Mietaan aikana kilometritkin olivat pidempiä kuin nykyisenä nyhveröiden aikana. Holmenkollenilla 1973 viidenkympin kisassa hiihdettiin Jussin mukaan 58 km.Mietaa. Joulutortut ja mämmit esiin. Mietaa näyttää Hapolle miten saunotaan.
Mää nauran sulle. Sundby taas ei naura palkintojenjaossa tällä hetkellä, jopa melkein itkee.Venäläiset ovat kaikki järjestelmällisiä dopinghirmuja, sehän on tällä palstalla aina tiedetty, joten Ustiugov on jo varmasti pihalla. Heikkinen myös, jos kärähtää ja tällöin Sundby on mitaleilla.
Mää nauran sulle. Sundby taas ei naura palkintojenjaossa tällä hetkellä, jopa melkein itkee.
Mitä itkupotkuraivareita minä vedän, jos referoin sinua ja muutamia muita täältä? Minua ei itketä norjalaisten tai venäläisten mitalit, toisin kuin sinua.
En ala sinun nenääsi niistämään, osannet tehdä sen itse jo. Itse olet jo varmaan toistakymmentä kertaa itkenyt, että norjalaiset ja venäläiset käyttää dopingia, mutta kun lainaan sinua niin minä olen se joka itkee. Hah. Hienoa.Niistä nenä välillä ja kuivaa kyyneleet. Ainakin sua tuntuu vituttavan Heikkisen tai ylipäätään suomalaisten menestys lajissa kuin lajissa.
Venäläiset ovat kaikki järjestelmällisiä dopinghirmuja, sehän on tällä palstalla aina tiedetty, joten Ustiugov on jo varmasti pihalla. Heikkinen myös, jos kärähtää ja tällöin Sundby on mitaleilla.
Ja sen jälkeen olisi pitänyt perustella, miksi kilpaillaan, ja miksi ei voida odotella hitaampia.Muumimamman presidenttiyden aikakaudella mammalle olisi pitänyt kertoa, että mitä on kilpahiihto. Eteenpäin on menty.
Sarkasmia?Nyt Valavuori tukemaan hiihtoliittoa! Rahaa tarvitaan ja paljon!
Miksi?Muumimamman presidenttiyden aikakaudella mammalle olisi pitänyt kertoa, että mitä on kilpahiihto....
Samaa mieltä. Ehdottomasti pitäisi valtakunnan ykkösvarainkeruumies saada hyötykäyttöön!Sarkasmia?