Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Huhheijaa... Se riittää, kun tekee minkä osaa. :)
Kyllähän Dählie vielä Petteriä kovempi on. Bauer nousi huipulle juuri väärään aikaan, kun nämä kirikisat ottivat vallan arvokisaohjelmassa.Kaikkien aikojen mieshiihtäjä vie taas. Uskomaton atleetti.
olipahan taas antikliimaksi. Vittusaatana että vituttaa. Northugia on pakko arvostaa, mutta kyllä tää norjalaisten jatkuva vitunsaatanan voittaminen vituttaa aivan vitusti.
MM-tasolla jo huomattavasti kovempi äijä ja aikaa on ottaa vielä niitä olympiakultia. Kyllä Björkka on pareria Nortin rinnalla.Kyllähän Dählie vielä Petteriä kovempi on. Bauer nousi huipulle juuri väärään aikaan, kun nämä kirikisat ottivat vallan arvokisaohjelmassa.
Itse tunnen norjalaisia kohtaan aika samalla tavalla mutta kyllähän tuo Nortin nousu pisti hymyilyttämään. Kaveri on ylivoimainen.olipahan taas antikliimaksi. Vittusaatana että vituttaa. Northugia on pakko arvostaa, mutta kyllä tää norjalaisten jatkuva vitunsaatanan voittaminen vituttaa aivan vitusti.
Sami tullut kovaa. Oli tuon reilu 3min perässä jo 20km sitte!
Itse tunnen norjalaisia kohtaan aika samalla tavalla mutta kyllähän tuo Nortin nousu pisti hymyilyttämään. Kaveri on ylivoimainen.
Dählie otti kultansa hyvin pitkälti VÄLIAIKALÄHDÖLLÄ, mitä pidän todella huimana juttuna. Nortti taas on muutamia väläytyksiä lukuunottamatta ollut niissä heikoimmillaan.MM-tasolla jo huomattavasti kovempi äijä ja aikaa on ottaa vielä niitä olympiakultia. Kyllä Björkka on pareria Nortin rinnalla.
Björgen on kyllä täälläkin ykkösinhokki! Johaug puolestaan vie jalat alta..joo, parhaimmillaan mäkin pystyn jopa ihailemaan häntä. Jostain syystä mulle ihan ykkösinhokki on Björgen.
Rattijuoppo on maailman paras. Oksettava tyyppi, mutta kiistatta kova hiihtäjä.