HIFK Spengler cupissa 2022

  • 50 984
  • 672

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Onko kellään muuten tietoa ketä noi pipo/kaulaliina mirkut on? Tuskin ihan aitoja IFKfaneja kun läpsyttimetkin heiluu käsissä.
Muuten meno tuolla mahtava mut läpyttimet helvettiin.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Miksi muut Liigajengit myllyttää Sveitsin jengejä ja pudottaa CHL:ssä ulos?

Jep ja erot yksittäisissä peleissä ovat oikeasti pienet, kun lähdetään painimaan. Se on ihan oma lukunsa, että IFK aivan jaloissa tuolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Joe

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi muut Liigajengit myllyttää Sveitsin jengejä ja pudottaa CHL:ssä ulos?

Tämä keskustelu menee nyt aivan älyttömäksi, kun te ette edes halua ymmärtää, mitä mä tarkoitan. Mulla ei oikeasti ole mielenkiintoa käydä tällaista keskustelua, kun emme keskustele edes samasta asiasta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään muuten tietoa ketä noi pipo/kaulaliina mirkut on? Tuskin ihan aitoja IFKfaneja kun läpsyttimetkin heiluu käsissä.
Muuten meno tuolla mahtava mut läpyttimet helvettiin.

Vaimoja ja tyttöystäviä. Ja HIFK:llakin on paljon faneja Saksassa ja Sveitsissä, kiitos Samu Haberin.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä keskustelu menee nyt aivan älyttömäksi, kun te ette edes halua ymmärtää, mitä mä tarkoitan. Mulla ei oikeasti ole mielenkiintoa käydä tällaista keskustelua, kun emme keskustele edes samasta asiasta.
Ei se halusta ole kiinni, kun en tosiaan kyllä ymmärrä. Jos on halu asemoitua Liigan keskimääräiseksi jengiksi, sitten noin. Mutta jos ja kun julkisestikin on määritelty, että tavoitteena on Liigan voitto, niin sitten on samalla myös samalla viivalla Sveitsin jengien kanssa, kiitos mm. Tapparan, joka on asettanut vaatimuksen voittaa liiga tuolle tasolle. Toi sun kommentti on vaan tätä perusselittelyä miksei pärjätä, milloin mitäkin ja minkätasoista jengiä vastaan, missä tahansa turnauksessa ja sarjassa (toki siihen chl:ään ei päästä ensi kaudeksikaan edes yrittämään häviämistä).
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sulla loppuu usein mielenkiinto samaan aikaan kun argumentitkin.

Ei lopu, mutta kun mä en ole puhunut Tapparan tai Jukureiden tai kenenkään muunkaan suomalaisen jengin menestymisestä CHL:ssä.

Ja nythän on Tapsa maalissa, joten nähdään, miten hänellä koppi tarttuu.
 

Silppuri

Jäsen
Naurattaahan se
 

Liitteet

  • isännät.png
    isännät.png
    939,6 KB · kertaa luettu: 127

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vaimoja ja tyttöystäviä. Ja HIFK:llakin on paljon faneja Saksassa ja Sveitsissä, kiitos Samu Haberin.

Minä kiitän tästä mitä nöyrimmin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eihän se Tapsa sitten ollut väsynyt tai loukkaanunut, mutta Halonen piti taas jostain kumman syystä tunkea sinne tolppien väliin. Ei ymmärrä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Se olikin sitten aikalailla siinä. 5-2. Hieno onetimer jälleen kerran.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko Taposelta vähän hitaahko poikittaisliike?

Komea kaappi kotijoukkueelta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se halusta ole kiinni, kun en tosiaan kyllä ymmärrä. Jos on halu asemoitua Liigan keskimääräiseksi jengiksi, sitten noin. Mutta jos ja kun julkisestikin on määritelty, että tavoitteena on Liigan voitto, niin sitten on samalla myös samalla viivalla Sveitsin jengien kanssa, kiitos mm. Tapparan, joka on asettanut vaatimuksen voittaa liiga tuolle tasolle. Toi sun kommentti on vaan tätä perusselittelyä miksei pärjätä, milloin mitäkin ja minkätasoista jengiä vastaan, missä tahansa turnauksessa ja sarjassa (toki siihen chl:ään ei päästä ensi kaudeksikaan edes yrittämään häviämistä).

Mä en ole selittänyt mitään, miksi HIFK ei pärjää. Mä toin vain oman mielipiteeni Liigan nykyisestä tasosta esille suhteessa NLA:han. Parhaat pelaajat Euroopassa pelaa Sveitsissä. Mä otin tässä keskustelussa esille vain realiteetit. HIFK:n tämän kauden jengi on heikompi kuin Tapparan tämän kauden jengi, enkä ole missään muuta väittänytkään. Ikinä. Mutta tämä nyt tästä aiheesta, seurataan tätä peliä ja turnausta nyt.

Näköjään tekevät Taposellekin hienoja maaleja. Ei tuollaisia maaleja näe Liigassa kovin usein. Ikävä kyllä. Eikä mene pätkääkään Taposen piikkiin. Kyllä tuolla on kentällä ihan eri tason jengi kuin yksikään Liiga-jengi.

Nättinen kaventaa!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Siis hetkinen, Taponen oli koko ajan penkillä mutta Halosen annettiin silti aloittaa. Mitä v*ttua HIFK
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Eihän noita poikittaissyöttöjä kannata pakkien katkoa, eihän!?
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Melkoisen lahjakasta (tahallista) väärinymmärtämistä nyt kyllä :D Siis Bollin viestiä koskien, jossa Liigan ja Sveitsin sarjan vertailua.

Ville on hiukan krapulaisen oloinen tänäänkin. Mikäli mahdollista niin jää ihmeessä viettämään lomaa Alpeille pidemmäksikin aikaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoisen lahjakasta (tahallista) väärinymmärtämistä nyt kyllä :D Siis Bollin viestiä koskien, jossa Liigan ja Sveitsin sarjan vertailua.

Ville on hiukan krapulaisen oloinen tänäänkin. Mikäli mahdollista niin jää ihmeessä viettämään lomaa Alpeille pidemmäksikin aikaa.


Kiitos. Jos siis olit tosissasi.

Ville on ollut jo pidemmän aikaa sen näköinen, että kantaa koko maailman murheita harteillaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös