Re: Nyt on on tainnut jäädä JHagilta aamulääkitys väliin.
Viestin lähetti Ohmi
Hienointa tässä letkauksessa on kyllä se, että Jhag alkaa olla ihan Aravirran linjoilla. Puhtaista avojään pommeista lähetetään videoita ja mailakampitukset ovat taklauksia.
Saattaa tietenkin olla, että olen tällä kellon lyömällä astunut JHagin asettamaan miinaan...
No voi muna, mua ei voisi vähempää kiinnostaa miinojen asettelu. Uskon, kun näin sanotaan, että Vopat lopetti Vahalahden kauden mailakampillaan. Ja jos olisit livenä tavattavissa, niin voisin infota tarkemmin sua siitä kuinka suhtaudun, että liität minut jotenkin mukaan videoklippien lähettämiseen. Lue, ohmo, henkilön viestit ennenkuin vaahtoat kommentteja. Olen todennut, että videoiden lähettäminen pelitilanteista on perseestä, on videonlähettäjän nimi sitten Hannu tai Jukka. Täyttä pelleilyä. Ja Pasi Saarinen on aivan presiis samaa mieltä.
Siitä en tingi, etteikö HIFK taklaisi liigan eniten. Viime kaudella liigan eniten taklasi Lukko, enkä tinkinyt siitäkään kauden mittaan. Lähteeni tuolloin oli sama kuin nytkin; pahamaineiset ja tietenkin epäviralliset tilastot, joita ei pidä edes hifk-faniksi luokiteltava henkilö, vaan ihan pelaaja-agentti / toimistonsa siis, jolla on asiakkaita useammastakin joukkueesta. Tarkemmin sanottuna hänkään ei pidä kirjaa niistä, koska on pelaaja-agentti, mutta tämäntyyppinen data on joukkueilta helposti saatavissa - sillä joukkueet tilastoivat itse kaiken mahdollisen vastustajistaan ja itsestään. Tepsi on muuttanut tyyliään fyysisemmäksi, mutta oli kyllä sunnuntaina kaukana HIFKin taklausten lukumäärästä. Laadusta en sanoisi näin. Lisäksi Tepsissä, kuten monessa muussakin joukkueessa, taklaaminen on vain muutaman kaverin duuni, kun taas HIFK ainakin yrittää panostaa siihen, että kaikki pelaajat ja kaikki kentälliset ottavat ihokontaktia. Tämäkin on provovapain silmin nähtävissä mm. Kimmo Kuhdasta, jonka en ole koskaan ennen tätä kautta nähnyt taklaavan ollenkaan. Samoin Toni Häppölä, jessus mikä parannus! Itse asiassa pidän taklauspelistä niin paljon, että ilomielin mainostan -kuten viime kaudella Lukkoa koko ajan- liigan taklaavinta jengiä ja vingun omissa ketjuissamme, että tuon paikan pitäisi kuulua meille. Hulkkosen nimeä en ole nähnyt liigan 10 taklaavimman pelaajan joukossa - siis lukumäärää lasketaan. Toivoisin sen siellä näkeväni ja vaikka sitten siinä sairaan rumassa raitapaidassa :) Lisäksi mainisen uudelleen, että Mikko Koivu on koostaan huolimatta nössö vailla vertaa pysyessään isin joukkueessa.
Fyysinen pelote sanan varsinaisessa merkityksessä on lähes kokonaan kadonnut liigasta, myönnän. Eihän pelkkää kovaa taklauspeliä voi eikä saa kontaktilajissa laskeakaan pelotteeksi, vaan pelityyliksi. Noh, eihän sitä tarvitsisi kun kerätä Nielikäinen - Mäkiaho - Vopat -ketju ja antaa "vapaudet" - siinä sitä olisi. Vaikka fanin mielestä ei olekaan.
Minulla on päätön ja outo idea; Tomek Valtonen on saatava TPS:ään! Kyllä. Jälleen yksi syy lisää käydä HIFK-TPS matseissa!