Itse näen aika olennaisena sen, että ollaan ajan hermoilla ja kun tilanteet muuttuu, niihin reagoidaan olosuhteiden ja tilanteen vaatimalla tavalla. Jos liiketaloudelliset edellytykset ovat heikentyneet siitä, mitä ne ovat suunnittelun alussa olleet, vain idiootti pitää uppiniskaisesti kiinni suunnitelmista.
Totuus on se, että Stadi tarvitsee Gardenin kaltaisen kyhäelmän, mutta kuka sen lopulta rakentaa, on jokseenkin sivuseikka. Jollakin tavalla HIFK:n pitää kuitenkin päästä uudelle areenalle, koska Nordiksella rajat ovat tulleet liiketalouden kehitysmielessä vastaan jo ajat sitten.
Itse olen aivan kypsä Stadissa harrastettavaan ihan kaiken periaatteelliseen vastustamiseen. Jos tämäkin projekti olisi edennyt edes kutakuinkin suunnitelmien mukaan, Garden olisi valmistunut viimeistään puolivuosikymmentä sitten. Tänä aikana rahaa on valunut Stadista varmasti miljoonia, ellei kymmeniä miljoonia muodossa jos toisessa. HIFK ja GH-projekti yritti kyllä, mutta vaikea se on toisen maille ilman lupia rakentaa mitään. Häpeä, Helsinki.