Viestin lähetti Senior
Stathos tänään normaali kuolevainen.
Kempesin innoittamana seurasin tänään Davea kriittisin silmin. Laittaisin hänen piikkiinsä kaksi, varauksella kolme, maalia. Eka maali lipsahti längistä, toisessa Söde pelasi syöttölinjan -> olisi pitänyt saada Kauppilan suora laukaus kiinni. Kolmas maali oli tasoitusmaali, ruuhkaa oli paljon, ehkä otettavissa. Olin toisessa päädyssä, joten paha sanoa. Kaksi muuta maalia menevät ihan selkeästi puolustuksen piikkiin, se maalinedusta pitää siivota S**TANA!
Puolustuspelaaminen toimi tänään jo osan ajasta, tosi jees. Vastapainoksi oltin sitten ajoittain ihan kuutamolla, josta seurauksena kaksi maalia. Tämä osuus kuitenkin paranee tasan varmasti, alkaen ensi torstaista. En olisi niin huolissani siitä.
Hyökkäyksessä alkaa olla todellinen ongelma. Meidän ykkönen on ihan rautaa, entäs muut? Ei kuulu kovin hyvää niille. Nyt mentiin jo oikeaan suuntaan, Laine looraan ja Spanhelia viedään jo rajalle. Kakkosketju on omasta mielestäni koossa, se senteri enää puuttuu(tähän hymiöitä). Kolmonen oli vihdoin se, mitä ainakin minä olen odottanut, tosin Spanhel saa painua hevon v*ttuun siitä. Nelonen ihan jees, ei niiltä maaleja odotetakaan.
Sitten yksittäisistä pelaajista:
Brett Harkins: Pakko mainita hänet ensiksi. Herra ja hidalgo, kentän kuningas. HIFK:n ylivoiman sielu.
Timo Pärssinen: Loistavaa peliä jälleen kerran Pärältä. Taisteli, haastoi, teki peliä. Maali ja syöttö, not bad.
Kimmo Kuhta: Todella hyvä peli palopostilta tänään. Menetti kultakypärän, mutta eipä taida lannistaa. Kaksi maalia, tuliko syöttöjä?
Dave Stathos: Ei paras päivänsä tänään, päästi pari helppoa. Toisaalta torjui hyvin, ei varsinaisia "haamuja" kuitenkaan. Vähän risuja, ensimmäistä kertaa minun toimestani.
Hirschovits: Oli huono. Ei saanut mitään aikaan ja ajamisetkin oli ajettu näköjään joskus aiemmin.
Spanhel: Sysipaska. Ne pari syöttöä olivat paljolti ketjun ansiota, lopussa tulikin siirto neloseen. Ei tarvitse tulla jäälle enää torstaina. Heihei.
Puolustajista Kultanen, Saarinen, Benysek ja Söderholm pelasivat kaikki suht hyvän pelin. Enkä ainakaan huomioinut Kurviselta mitään pahoja mokia. Laine pelasi hyvin, ansaitsee paikan kakkosessa. Luttinen myös, hyvä duunia. Joonas Vihko edelleen pieni pettymys. Carlo Grünn polkee, mnkä ehtii. Kolmosketjun laituri jo luonnostaan.
Kaiken kaikkiaan peli oli sekavaa, Aran systeemit on vielä hakusessa (kuten Päräkin sanoi haastiksessa). Keskushyökkääjä pitää saada jostain, muitakin pisteketjuja tarvitaan ykkösen lisäksi.