Hiihdon MM 2015 -LIVESEURANTA

  • 103 027
  • 1 518

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Antikliimaksi? Antikliimaksi on Reksan apaattinen haastattelu Nortin loppuvedon jälkeen.

Puhui nyt kerrankin myös asiaa, toteamalla lenkin olleen niin raskas, ettei voi sanoa Nortin vain leikitelleen 49,5 km, vaan oikeasti osoitti olevansa myös kestävyysominaisuuksiltaan todella kova kaveri.

Muuten tuo onkin aika masentuneen kuuloista, ehkä parempi niin, ettei ainakaan mehustele suomalaisten positiivisilla kisaesityksillä.
 
Northug taisi muuten johtaa sprinttifinaalia pidempään kuin tätä 50km pertsaa. Kertoo näistä yhteislähdöistä kaiken tarvittavan. Ei siinä, ihan huikea urheilijahan tuo on, eikä se Nortin vika ole, että viidestäkympistä on tehty tämmönen vitsimatka tuon yhteislähdön myötä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
olipahan taas antikliimaksi. Vittusaatana että vituttaa. Northugia on pakko arvostaa, mutta kyllä tää norjalaisten jatkuva vitunsaatanan voittaminen vituttaa aivan vitusti.

Antikliimaksi olisi ollut jonkun Harveyn tai Colognan voitto. Nortin voitto aleviivasi sitä, että kisa oli haista paska -kisa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kieltämättä, mutta toisaalta voittaminen rajoittuu täysin näihin talvilajeihin.

Minun mielestäni talvilajeissa norskin voittaminen ei edes tunnu niin pahalta. Toista olivat ne kerrat kun Thorkildsen vei Teroa keihäsfinaalissa. No, tuntui se Osaka 2007 tietysti hyvältä, kun turska heitti kasiysin ja hävisi silti Terolle.
 

Sambody

Jäsen
Olihan se taas huikea veto Notrhugilta. Kuka muu pystyy tollaiseen loppuvetoon. Sehän oli joku 15. vielä murhamäen päällä. Sitten vain kaasupohjaan sprinttinousuissa ja hevosenkengässä jo tiesi kuka tämän vie. Suhteellisen mykistävä kaveri.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Northug on lahjakas jannu ja nykysysteemillä yhteislähtöineen voittajasuosikki matkalle kuin matkalle. Yleensä tällaista jossain määrin ihailen, mutta Northug on sen verran mulkku, etten voi muuta kuin voida pahoin sen voiton johdosta. Joku Dählie aikoinaan ei aiheuttanut vastaavia tuntemuksia, vaikka kepitti suomalaisia mitalitaistoissakin, Northugin persoona taas kuvottaa vaikkei suoranaisesti suomalaisia edes nöyryytä.
 
Erinomainen kisa. Northug on kova äijä, mutta sanon, että vielä kovempi äijä on Matti Heikkinen. Siis toi Matti Heikkinen oli aivan sippi, SIIS AIVAN SIPPI ja hiihti maaliin. Kukaan muu ei pysty tohon.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jos näitä norjalaisia nyt kommentoidaan, olen tätä mieltä; Björgen on kammottava, Johaug taas ihan miellyttävä. Ampumahiihdon puolelta Björndalen on erittäin hieno mies.

Reijo Jylhän haastattelu osoittaa kisojen menneen heikommin kuin joukkue itse odotti. Jylhä kuitenkin tuntuu tiedostavan virheiden määrän ja miten niitä korjataan.

Antikliimaksi olisi ollut jonkun Harveyn tai Colognan voitto. Nortin voitto aleviivasi sitä, että kisa oli haista paska -kisa.
Edelleenkin, mikä noissa Harveyssa ja Colognassa niin ärsyttää? Cologna on minusta kaikkein kovin mieshiihtäjä, taitaa yhteis-ja väliaikalähdöt. Harvey taas on arvokisoissa aina parhaimmillaan,
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Jos näitä norjalaisia nyt kommentoidaan, olen tätä mieltä; Björgen on kammottava, Johaug taas ihan miellyttävä. Ampumahiihdon puolelta Björndalen on erittäin hieno mies.

Reijo Jylhän haastattelu osoittaa kisojen menneen heikommin kuin joukkue itse odotti. Jylhä kuitenkin tuntuu tiedostavan virheiden määrän ja miten niitä korjataan.


Edelleenkin, mikä noissa Harveyssa ja Colognassa niin ärsyttää? Cologna on minusta kaikkein kovin mieshiihtäjä, taitaa yhteis-ja väliaikalähdöt. Harvey taas on arvokisoissa aina parhaimmillaan,

Tarvitseeko inholle mitään perusteita olla?
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dählie otti kultansa hyvin pitkälti VÄLIAIKALÄHDÖLLÄ, mitä pidän todella huimana juttuna. Nortti taas on muutamia väläytyksiä lukuunottamatta ollut niissä heikoimmillaan.

Tähän vahva sama. Nortti on vähän kuin pyöräilyn kirimiehet, voittoja on joo paljon, mutta ovat aika kaukana kärjestä kun aletaan kaikkien aikojen pyöräilijöitä listaamaan. Noin niin kuin kärjistetysti sanottuna. Kova jätkä kyllä ja yhteislähdöissä näköjään paras, itse en vaan jotenkin pysty tuota peesailua arvostamaan.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä kamalan näköistä tuo Heikkisen meno tuossa mäessä. Kaikkensa antoi, ei voi muuta sanoa. Kerta toisensa jälkeen vain ihmetyttää, miten toiset tulevat freesin näköisenä maaliin ja toiset lähes tajuttomina, ja kaikki noista kuitenkin treenaa ammattimaisesti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tarvitseeko inholle mitään perusteita olla?
Kyllä minusta täytyy. Itseäni Northug ei miellytä, koska olen lopen kyllästynyt tällaiseen meininkiin, jossa kirimies kykenee putsaamaan pöydän jalometalleista, kun joidenkin täytyy keskittyä täysin siihen väliaikalähtöön. Bauer on tällainen tapaus, hienoa, että voitti hopeaa tänään!
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jauhojärvi: "Katastrofi."

Onkohan kukaan tutkiva toimittaja tutkinut onko Petteri käynyt koskaan Jamaicassa? Just sayin´.

Carlsen on silti kovempi, imo.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minun mielestäni talvilajeissa norskin voittaminen ei edes tunnu niin pahalta. Toista olivat ne kerrat kun Thorkildsen vei Teroa keihäsfinaalissa. No, tuntui se Osaka 2007 tietysti hyvältä, kun turska heitti kasiysin ja hävisi silti Terolle.

tuo Osaka ei unohdu koskaan. Sen sijaan aktiivisesti yritän unohtaa ne Thorkildsenin olympiavoittoheitot, jotka on vielä näyttäneet siltä kuin olisi nakannut keihästä kävelyvauhdilla ja keihästä pikkurillin ja peukalon välissä pitäen. Olen siis kanssasi samaa mieltä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Kyllä minusta täytyy. Itseäni Northug ei miellytä, koska olen lopen kyllästynyt tällaiseen meininkiin, jossa kirimies kykenee putsaamaan pöydän jalometalleista, kun joidenkin täytyy keskittyä täysin siihen väliaikalähtöön. Bauer on tällainen tapaus, hienoa, että voitti hopeaa tänään!

Jos haluat perusteita, niin Colognan sveitsiläisyys on yksi. Mainitsemasi Harveyn epäilyttävä huippukunto arvokisoissa on toinen.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Huh, vähän nöyryyttävää seisottaa Heikkistä Nortin vieressä katse maassa. Laura..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös