Re: Huuhaa
Joopa joo. Enköhän minä tiedä omat asiani ja ajatukseni sinua paremmin. Ja koskaan en ole väittänyt, että minun sanomisillani olisi jotain arvoa. Ja mistä sinä voit tietää minua paremmin sen, että miksi kirjoitan tähän viestiketjuun? Luulekko olevas joku ajatustenlukija, hä?
Aika pohjatonta tekstiä herra "kaikkitietäväinen".... :o
Hei, eikös säännöissä muuten ole puhuttu jotain henkilökohtaisesta provosoinnista, Moderaattorit? Eikös tuo täytä tunnusmerkit?....
Viestin lähetti Lust4life
Sinun toitotuksillasi ei ole mitään arvoa, ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. Ainoa syy miksi roikut tässäkin ketjussa on loputon katkeruutesi "kannattamasi" joukkueen ollessa aina vaan se huonompi tamperelainen. Kannattamasi heittomerkeissä siksi että eipä tuosta ole kuin puolisen vuotta kun olit kääntämässä takkia. Sellaisia kannattajia ei kaipaa kukaan.
Joopa joo. Enköhän minä tiedä omat asiani ja ajatukseni sinua paremmin. Ja koskaan en ole väittänyt, että minun sanomisillani olisi jotain arvoa. Ja mistä sinä voit tietää minua paremmin sen, että miksi kirjoitan tähän viestiketjuun? Luulekko olevas joku ajatustenlukija, hä?
Aika pohjatonta tekstiä herra "kaikkitietäväinen".... :o
Hei, eikös säännöissä muuten ole puhuttu jotain henkilökohtaisesta provosoinnista, Moderaattorit? Eikös tuo täytä tunnusmerkit?....