HIFK playoffs 2023

  • 105 386
  • 871

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Huh, saas nähdä pystyykö illan peliä katsomaan. Lukko-sarja tyhjensi olon jotenkin kokonaan, olikohan se mulle alitajunnassa finaali. Ja vielä pitäisi jatkaa ja todennäköisesti kohti uusia pettymyksiä. Kaikille neljälle nakkimukit kouraan, kupariset mitalit kaulaan ja kausi pakettiin.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei paras seitsemästä -sarjasta mennä pelkällä tuurilla jatkoon, vaan kyllä se on kovan työn tulos ja täysin ansaittu saavutus.

Jos maailmassa on yhtään oikeudenmukaisuutta, IFK hakee sarjassa ainakin yhden voiton Tampereelta siten, että voittomaali syntyy Tapparalle väärästä vaihdosta vihelletyn jäähyn aikana. Täydellisessä maailmassa se tapahtuisi seiskapelin jatkoerässä.

Eihän siinä mitään oikeutta saisi, paitsi että väärästä vaihdosta kuulukin viheltää jäähy. Oikeutta olisi se, että IFK tekisi maalin oman väärän vaihdon aikana eikä sitä vihellettäisi
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ja huomenna ei tarvitse niin tarkka olla pelaajien peliajoista. Takana lähes neljän päivän tauko ja huomisen jälkeen myös lähes neljä päivää aikaa palautua. Tänään täytys kyllä voittaa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
4-1 ennustin Lukon kaatuvan joten metsään meni.
Usko on vieläkin sellainen että tästä mennään jatkoon.
4-2 jatkoon. Game6 ja Otso Rantakari 84:16 lyö viimeisen naulan
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tappara on suuri ennakkosuosikki, mutta ei se mitenkään mahdotonta ole kaataa. Yksi voitto kerrallaan rakentamaan tätä huikeaa tarinaa missä noustiin kaikkien aikojen surkeimman runkosarjan aloituksen jälkeen playoffeihin ja siellä toivottavasti päätyyn asti.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos maailmassa on yhtään oikeudenmukaisuutta, IFK hakee sarjassa ainakin yhden voiton Tampereelta siten, että voittomaali syntyy Tapparalle väärästä vaihdosta vihelletyn jäähyn aikana. Täydellisessä maailmassa se tapahtuisi seiskapelin jatkoerässä.
Joo, ja sitten voisi Twitterissä tägätä Tapparan videopätkään, jossa Tapola sormikoukuttelee ja huutaa tuomareille. "Tappara, katsotaanko vähän videoita?"
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK on tunnetusti kova joukkue pistämään CHL-mestareita lomille. GO IFK!!!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ilman Motinia tämä olisi hoidettu. No, joukkue on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Tappara on hyvä mittari Salmelaiselle nähdä millainen se joukkueen tulisi olla.

Ikävä kyllä kun pelataan tämän sarjan aikana vielä neljä kertaa vieraissa ja vielä Nokia Areenalla, niin en jaksa vain uskoa, mutta nautitaan nyt matkasta niin kauan kuin se kestää.

Motin vituttaa isosti. Muuten aika tyyni olo.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ollaan tilanteessa mitä pidin miniminä ennen kautta eli neljän joukossa. Pleijjareiden alkaessa en uskonut Lukon lyömiseen. Hienoa ettei kaikkea tiedä. Nyt en ikävä kyllä usko Tapparan voittamiseen tässä sarjassa mutta olisinpa taas väärässä. Peli kerralla täytyy mennä kuten joukkuekin. Tänään uskon enemmän voittoon kuin häviöön.
Hyvä esitys. Nyt kyllä on vaikea nousta. Mutta toivottavasti olen väärässä.
 

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Koko pelin oli todella tyyni olo, mutta loppua kohden alkoi jopa uskomaan voittoon. Sen takia nyt vituttaa. Ei ois välttämättä muuta tarvittu kuin Motin ois toimittanut sen kiekon vaikka pitkänä pois alueelta. Jos ja jos.

Teissala ja Kaskimäki + Paajanen todella hyvä esitys. Joukkueena HIFK oli myös hyvä. Jatkoajalla HIFK aktiivisempi mutta Tapparalla paremmat paikat.

Tästä on nyt vaikea nousta voittoon, jopa mahdoton. Huomenna dunkkuun niin sarja paketissa.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennen sarjan alkua olin ihan varma, että tämä sarja menee 4-0 Tapparalle. Ensimmäinen peli antoi vähän toivoa, mutta vain voitot lasketaan. Mitä enemmän annettaan vastustajalle eteen, niin sitä vaikeammaksi tehdään tilanne itsellemme. Toisaalta nyt on hyvä Tobben ja muiden katsoa mallia lähietäisyydeltä euroopan parhaalta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmasti Tappara parantaa huomenna, mutta en näe mitään syytä, miksi IFK:kin ei voisi parantaa. Motin vilttiin, Luhanka tilalle. Jos saadaan vielä Jääskä kehiin, niin siinä on yksi mahdollinen ratkaisupelaaja lisää.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
IFK pelasi hyvin ja voitto oli tuosta kammettavissa. Peli oli kuitenkin hyvin tasainen, ja eniten minua tässä sarjassa hirvittää se kolmen putki Nokialla. Huomenna on pakko voittaa.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna on 1-1. Saa ottaa talteen. Viimeksi sai ottaa talteen viime maanantaina, kun kairattiin katkaisuvoitto.

Otan vielä kaiken hyväksi viereeni F3:een Tapparan miähen, joka viimeksi oli hallilla 19.4.2016 surullisenkuuluisassa 6-0-kotivoitossa. Näin.

EDIT. Se on sitten diskreetisti, vaikka kävisi huonosti.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinjoo, meidän on opittava pelaa likaisesti.
Niinkuin Tappara. Tillanteiden jälkeen aina kylkeen kiinni, pelin alussa saa roikkua.
Tää ei oo mikään vitun herrasmieslaji. Otatte sen voiton, tyyli vapaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tänään paikan päälle vanhemman pojan kanssa, joten voittoa olisi tilauksessa.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Aurinko paistaa. Lauantai. Todella nättiä että IFK painii neljän parhaissa, haastaa ylivoimaisen mestarisuosikin kanssa täysin tasaisesti menemään ja tämän karmean runkosarjan jälkeen tämä tilanne tuntuu itse asiassa aika pirun hyvältä. Eilinen harmittaa mutta nämä ovat hetkiä, jolloin pitäisi pystyä nauttimaan.

Tuolla asenteella, hengellä ja innolla jos pelaavat, olen itse tyytyväinen. Tulosurheilu, voittaminen, ketään ei kiinnosta menestys, pitkään jatkunut häviämisen kulttuuri IFK:ssa jne.. I know, I deeply do. Mutta eilinen oli IFK jota itse haluan seurata ja kannustaa. Pelattiin logolle materiaalin suhteen huomattavasti kovempaa vastaan. Mahtuisiko Seppälä, Teissala, Kaskimäki tai vaikka Dyk edes kokoonpanoon vastustajalla?

Tänään täynnä intoa ja ylpeyttä hallille.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin vaikka eilen tuli turpaan, niin ei vituta tai harmita - enää. Eilinen peli-ilme ja yrittäminen näytti sen, että HIFK osaa pelata. Tän takia mä sytyn, häviö ei tunnu pahalta jos joka jätkä antaa 100% eikä puhallella vehkeisiin.

Motin, sä istut hiljaa ja tätä tekstiä ei kukaan suomenna sulle.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on uusi päivä. Ei harmita enää edes eilinen niin paljoa. Motinin on silti pakko parantaa, eilen hävittiin käytännössä yhden miehen takia.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Tänään on uusi päivä. Ei harmita enää edes eilinen niin paljoa. Motinin on silti pakko parantaa, eilen hävittiin käytännössä yhden miehen takia.
Kumman? Motin, joka hävisi pelinsä savitattia vastaan, vai Tapsan, joka pudotti riparin suoraan hänen lapaansa?
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Aurinko paistaa. Lauantai. Todella nättiä että IFK painii neljän parhaissa, haastaa ylivoimaisen mestarisuosikin kanssa täysin tasaisesti menemään ja tämän karmean runkosarjan jälkeen tämä tilanne tuntuu itse asiassa aika pirun hyvältä. Eilinen harmittaa mutta nämä ovat hetkiä, jolloin pitäisi pystyä nauttimaan.

Tuolla asenteella, hengellä ja innolla jos pelaavat, olen itse tyytyväinen. Tulosurheilu, voittaminen, ketään ei kiinnosta menestys, pitkään jatkunut häviämisen kulttuuri IFK:ssa jne.. I know, I deeply do. Mutta eilinen oli IFK jota itse haluan seurata ja kannustaa. Pelattiin logolle materiaalin suhteen huomattavasti kovempaa vastaan. Mahtuisiko Seppälä, Teissala, Kaskimäki tai vaikka Dyk edes kokoonpanoon vastustajalla?

Tänään täynnä intoa ja ylpeyttä hallille.

Tämä! Eilen vitutti, mutta kun laittoi junaa odottaessa kaikki kontekstiin niin IFK laittoi omalla pelaamisella Tapparan ahtaalle ja siellä näky pieniä turhautumisen eleitä ainakin Levchillä ja Jormalla. Nyt tänään vielä enemmän tunne mukaan ja viemään Tappara enenmän mukavuusalueen ulkopuolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös