Viestin lähetti Korak
Toivottavasti Mäkkärin paluu parin viikon sisällä pistäisi Vauhkosen pelaamaan vaikka Ahmoihin. Kimmo Salmiselle lisää vastuuta, mies on nopea kuin rasvattu salama, laukoo hanakasti ja pienestä koosta huolimatta yrittää taklata aina kun mahdollisuus on.
Viestin lähetti tiki10
Ei todellakaan!
F....
Viestin lähetti Brewer
Kuuntele Sielun Veljien biisi " Mä olen yksinäinen peltirumpu lastenhuoneen ......... " Siinä on sinulle sanomaa !
Viestin lähetti peruna
Päästäisinkö vihdoin eroon purkka, fööni,pena,takatukka-matikaisesta eroon? Franky-boy yhdessä Kekäläisen kanssa voisi vielä hankkia jotain vahvistuksia...
Toivossa on hyvä elää ja kun jotain toivoo riittävän paljon se yleensä tapahtuu. Franky saa taas IFKiin vauhtia.
Viestin lähetti Hartza
Frank tulee paikkailemaan omia virheitään ja on siis itse aiheuttanut koko hässäkän.
Onhan kaveri rekisteröitynytkin: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/member.php?s=&action=getinfo&userid=985Viestin lähetti tiki10
Ps. Uugen juttu kyllä todistaa sen, että mies tätäkin palstaa lukee...
Viestin lähetti tiki10
Eilisen ottelun jälkeen, kuulin joukkueen sisältä tietoja jatkosuunnitelmista. Paikkansapitäävyydessä ei pitäisi olla epäselvää, koska tiedot ovat HIFK:n johdosta.
- Frank Moberg on ottanut yhteyttä Kekäläiseen, joka Frankin vanhana ystävänä on luvannut auttaa. Frank halusi jäädä jo eläkkeelle, mutta ei kuulemma voi katsoa tätä touhua sivusta.
- Kekäläinen on ilmoittanut kahdesta ulkomaalaisesta NHL/AHL pelurista, jotka ovat valmiita tulemaan suomeen ja HIFK:n paitaan. Myös kaksi suomalaista paluumuuttajaa olisi HIFK:n käytettävissä.
- Ciprukselle ja Junkalle etsitään uutta seuraa. Myös Ahma-Akin sopimusta harmiteltiin, ja sanottiin että se tehtiin liian hätiköidysti.
- Vanha HIFK peluri Rassa Hirvonen, on jollain tavalla liittymässä HIFK:n touhuun. Puhuttiin jostain "hengenluojasta". Vanhaa HIFK-spiriittiä pitäisi saada kuulemma esiin.
- Ensi tiistaina näistä kuvioista pitäisi olla lisätietoa.
Oli miten oli, niin suuri ja mahtava Frank on palannut, ja tekee kulisseissa töitä Fööni-Matikaisen mokia korjaillen. Mukava kuulla, että vanha HIFK-mies Kekäläinen on luvannut auttaa tässä remontissa.
Katsotaan ensi viikolla, miten oikeassa olen. Jos ei näihin tietoihin voi luottaa, niin HIFK:n johtoon ei voi luottaa.
Ps. Kuulin myös tilaston JYP ottelusta, jonka mukaan Cipruss voitti yhden 27:stä aloituksesta!!! Onko ykkössentterille hyvä saldo??? Ei todellakaan....