Lyhyitä klippejä kevään 2011 parhaista päivistä vanhan digiboksini uumenista:
HIFK - Winnipeg Jets -ottelu syksyltä 1994 MTV3:n koosteena:
En olekaan vielä katsonut, funtsasin että olisin katsonut lauantaina Jukurit-matsin jälkeen,Kiitos tästä! Kylläpä vuosikymmenien jälkeenkin kismittää isolla V:llä Alatalon mestaruusmaali ja loppusekunneilla tyhjä verkko Mika Niemisen edessä.
Mikä se sarja oli 2000-luvun alussa, jossa Matikainen pestasi jonkun veskan Kiekko-Vantaasta? Lisäkysymyksenä, miten sen maalivahdin kävi siinä sarjassa?
Mikä se sarja oli 2000-luvun alussa, jossa Matikainen pestasi jonkun veskan Kiekko-Vantaasta? Lisäkysymyksenä, miten sen maalivahdin kävi siinä sarjassa?
Tätä en enää muistanutkaan. Olin paikan päällä katsomassa IFK-Winnipeg Jets -peliä, oliskohan ollut -74 tai -75. Bobby Hull teki viimeisen, muistaakseni 6-4 päättyi.Aijai, niin hyvät muistot tulee mieleen. Narrit oli hehkuttanut, että pääsevät pelaamaan Jetsiä vastaan ja HUPSIS, eivät päässeetkään. Mulla on Peltolan paita tuosta pelistä!
Tälläinen suomenkielinen video tuli YouTubessa vastaan Trevor Gilliesin urasta ja ajasta IFKn paidassa. Yli 10 vuotta myöhemmin mitä ajatuksia tämä teissä muissa herättää? Muistan ainakin, että taisin itsekin lähteä kaikista henkseleistä irti kun IFK julkaisi Gilliesin sopimuksen mutta näin jälkikäteen ajateltuna voi Jeesuksen takajalat mitä hommaa tuokin oli vaikka ymmärrän sen ajanjakson mikä oli meneillään silloin IFKn ja Jokerien välillä.
Mä taas muistelen lämmöllä tuota aikaa kun oli kiihkoa, paikallisvastustaja mitä VIHATA ja omassa jengissä kaksi suosikkiani eli Gillies ja Summanen.
Tälläinen suomenkielinen video tuli YouTubessa vastaan Trevor Gilliesin urasta ja ajasta IFKn paidassa. Yli 10 vuotta myöhemmin mitä ajatuksia tämä teissä muissa herättää? Muistan ainakin, että taisin itsekin lähteä kaikista henkseleistä irti kun IFK julkaisi Gilliesin sopimuksen mutta näin jälkikäteen ajateltuna voi Jeesuksen takajalat mitä hommaa tuokin oli vaikka ymmärrän sen ajanjakson mikä oli meneillään silloin IFKn ja Jokerien välillä.
Ainoa vaan että jos/kun narrit palaa Liigaan niin se kasvattaa samantien sitä kiihkoa pahasti kuivahtaneen lajin seuraamiseen ainakin meikäläisellä.Olihan nämä aikamoisia aikoja, mutta en kyllä silti itse kaipaa yhtään narreja enää takaisin liigaan. Se on kyllä tosin totta, että yhtä suurta ja samanlaista vihollista ei ole liigassa tällä hetkellä, mutta en vaan silti narreja tänne kaipaa.
Tästä en voisi olla enempää eri mieltä. Urheilu on tunteita ja taistelua monella levelillä. Viha ja rakkaus tunteet nousee voimakkaammin pintaan, kun jokerit mukana. Se toivottavasti herättää IFK toimistoa ja osaa ”luovuttaneista” faneista. Toivottavasti tämä totta jo ens kaudella!…, mutta en kyllä silti itse kaipaa yhtään narreja enää takaisin liigaan..
Hävettää aivan helvetisti. Kovuus on erittäin jees, mutta tuolla ei ollut mitään tekemistä kovuuden kanssa. Samaa kategoriaa, kuin Ruudun filmaamiset ja kyykkimiset narripaidassa. Noloa touhua.Tälläinen suomenkielinen video tuli YouTubessa vastaan Trevor Gilliesin urasta ja ajasta IFKn paidassa. Yli 10 vuotta myöhemmin mitä ajatuksia tämä teissä muissa herättää? Muistan ainakin, että taisin itsekin lähteä kaikista henkseleistä irti kun IFK julkaisi Gilliesin sopimuksen mutta näin jälkikäteen ajateltuna voi Jeesuksen takajalat mitä hommaa tuokin oli vaikka ymmärrän sen ajanjakson mikä oli meneillään silloin IFKn ja Jokerien välillä.
Samaa olen miettinyt ja kysyinkin syytä vuosi sitten HIFK:n vanhalta pelaajalta, joka sanoi syyn olleen raha. Nybondas tarjosi Ruudulle pientä sopparia, josta Ruutu oletettavasti loukkaantui ja nappasi narrien lapun. Voisi käydä vahvistamassa asian itse Ruudulta, kun käy samalla salilla kanssani.Vaikea kyllä musta on tuosta Gillies - casesta olla IFK:n kannattajana kovinkaan ylpeä. Tulee lähinnä mieleen joku yläasteen kovis, jolla on kova uho päällä mutta sitten lopussa kuitenkin sille lähinnä sympatialla hymyillään.
Minusta olisi tosi mielenkiintoista kuulla, mitä Jarkko Ruutu nykyään kelailee noista ajoista? Hänhän tässä ylimenneessä naapurvihassa oli se avainhenkilö. Jotenkin IFKn kannattajana ajattelen, että jos Ruutu olisi tullut IFK:hon, hän olisi keskittynyt vähän enemmän pelaamiseen, tämä naapuriviha ei olisi leiskunut yhtä tulisena ja hänellä riittäisi Nordiksella ystäviä, kukaties paitakin roikkuisi katossa.
Mikäköhän oli se syy, miksi Ruutu Jokereihin meni? Oliko se oikeasti kiinni rahasta? Vaikea uskoa, että muutaman kymppitonnin nettoero palkassa olisi voinut tuohon johtaa. En ole kovinkaan perillä Jokereidein asioista, mutta veikkaampa ettei Ruutua nyt siellä(kään) kovin lämmöllä muistella?
Samaa olen miettinyt ja kysyinkin syytä vuosi sitten HIFK:n vanhalta pelaajalta, joka sanoi syyn olleen raha. Nybondas tarjosi Ruudulle pientä sopparia, josta Ruutu oletettavasti loukkaantui ja nappasi narrien lapun. Voisi käydä vahvistamassa asian itse Ruudulta, kun käy samalla salilla kanssani.
Aivan, hyvä korjaus. En edes tiennyt, että Ruutu on kirjankin julkaissut.Ruutu kirjassaan tms. mainitsi, että raha+rooli. Summia en tiedä, mutta tiesi Peltosen saavan 300k eikä olettanut saavansa sitä, mutta...
Varmaan jotain suuntaa saa siitä, että Karalahden suulla hänelle IFK tarjosi 160000 ja halkidismaisen roolin. Hjallis laittoi yli tuplat, asunnon ja auton sekä KHL-sopimuksen.
Vaikkei tähän ketjuun kuulu, ja vaikka olen muuallakin mainostanut, niin kyseinen kirja on mielestäni ehkä paras urheiljaelämäkerta. Suosittelen.Aivan, hyvä korjaus. En edes tiennyt, että Ruutu on kirjankin julkaissut.
Hyvin todennäköistä, että Ruutu on saanut samantyylisen tarjouksen kuin Karalahti.