Nickelback
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, NHL yleisesti
Topiciin liittyen: Sanokaa mun sanoneen, että alkkarifaija pistää parastaan huomenna, kun tulee tärkeitä vieraita. Kyllä hän useinkin pitää julkisivun kunnossa tärkeiden vieraiden aikana, mutta homma lähtee täysin lapasesta, kun kylään tulee tylsiä maalaisserkkuja. Odotan huomiselta vähintään peliajan tasuria. Ihan vakavissani.
Juu, huomenna hoidetaan Pasilan pojat ja lauantaina Turgusetkin hoidetaan. Eli kaikki näyttää hyvälle, kunnes vedetään paskalla pelillä taas 4 ottelun tappioputki, joka näppärästi katkaistaan taas parilla pelillä ja tekstitv fanit + johto näkee taas kaiken ihan hyvänä. Hei ollaanhan me vaan pari pistettä liigan kärkeä perässä? Eikä kukaan katso itse peliä. Sitten itketään keväällä että mitens tässä näin kävin kun sääläreistä pudottiin tekemättä maaliakaan...
Pahoittelen pessimismin, olen yleensä hyvin optimistinen ihminen, mutta tuo IFK:n peli on vaan semmoista paskaa että viimeks Alpon aikana näin yhtä ikävää skeidaa. Ja viimeiseen 8 vuoteen en ole kokenut tunnetta että kauden voi jo taputella nyt jos ei uutta valmennusta tule. Niin surullista tuo peli on, eikä se tuosta parane vaikka Kibet ja muut kuinka selittelis että "eteenpäin on menty"...