Harmittaakohan VilleLeinoa, kun Matti hienosti ahdisti Sundbytä ja otti pronssin kusettamalla??
Varmasti kuitenkin iloitsee kotimaansa Canadan voitosta.
Harmittaakohan VilleLeinoa, kun Matti hienosti ahdisti Sundbytä ja otti pronssin kusettamalla??
Venäläiset ovat kaikki järjestelmällisiä dopinghirmuja, sehän on tällä palstalla aina tiedetty, joten Ustiugov on jo varmasti pihalla. Heikkinen myös, jos kärähtää ja tällöin Sundby on mitaleilla.Sundby jäi viidenneksi, eli edes tuollainen idioottimainen ajatus ei riittäisi Sundbyn mitaliin.
Minä myös katsoin ensin että on joku huoltojoukkojen mies, kun näytti lähinnä Mixu Paatelaiselta.Katoin, että tää Hyvärinen on joku 40v maskotti-konkari, mutta kaveri onkin 25v.
Varmasti kuitenkin iloitsee kotimaansa Canadan voitosta.
Hieno saavutus, mutta joku oli näillä molemmilla matkoilla hallitsevan mestarin liivin päällä, joten ihan Ustiugov ei historiallisen kovaa temppua tehnyt.Sergei Ustjugov. Sama mies hopealla sprintissä ja viidelläkympillä. Jotain vikaa hiihdossa ja yhteislähdöissä on.
Miksi sä vedät nyt itkupotkuraivareita?Venäläiset ovat kaikki järjestelmällisiä dopinghirmuja, sehän on tällä palstalla aina tiedetty, joten Ustiugov on jo varmasti pihalla. Heikkinen myös, jos kärähtää ja tällöin Sundby on mitaleilla.
Mitä itkupotkuraivareita minä vedän, jos referoin sinua ja muutamia muita täältä? Minua ei itketä norjalaisten tai venäläisten mitalit, toisin kuin sinua.Miksi sä vedät nyt itkupotkuraivareita?