HIFK-risteily ke 17.4. klo 15.

  • 3 233
  • 39

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Nyt kun tästä tuli jo kaikkien tietoon sähköpostia, niin laitetaan tännekin kysely, kuka/ketkä ovat HIFK-porukasta lähdössä mukaan HIFK:n kauden päätösristeilyyn?? Ke 17.4. klo 15. Viking Line Cinderella.

Allekirjoittanut on mukana.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Emmä taija lähtee...

...kun meikäläisellä on muita kiireitä. Pitäkää kuitenkin hauskaa; olisihan se mukavaa, että hifkiläisilläkin olisi tämän kauden aikana edes joskus hauskaa...heh.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Emmä taija lähtee...

Viestin lähetti mauri
...kun meikäläisellä on muita kiireitä. Pitäkää kuitenkin hauskaa; olisihan se mukavaa, että hifkiläisilläkin olisi tämän kauden aikana edes joskus hauskaa...heh.

Taija, ei voi olla totta:rolleyes:
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkin haluun mukaan!!!

Eiku ei saatana se olikin HIFK-risteily...

Samaisella paatilla oltiin jokerifanienkin kanssa ja pirun kivaa oli...Haittaako jotain erityisesti jos mä tulen?

Mul oli hirvee hinku päästä jostain syystä Tepsinkin faniristeilylle...:)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
girlzilla,

suosittelen varomaan ifk:n pelaajia. kovasti olivat 13-16vuotiaat tytöt heidän mieleensä viime risteilyllä ;)

"haluutsä kosketella mun lihaksia" -lainaus anonyymiltä pelaajalta
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
girlzilla,

suosittelen varomaan ifk:n pelaajia. kovasti olivat 13-16vuotiaat tytöt heidän mieleensä viime risteilyllä ;)

"haluutsä kosketella mun lihaksia" -lainaus anonyymiltä pelaajalta

No, osataanhan sitä Jokereissakin. Eräs entinen jokeripelaaja omisti iskulauseen joka meni suunnilleen näin:"Moi mä oon **** ****, lähetääks panee?"

Hassuinta kyllä, tytöt jopa lähti.

Meillä oli enemmänkin vientiä vain noiden Jokereiden junioripelaajien keskuudessa, taisivat tollai Hjalliksen silmien alla olla parhaalla käytöksellään risteilyllä...:)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Cairns:
haluutsä kosketella mun lihaksia" -lainaus anonyymiltä pelaajalta

Mutta kyseinen pelaaja ei enää pelaa HIFK:ssa ;). Kyllä sen viimekesäinen tyttöystäväkin aika nuorelta näytti, vaikka oli kuulemma jo 18v täyttänyt...

Pitäisiköhän lähteä laivalle, kun olisi yksi ilmainen risteilykin tuolle ajalle?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
tämän "kyseisen pelaajan" maineteot ovat käsittääkseni jatkuneet hänen uudessakin kotikaupungissa ;)
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Täytyy sitä lähteä tänäkin vuonna, tiedä vaikka Pentti kertoisi lisää satuja. Vuosi sitten hän vakuutti Calounin jatkavan HIFK:ssa. Taisi siellä olla jotain muutakin, mutta tämä jäi parhaiten mieleen. Harmi ettei Jönni ole enää mukana, hän oli erittäin puhelias mitä pidemmälle ilta eteni.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Otko KoraK varma tost päivämääräst, koska olisin vaaraamas sinne lippuja, ja ois sillee kiva tietää.. :)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
girlzilla,

aijaijaijai.... paha juttu jos jo arvaat... pelottavaa... et kai sinäkin? :eek:
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
oho olin taas niin innoissani, et en lukenu ees kokonaa tota sun viestii korak, sori... en huomannu et olit saanu sen e-mailiin...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
girlzilla,

aijaijaijai.... paha juttu jos jo arvaat... pelottavaa... et kai sinäkin? :eek:

No en tietenkään...:)


Edit: Mun on pakko lopettaa näiden chattiviestien lähettely. Mutta minkäs mä voin sille etten ole verbaalisesti niin lahjakas kuin te muut...*sniff*
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Emmä taija lähtee...

Viestin lähetti Korak


Taija, ei voi olla totta:rolleyes:

Heh; nämä on näitä murteiden tuomia rikkauksia kieleemme...tulipa tyttömäinen olo.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljonkohan kyseiseen hommaan tikettien hinta on? Lähden heti jos Pentti lupaa kertoa satuja ja Ape esittelee tuoreimmat viiniuutuudet.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Hyttien hinnat:
A-hytti 2-4 henk 34 €
B-hytti 2-4 henk 25 €
C-hytti 2-4 henk 17 €

Hinnat koko hytiltä, lisäksi 5€ matkustajamaksu per henkilö.
 

bates

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Multa pääs unohtumaan tänä vuonna toi faniklubin kausimaksu. Mutta risteilylle on ihan pakko päästä kuitenkin messiin ,joka vuotiseen tapaan. Eli pystyiskö joku vähän valistamaan mua risteilyn suhteen. Kenelle pitäis ilmoittautua? Mihin mennessä? Mitä mitä mitä????
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Bigreds.
Otko KoraK varma tost päivämääräst, koska olisin vaaraamas sinne lippuja, ja ois sillee kiva tietää.. :)

Lähetin yksityisviestin, joten siellä infoa ja mistä varata
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti bates
Multa pääs unohtumaan tänä vuonna toi faniklubin kausimaksu. Mutta risteilylle on ihan pakko päästä kuitenkin messiin ,joka vuotiseen tapaan. Eli pystyiskö joku vähän valistamaan mua risteilyn suhteen. Kenelle pitäis ilmoittautua? Mihin mennessä? Mitä mitä mitä????

Lähetä Pate_00 :lle viestiä, hän varmasti informoi sinua
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huom!

HEI HIFKILÄISET!
Kyselin tätä tuolla "melkein sukua jääkiekkoilijalle" -ketjussa, mutta sitä kautta ei tullut vastuksia. Asiani ei koske risteilyä, mutta tätä kautta tavoittanen hifkiläiset tehokkaammin. En viitsinyt ihan omaa ketjua avata...

Kysymys kuuluu:
Tietääkö teistä kukaan HIFK:n A-junnujen puolustaja Joni Purolaa - ja mahdollisesti nuoren miehen taidoista mailan varressa? Sivuillanne todetaan, että hän on vahva peruspakki. Tietääkö joku enemmän? Joni on sukulainen.


__________________
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös