puna-hundi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Vuoristorata! Nyt näyttää jännältä.
Aika korkealle pitää ainakin rakentaa.
Helsinki Garden tosiaan näyttäisi olevan nimi.
Liiketaloudellisesti ajatellen lienee ihan fiksua ajatella hiukan laajemmin kuin pelkästään jäähallin lähtökohdista.Ainoa tähän mennessä tullut epäilys on se, että jääkö jäähalli vain sivutuotteeksi tuossa kompleksissa.
Itse areena ilmeisesti rakennetaan kallion sisään. Erittäin hyvältä kuulostaa tähän asti...
Ainoa tähän mennessä tullut epäilys on se, että jääkö jäähalli vain sivutuotteeksi tuossa kompleksissa.
Tuskin jää Helsinki Garden nimeksi, eiköhän nimi myydä jollekin yritykselle. KOFF Garden olisi ihan komea nimi. Vai kenties Fiskars Garden?
Tuskin jää Helsinki Garden nimeksi, eiköhän nimi myydä jollekin yritykselle. KOFF Garden olisi ihan komea nimi. Vai kenties Fiskars Garden?
Hieno hommahan tämä on. Laittaakaapa kuvia tulemaan jos jo löytyy.
Hallin ulkomuoto näyttää vähintään mielenkiintoiselta!
Minä, Me, Jokerit - mainoksen kautta IFK:n tiedotustilaisuus-streami auki.
Jaa, näytettiinkö siitä jotain kuvia? Tuo ulkomuotohan käsittää hotellin ja kaikki muut palvelut. Itse jäähallihan rakennetaan maan alle. Senpä takia, tätä kokonaisuutta ei voi oikein kutsua jäähalliksi, mitä maan päällä on näkyvissä.
Pienoismallia ainakin ehdittiin katsella ennen kuin meni tiedotustilaisuus poikki. Uskallanpa kehua jopa kauniiksi. Omaperäinen, sopii tuonne Oopperan ja Finlandia-talon jatkoksi loistavasti.