Toi päästä repiminen näyttää tulleen oikein muotiin tällä kaudella, etenkin IFK:n joukkueessa. Onhan ennenkin joskus joku riuhtaistu irti päähän tarttumalla, mutta se on ollut enemmän satunnaista. En enne tätä (tai viime) kautta muista noin systemaattista "pään repimistä" nähneeni, vaan maalineduskahinoissa on tyydytty poikkareihin tai hanskaniskuihin. Ilmeisen tehokkaalta näyttää, eikä siitä kovin usein edes jäähyäkään tule.
En kyllä sanoisi Niämisen filmanneen tuossa. Jos puhutaan samasta tilanteesta, niin jäi vain tilanteen jälkeen ns. korkeaan polviasentoon vetämään happea, eikä edes provosoitunut siitä. Itsehän "aloitti" tilanteen meinaamalla lyödä riparia sisään jota ei Ortiolta sitten tullutkaan. Sen jälkeen Melart nappasi päästä kiinni, eikä siinä muuta juuri tapahtunut. Lopun kähinöissä aukoi vähän suutaan ja oli vahvasti osallisena, mutta paha sanoa kuka siinäkin on ollut pahin syyllinen kun en tiedä mitä sanoja siellä on toisille sanottu. Molemminpuolista provosointia, ja ilmeisesti Nemon nauruista päätellen varsin onnistunutta hänen kannaltaan. Vaikka fanien kiittäminen vierasmatsissakin on hieno juttu, niin varsinkaan playoffeissa ei loppuvihellyksen jälkeen omalta puolelta poistuta, jos vastustajakin on vielä jäällä (ja sarja siis kesken). Joten en sinänsä ihmettele että Tapparan jengi tosta Söden tempusta vähän kimpaantui.
Meidän fanien keskuudessa ei näytä Nieminen olevan kovin arvostettu, mutta itse kyllä arvostan. Kovan luokan pelimies eikä missään nimessä mikään neiti tai sika niinkuin Rudi. Nemo kelpais koska vaan mun IFK:hon, ja näyttää joko vihaavan tai arvostavan IFK.ta itsekin, kun näyttää aina kaikkein eniten syttyvän juuri IFK:ta vastaan (esim. mun mielestä tunnepitoisimmat tuuletukset aina IFK:ta vastaan). On vaan niin Tapparan mies, että ehkä hienompaa jos vetää uransa loppuun omassa paidassaan. Seurauskollisuus on kuitenkin niin katoavaa perinnettä.