Maalivahtivalmentaja-tilanteeseen en ole minäkään Brewerin tavoin tyytyväinen, mutta muuten luettuani tuon Kingin haastattelun, alkoi vatsan pohjassa kutista hyvin. Ehkä me ei ollakaan vielä hävitty ensi kautta, eikä sitä seuraavaa? Paluuta juurille taidetaan tosiaan olla tekemässä ja toivottavasti King tuo kovaa osaamistaan joukkueeseen mukanaan, niin kuin varmasti tuokin. Mukana voisi tulla myös pari kovaa nimeä Uudelta mantereelta ja höysteeksi vielä pari takatukkaa Tsekistä, soppaa hämmentämään.
Kova on kuitenkin savotta, sillä toisin kuin edellisillä kausilla, IFK:lla on nyt todellinen rakennusurakka edessä. Viime kausina on haikailtu kakkossentterin ja toimivan kakkosketjun perään, mutta nyt haikaillaan sekä ykköstä ja kakkosta, tosin Luttinen taitaa olla kova tekijä kyllä kakkosessa, että yksi hyökkääjä ainakin on. Itseäni miellytti, olen varmasti yksin mielipiteeni kanssa, Joonas Vihkon tilanne ja kuinka King mainitsi juuri hänet lehdistötilaisuudessa.
Vielä enemmän minua miellytti se, että King haluaa tehdä IFK:sta joukkueen, jota vastaan on vaikea pelata. Minä luen tämän sillä tavoin, että King haluaa IFK:sta joukkueen, jota vastaan on v*********a pelata. Kovaa fyysistä kiekkoa ja ei hetkeäkään tilaa vastustajalle, niin minä tämän ymmärrän. Lisäksi King lupaili yleisöön menevää ja varsinkin kotiyleisöä innostavaa kiekkoa, joka jo lupaa paljon hyvää. Innolla odotan ensi viikkoa ja uusia sopimuksia, jos jokunen herkullinen paluumuuttajakin tulisi niin kuin täällä on vihjailtu.