Tärkeimmissä otteluissa, tärkeimmät pelaajat pelaavat. Nyt on valittu lepuuttaminen. Onhan se selvä viesti.
Ja jos nämä tärkeimmät pelaajat loukkaantuvat tai menettävät loputkin energiansa näissä ”tärkeimmissä otteluissa”, paskaa sataisi siitäkin niskaan. Kuulen jo korvissani, miten palsta täyttyy
”eikö ne vitun daijut tajua, että näiden vitun höpöhöpöturnausten takia meiltä puuttuu nyt loppukauden X, Y ja Z?”
Itse en epäile sekuntiakaan, etteikö HIFK lähtisi tosissaan pelaamaan oli jengi kokoonpanoltaan millainen tahansa.
Ymmärrän toki harmituksesi, jos tämä turnaus on sulle kauden tärkeimpiä juttuja. Tätäkin taustaa vasten toivoisin, että HIFK tiedottaisi paremmin. ”Mun HIFK” ei juuri turnauksissa ole pärjäillyt, niin itse toivon lähinnä sitä, että kaikki palaa ehjinä himaan ja jätkillä on hyvä reissu. Jos tulee fygyy, upeeta! Jos ei tule, ei haittaa, kun mun budjetissa näiden tulojen varaan ei ole laskettu mitään. Ja jokaista peliä lähdetään tietenkin voittamaan, aina.
Motin korvaa Melartin, Pakarista ei useinkaan tarvitse korvata kuin paperilla, Hirvosen ja Paajasen osalta on päivästä kiinni, näkyykö puuttuminen kokoonpanossa hyvänä vai huonona asiana. Motin hoitaa Melartin hommat, Muuli muiden :D.