HIFK-Tappara To 3.3.2005

• 13 998
  • 77

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti krobbe
Päähän kohdistuneesta taklauksesta.
Arvasin, että toi viestini aiheuttaa näitä puujalkavitsejä. Lähinnä tarkoitin sitä, että oliko taklaus/vai oliko koko taklausta? rangaistuksen arvoinen, sillä en itse nähnyt ko. tapahtumaa.

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Frankie
Arvasin, että toi viestini aiheuttaa näitä puujalkavitsejä. Lähinnä tarkoitin sitä, että oliko taklaus/vai oliko koko taklausta? rangaistuksen arvoinen, sillä en itse nähnyt ko. tapahtumaa.

Sori, aika huonohan tuo toki oli.

Itse tapausta en nähnyt minäkään, mutta uskoisin ettei se päähän ainakaan voinut osua, koska Tapparat pyöri kentällä kuin päättömät kanat.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti J.Grönvall
Tappara saa parantaa peliään sanoinkuvaamattoman paljon jos meinaavat edes haastaa Ilveksen lauantaina. Hyvönen-Stefan-Kariya ei paljon häviä Ruutu-Jokinen-Pärssinen-ketjulle joten Tappara-faneilla on hikinen ilta tiedossa.

Ilveksen ykkösketju häviää selkeästi HIFK:n vastaavalle nimenomaan siinä missä Tappara oli vaikeuksissa Jokisen ja kumppanien kanssa, eli fyysisyydessä. Jokinen pystyy puskemaan läpi mistä tahansa, kun 14-vuotiaan tytön kokoinen Kariya pärjää nopeudella ja taidolla. En sano että Tappara välttämättä pärjäisi Ilveksen ykköstä vastaan yhtään paremmin, mutta mainitut ketjut pelaavat täysin erilaista peliä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy