä. Kyllä suomalaisittain Kerttu Niskanen on ainoa, joka on edes vähän lämmin.
No en kyllä voi mitenkään olla samaa mieltä. Kyllä suomalaisittain Kerttu Niskanen on ainoa, joka on edes vähän lämmin.
Kykkäne ja Ahone joo, mutta ketä Viltsu ja ketä tuo neljäs on?
Voi se ollakin, jos mäkijoukkuettakin on täydennetty ampumahiihtopuolelta.Larinto ja se hyppääjätär, jota en nähnyt kun jouduin kai madonreikään. Sen nimi ei kai ole Sanna Markkanen, mutta jotain sentapasta.