HIFK-risteily ke 17.4. klo 15.

  • 3 240
  • 39
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Risteily oli jo varattu, mutta tänä aamuna jouduin sen perumaan. Syy on kyllä ihan pätevä: lähden huomenna Budapestiin :). Jotenkin Budapestin reissu kuulosti paremmalta kuin 20-h risteily Cinderella nimisellä porauslautalla ;). Taistelu näiden kahden vaihtoehdon välillä oli toki tiukkaa...

Sanokaahan terveisiä pelaajille ja varsinkin Penalle.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Kävi niin uskomaton joulu että pomo varas tiimiristeilyn juuri tuonne.. mutta saa nähdä miten siellä kerkeää pörräämän sitten..
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Outoon aikaan risteily. Järkevämpää olisi ehkä ollut pitää risteily jonakin perjantaina. Ainakin näin on Bluessilla ja kaksi päivää myöhemmin kuin HIFK:llä.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Perjantain lähdöillä on ikäraja 23-v (tosin minua se ei enää ole haitannut moneen vuoteen) ja hinnat ovat kalliimpia. Sitä paitsi se on ihan sama, mikä viikonpäivä se on, samanlainen meno siellä kuitenkin on. Sitä paitsi keskiviikko on pikku lauantai. Onko kenelläkään mitään tietoa, onko siellä mitään erityistä ohjelmaa varattuna? Viime vuonnahan oli joku pienehkö tilaisuus, missä jalkapallo-osaston miehet yrittivät myydä kausikortteja ja sen jälkeen oli Pena äänessä. Siinä oli kaikki (ainakaan minä en muuta muista).
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Viestin lähetti Noutaja#9
Perjantain lähdöillä on ikäraja 23-v (tosin minua se ei enää ole haitannut moneen vuoteen) ja hinnat ovat kalliimpia. Sitä paitsi se on ihan sama, mikä viikonpäivä se on, samanlainen meno siellä kuitenkin on. Sitä paitsi keskiviikko on pikku lauantai. Onko kenelläkään mitään tietoa, onko siellä mitään erityistä ohjelmaa varattuna? Viime vuonnahan oli joku pienehkö tilaisuus, missä jalkapallo-osaston miehet yrittivät myydä kausikortteja ja sen jälkeen oli Pena äänessä. Siinä oli kaikki (ainakaan minä en muuta muista).

Hinnat tosiaan on kalliimpia sillä Bluessin risteilyllä halvin hinta on 55€, johon kuuluu kylläkin ruokailu.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
"the loooooooveboat...."

Täällä puhuu teidän oma Captain Stubing. Huomenna pidetään hemmetin hauskaa, bailataan, juodaan....okei okei viinaa, hehehehe ja pidetään ne pelastusliivit päällä koko matkan ajan. Joten kaikki juhlamieltä mukaan. Allekirjoittanut yrittää tuoda Kannun mukaan laivalle, mutta vielä puuttuu noi jaffalan pohjapiirustukset;)

Ja aivan sama minä päivänä tuo risteily on. Sama meno kuitenkin päällä. Joten who cares.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti girlzilla15


Moi mä oon **** ****
Juha Lind vai Jani Rita?
Pakko kysyä niinku zättiviestinä niinku tiätsä niinku
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
no kertokaapas te jotka olitte laivalla,että oliko hauskaa,oliko pelaajat kuinka pahassa kaasussa jne.
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
no no eikö ihmiset ole vielä selvinnyt krapulasta :D
pankaahan raporttia risteilyn tuoksinnasta
 

Bob77

Jäsen
Eikö mitään tapahtunut? Kertokaa joku edes jotain... vai eikö kukaan muista mitään? Kai siellä on joku pelaaja tai valmentaja ollut hyvässä myötätuulessa?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Täh?? olimmeko risteilyllä?? niinpä olimmekin. Kyllä tuota viinaa sitten menikin. Mutta kaikki pelaajat olivat ihan selvinpäin;) , eihän sellaisia saa kertoa täällä. No ehkä ne vähän maisteli.

Entäs Jatkoajan kirjoittajat?? ketkäs heistä oli kännissä?? Allekirjoittanut oli ainakin.:D
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Korak

Kiitos kun soit minulle mahdollisuuden jutella(puhelimessa) yhden"sporttisen"pelaajan kanssa.Oli mielenkiintoista huomata,että jonkun pelaajan ajatukset ovat yhtä sekaisin kuin allekirjoittaneella.Muutenkin siinä tunnelmia kuunnellessani tuli lähinnä mieleen,että miten helvetissä tuollaisella joukkueella voi menestyä?:D
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Korak

Viestin lähetti reds1897
Kiitos kun soit minulle mahdollisuuden jutella(puhelimessa) yhden"sporttisen"pelaajan kanssa.Oli mielenkiintoista huomata,että jonkun pelaajan ajatukset ovat yhtä sekaisin kuin allekirjoittaneella.Muutenkin siinä tunnelmia kuunnellessani tuli lähinnä mieleen,että miten helvetissä tuollaisella joukkueella voi menestyä?:D

Tervehdys Reds. Olipahan reissu ja ensi kerralla sinun on syytä olla mukana. Kyllä kaikki oli enemmän ja vähemmän sporttisessa kunnossa.D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös